Moet je uitzetten dat ze in je Cloud komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.
Hoe kan ik trouwens de foto's in mijn fotostream wissen? Ik vind het maar irritant om alles dubbelop te hebben.
Thnx!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Moet je uitzetten dat ze in je Cloud komen.
Nou blijkt dat alle andere collega's er ook last van hebben sinds vrijdag! En vrijdag hebben de servers er hier uit gelegen. ICT-boer is aan het speuren. Heel vreemd!quote:Op zondag 26 februari 2012 22:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is ook een mooi toestel, heb hem zelf ook. Alleen jammer van dit soort probleempjes
Instellingen->iCloud->fotostream uitzetten.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, is een bekend probleem. Ook kloppen de notificaties bij mij niet altijd.
Hoe kan ik trouwens de foto's in mijn fotostream wissen? Ik vind het maar irritant om alles dubbelop te hebben.
Probeer je agenda in je lockscreen eens uit te zetten.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Omdat.. Tot vrijdag was ik er perfectly happy mee!
Misschien is de iPhone als een malle op zoek naar een server die steeds reject terwijl de iPhone doorgaat met zoeken tot hij geaccepteert wordtquote:Op maandag 27 februari 2012 11:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou blijkt dat alle andere collega's er ook last van hebben sinds vrijdag! En vrijdag hebben de servers er hier uit gelegen. ICT-boer is aan het speuren. Heel vreemd!
Mail en afspraken worden wel netjes gesynchroniseerd. Maar er gaat ergens iets heel erg mis. Ben wel 'blij' dat de collegae het ook hebben. Ligt het iig niet aan het toestel zelf.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Misschien is de iPhone als een malle op zoek naar een server die steeds reject terwijl de iPhone doorgaat met zoeken tot hij geaccepteert wordt
En als je nou gewoon eens alles gerelateerd met die server uitzet?quote:Op maandag 27 februari 2012 11:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mail en afspraken worden wel netjes gesynchroniseerd. Maar er gaat ergens iets heel erg mis. Ben wel 'blij' dat de collegae het ook hebben. Ligt het iig niet aan het toestel zelf.
Hm, eens ff kijken hoe dat moet. Ik denk het wel hoor, want bij de reset naar de fabriekinstellingen deed het probleem zich niet voor. Maar zodra ik de restore deed van o.a. mail- en agenda e.d. (dus nog zonder apps e.d.) begon het weer.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En als je nou gewoon eens alles gerelateerd met die server uitzet?
Dan kan je zien of dat écht het probleem is
Werkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 12:40 schreef Saninl het volgende:
Zometeen voor de eerste keer hardlopen met Runkeeper op mijn iPhone4
Exchange opnieuw geďnstalleerd en probleem is weg!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan zou ik het probleem zoeken bij het bedrijf, zoals je zelf al zei
Perfect!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Exchange opnieuw geďnstalleerd en probleem is weg!
Karma. Koop de apps gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Of servers belast of Installous error. In beide gevallen niet jouw fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef killfrenzy het volgende:
Trouwens, nieuwe Simpsons spel is leuk en Draw spel ook.
Ik ben helaas wel echt barslechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef KNAK het volgende:
Dat gratis Draw Something Free... heerlijk hersenloos spelletje
Amerikaanse Store (of gekraakt). Is free-to-play, sims-achtig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Komt nog naar de Nederlandse Appstore (klik).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Ik ook haha, maar ik gebruik nu een 'dunne' styluspenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel echt barslecht
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef soapie het volgende:
Vraagje weet iemand de instellingen voor de mail. Krijg m niet aan de praat. Heb upcmail... Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Dat is inderdaad het makkelijkst, zo heb je direct toegang tot je gegevens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef WJE11 het volgende:
Over 2 weken krijg ik eindelijk iPhone 4s. Stap over van de 3GS, beste is toch gewoon back-up maken en daarna gewoon syncen? Dan behoud ik gewoon (betaalde) apps en dergelijke.
Vriendin krijgt de 3GS, lekker iMessagen:)
Mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]Hehe eindelijk gelukt. Ben 4 dagen bezig geweest, en dan zo simpel.....
http://itunes.apple.com/u(...)ada/id326075661?mt=8quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
In de appstore staan TomToms en Navigonsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
Waze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Ja maar heb je wel een jailbreak nodig dacht ik, moet je even googlenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan whatsapp op de iPod touch?
Anders kan je Waze proberen (gratis) alhoewel ik het geen goede navigatie app vind. Met T-Mobile heb je inderdaad een gratis versie van Navigon welke prima werkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |