quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Als je inspiratie hebt horen wij het welquote:
Ik heb altijd inspiratie. Waar is jouw inspiratie, foetsiequote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:40 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Als je inspiratie hebt horen wij het wel.
Nee hoor, maar ik zag dat de laatste paar topics zonder TT gemaakt waren, vandaarquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Waar is jouw inspiratie, foetsie?
Met deze week de officiële opening van de Apple Store in Amsterdam!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zag dat de laatste paar topics zonder TT gemaakt waren, vandaar.
quote:Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of mobiele telefoon op welke grond dan ook, is niet toegestaan.
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef killfrenzy het volgende:
mogen we even GEEN discriminatie![]()
Artikel 1
[..]
[ afbeelding ]
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:47 schreef killfrenzy het volgende:
mogen we even GEEN discriminatie![]()
Artikel 1
[..]
[ afbeelding ]
dit is een iphone topic. ik zie nergens discriminatie dus jouw post is zwaar offtopic. dit dat. niet meer doen. dank jequote:
ow zo. ja het is geen denderende op zo, ben ik wel met je eensch.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef killfrenzy het volgende:
nee maarja
ik wou graag dat de OP veranderd werd naar iPhone Ervaringen en niet zoals nu iPhone 4S Ervaringen
snap je maar ja anders kan je dit hele topique gewoon dicht doen
iPhones hebben geen titel nodigquote:
Jazeker ..quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:59 schreef Skv het volgende:
Hier ook mensen met een Apple TV 2 toevallig?
iFans forum of Macthemes.net forumquote:Op zaterdag 25 februari 2012 19:30 schreef KNAK het volgende:
Is er geen applicatie waarmee je Siri kan starten door de naam "Siri" uit te spreken?
Iemand ook toevallig een link waar goede themes incl lockscreen zijn? heb een uur zitten googlen, vind wel wat maar ben niet echt onder de indruk... wellicht dat iemand andere links heeft>?
Je account is gehacktquote:Op zondag 26 februari 2012 10:44 schreef MaxC het volgende:
Kreeg net 2 mails van transactiebevestigingen van 2x een in-app aankoop:
宠物猎人, 32800金币 In-app aankoop 39,99 ¤
宠物猎人, 16300金币 In-app aankoop 19,99 ¤
Terwijl ik dit nooit hebt gekocht, had zelfs mij telefoon niet bij me ten tijde van aankoop. Natuurlijk al aangegeven bij Apple en laat het wel storneren maar iemand enig idee hoe dit kan, of welke app dit heeft veroorzaakt?
Koop een kladblok en schrijf je ideeën op, de OP is prima zoals hij is.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:38 schreef killfrenzy het volgende:
nee maarja
ik wou graag dat de OP veranderd werd naar iPhone Ervaringen en niet zoals nu iPhone 4S Ervaringen
snap je maar ja anders kan je dit hele topique gewoon dicht doen
Zo ziet het er wel uit ja, wachtwoord veranderen dus.quote:
Jailbroken?quote:Op zondag 26 februari 2012 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hi!
Ik heb een iPhone 4 en sinds vrijdag loopt de accu in standby in circa 4 uur compleet leeg. Elke 5 minuten een paar procent. Daarvoor nooit problemen.
Ik heb al geprobeerd:
- Back up - reset - back up terugplaatsen
- Alle apps eraf geknikkerd - reset - backup van de cloud terugplaatsen, waarbij alle apps opnieuw worden gedownload.
Niks werkt.
Iemand nog ideeën? Want zonder 'm te gebruiken moet ie nu om de 4 uur aan de oplader. Laat staan als ik er wél wat mee doe.
Ik kan 'm letterlijk en figuurlijk leegkijken.
Jep, maar ik bedoel er kan een tweak zijn die niet goed werkt en hem leegtrektquote:
Nope. Toestel vd zaak.quote:
Ja! Heel raar eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Vraagje over de Facebook app.
Ik heb al vanaf het begin dat ik bij statusupdates en dergelijk een foto van iemand anders krijg te zien dan van degene die iets heeft getypt of heeft geupload. Hebben meer mensen daar 'last' van?
Hoogstwaarschijnlijk hardware gerelateerd dan. Is je toestel ergens geweest wat misschien niet goed is voor de batterij (hitte/kou)?quote:
Ja, zo heeft Facebook nog wel meer bugs.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Ik heb al vanaf het begin dat ik bij statusupdates en dergelijk een foto van iemand anders krijg te zien dan van degene die iets heeft getypt of heeft geupload. Hebben meer mensen daar 'last' van?
Zou ik toch eens Apple opbellen of erlangs gaan, klinkt alsof je batterij het loodje aan het leggen isquote:
Nee, geen bijzonderheden. Wilde een afspraak in mn agenda zetten zaterdag en toen had ik ineens nog maar 9% accu en nog geen kwartier later leeg en uit. Aan oplader gehangen, toen werd ie heel warm, dat was normaal ook niet, maar hij liep vervolgens gewoon net zo hard weer leeg.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:28 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk hardware gerelateerd dan. Is je toestel ergens geweest wat misschien niet goed is voor de batterij (hitte/kou)?
Ja, ik heb onze office manager al gevraagd of ze onze ict-/telecomleverancier wil contacteren. Ga eind volgende week voor 10 dagen naar buitenland voor het werk en dan is dit bijzonder onhandig!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zou ik toch eens Apple opbellen of erlangs gaan, klinkt alsof je batterij het loodje aan het leggen is
Ja dat komt klote uit. In dit soort gevallen vraag je je af waarom je een dure iPhone gekozen hebquote:Op zondag 26 februari 2012 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, ik heb onze office manager al gevraagd of ze onze ict-/telecomleverancier wil contacteren. Ga eind volgende week voor 10 dagen naar buitenland voor het werk en dan is dit bijzonder onhandig!
Omdat.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja dat komt klote uit. In dit soort gevallen vraag je je af waarom je een dure iPhone gekozen heb
Is ook een mooi toestel, heb hem zelf ook. Alleen jammer van dit soort probleempjesquote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat.. Tot vrijdag was ik er perfectly happy mee!
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Moet je uitzetten dat ze in je Cloud komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.
Hoe kan ik trouwens de foto's in mijn fotostream wissen? Ik vind het maar irritant om alles dubbelop te hebben.
Thnx!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je uitzetten dat ze in je Cloud komen.
Nou blijkt dat alle andere collega's er ook last van hebben sinds vrijdag! En vrijdag hebben de servers er hier uit gelegen. ICT-boer is aan het speuren. Heel vreemd!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is ook een mooi toestel, heb hem zelf ook. Alleen jammer van dit soort probleempjes
Instellingen->iCloud->fotostream uitzetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.
Hoe kan ik trouwens de foto's in mijn fotostream wissen? Ik vind het maar irritant om alles dubbelop te hebben.
Probeer je agenda in je lockscreen eens uit te zetten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat.. Tot vrijdag was ik er perfectly happy mee!
Misschien is de iPhone als een malle op zoek naar een server die steeds reject terwijl de iPhone doorgaat met zoeken tot hij geaccepteert wordtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou blijkt dat alle andere collega's er ook last van hebben sinds vrijdag! En vrijdag hebben de servers er hier uit gelegen. ICT-boer is aan het speuren. Heel vreemd!
Mail en afspraken worden wel netjes gesynchroniseerd. Maar er gaat ergens iets heel erg mis. Ben wel 'blij' dat de collegae het ook hebben. Ligt het iig niet aan het toestel zelf.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien is de iPhone als een malle op zoek naar een server die steeds reject terwijl de iPhone doorgaat met zoeken tot hij geaccepteert wordt
En als je nou gewoon eens alles gerelateerd met die server uitzet?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mail en afspraken worden wel netjes gesynchroniseerd. Maar er gaat ergens iets heel erg mis. Ben wel 'blij' dat de collegae het ook hebben. Ligt het iig niet aan het toestel zelf.
Hm, eens ff kijken hoe dat moet. Ik denk het wel hoor, want bij de reset naar de fabriekinstellingen deed het probleem zich niet voor. Maar zodra ik de restore deed van o.a. mail- en agenda e.d. (dus nog zonder apps e.d.) begon het weer.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En als je nou gewoon eens alles gerelateerd met die server uitzet?
Dan kan je zien of dat écht het probleem is
Werkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 12:40 schreef Saninl het volgende:
Zometeen voor de eerste keer hardlopen met Runkeeper op mijn iPhone4
Exchange opnieuw geïnstalleerd en probleem is weg!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan zou ik het probleem zoeken bij het bedrijf, zoals je zelf al zei
Perfect!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Exchange opnieuw geïnstalleerd en probleem is weg!
Karma. Koop de apps gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Of servers belast of Installous error. In beide gevallen niet jouw fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef killfrenzy het volgende:
Trouwens, nieuwe Simpsons spel is leuk en Draw spel ook.
Ik ben helaas wel echt barslechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef KNAK het volgende:
Dat gratis Draw Something Free... heerlijk hersenloos spelletje
Amerikaanse Store (of gekraakt). Is free-to-play, sims-achtig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Komt nog naar de Nederlandse Appstore (klik).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Ik ook haha, maar ik gebruik nu een 'dunne' styluspenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel echt barslecht
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef soapie het volgende:
Vraagje weet iemand de instellingen voor de mail. Krijg m niet aan de praat. Heb upcmail... Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Dat is inderdaad het makkelijkst, zo heb je direct toegang tot je gegevens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef WJE11 het volgende:
Over 2 weken krijg ik eindelijk iPhone 4s. Stap over van de 3GS, beste is toch gewoon back-up maken en daarna gewoon syncen? Dan behoud ik gewoon (betaalde) apps en dergelijke.
Vriendin krijgt de 3GS, lekker iMessagen:)
Mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]Hehe eindelijk gelukt. Ben 4 dagen bezig geweest, en dan zo simpel.....
http://itunes.apple.com/u(...)ada/id326075661?mt=8quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
In de appstore staan TomToms en Navigonsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
Waze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Ja maar heb je wel een jailbreak nodig dacht ik, moet je even googlenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan whatsapp op de iPod touch?
Anders kan je Waze proberen (gratis) alhoewel ik het geen goede navigatie app vind. Met T-Mobile heb je inderdaad een gratis versie van Navigon welke prima werkt.quote:
Ja voor de nieuwste firmware (5.0.1) is er al een enige tijd een untethered jailbreak beschikbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:18 schreef Doublepain het volgende:
Is er al een goeie jailbreak voor die nieuwe ios? Ik heb nog de oude oude versie. Dus niet die nieuwe shit
Ja, dat is een tethered jailbreak dus. Gelukkig is er nu untetheredquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:33 schreef Doublepain het volgende:
Ah beter
Ik heb nog een 4.3.5. Als die uit is, moet ik hem via mijn computer starten
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Game update: The Simpsons : Tapped Out (gratis) is sinds gisteren uitgekomen in de App Store. Leuk Sims-achtig spel waar je Springfield moet herbouwen door een fout van Homer!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
The Simpsons Tapped Out (iTunes link)
Hier een hele uitleg over Imessage.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:23 schreef timbob het volgende:
Zeg, dat iMessage hè. Moet je daar nog iets voor instellen? Of heb je er überhaupt controle over?
Ik kan het alleen aanzetten. En zo nu en dan stuurt hij een berichtje dat dan blauw is. Maar ik heb geen idee hoe ik kan zien wie en hoe ik kan imessagen...
En dat is dan toch gratis? Want via internet enzo?
De Apple site is ook niet echt duidelijk, en zegt alleen dat het bestaat...
Plus, mijn telefoon opent soms zomaar Siri, vanuit het niets, terwijl ik niet eens in de buurt van de home-knop zit. Heel apart.
welk model? de 3Gs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:06 schreef Ben. het volgende:
Mijn iPhone is net dood gegaan...Stekkertje is kaputt. Word vervangen evenals de hele telefoon word compleet opgeknapt. Nieuwe scherm, nieuwe ahterkant, nieuwe chromen rand, nieuwe knopjes, etc.
Zoek ik dus ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.
Je vat elke (iPhone) spel samenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:21 schreef shhulp het volgende:
[..]
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..
Flikker op *verwijderd spel van iphone*
Conclusie.. loopt al vast aan begin.
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
Is er een manier op het cache van je iPhone leeg te maken?
Ik heb ontzettend veel meta data via iTunes veranderd, maar veel oude album illustraties blijven gewoon op m'n iPhone nog staan. Die wil ik dus veranderen naar de nieuwe en goede, maar dat lukt mij dus niet.
Mooie app, maar faalt vaak qua routeberekening.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waze.
http://itunes.apple.com/nl/artist/waze-inc./id323229109
1e keer dat ik dat doequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je vat elke (iPhone) spel samen
[..]
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.
Geen Jailbreak, dus probeer een oplossing te zoeken voor non jailbreak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je vat elke (iPhone) spel samen
[..]
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |