Werkt goedquote:Op maandag 27 februari 2012 12:40 schreef Saninl het volgende:
Zometeen voor de eerste keer hardlopen met Runkeeper op mijn iPhone4
Exchange opnieuw geïnstalleerd en probleem is weg!quote:Op maandag 27 februari 2012 12:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dan zou ik het probleem zoeken bij het bedrijf, zoals je zelf al zei
Perfect!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Exchange opnieuw geïnstalleerd en probleem is weg!
Karma. Koop de apps gewoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Of servers belast of Installous error. In beide gevallen niet jouw fout.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef KNAK het volgende:
Installlous : API error , Api not found..
Wat is daar de reden van?
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef killfrenzy het volgende:
Trouwens, nieuwe Simpsons spel is leuk en Draw spel ook.
Ik ben helaas wel echt barslechtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef KNAK het volgende:
Dat gratis Draw Something Free... heerlijk hersenloos spelletje
Amerikaanse Store (of gekraakt). Is free-to-play, sims-achtig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Komt nog naar de Nederlandse Appstore (klik).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welk nieuw Simpsons-spel? Ik zie geen nieuwe staan in iTunes
Ik ook haha, maar ik gebruik nu een 'dunne' styluspenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ik ben helaas wel echt barslecht
Dit al geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef soapie het volgende:
Vraagje weet iemand de instellingen voor de mail. Krijg m niet aan de praat. Heb upcmail... Heb al van alles geprobeerd maar kom er niet uit.
Dat is inderdaad het makkelijkst, zo heb je direct toegang tot je gegevens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:51 schreef WJE11 het volgende:
Over 2 weken krijg ik eindelijk iPhone 4s. Stap over van de 3GS, beste is toch gewoon back-up maken en daarna gewoon syncen? Dan behoud ik gewoon (betaalde) apps en dergelijke.
Vriendin krijgt de 3GS, lekker iMessagen:)
Mooiquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:41 schreef soapie het volgende:
[..]Hehe eindelijk gelukt. Ben 4 dagen bezig geweest, en dan zo simpel.....
http://itunes.apple.com/u(...)ada/id326075661?mt=8quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
In de appstore staan TomToms en Navigonsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Vraagje. Er zit geen navigatiesysteem a la tomtom op de iphone toch? Dus dat je ook echt hoort: "sla rechtsaf..blabla"Das wel erg jammer dan...
Waze.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:15 schreef Apotheose het volgende:
hoi!
Ja maar heb je wel een jailbreak nodig dacht ik, moet je even googlenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan whatsapp op de iPod touch?
Anders kan je Waze proberen (gratis) alhoewel ik het geen goede navigatie app vind. Met T-Mobile heb je inderdaad een gratis versie van Navigon welke prima werkt.quote:
Ja voor de nieuwste firmware (5.0.1) is er al een enige tijd een untethered jailbreak beschikbaar.quote:Op woensdag 29 februari 2012 02:18 schreef Doublepain het volgende:
Is er al een goeie jailbreak voor die nieuwe ios? Ik heb nog de oude oude versie. Dus niet die nieuwe shit
Ja, dat is een tethered jailbreak dus. Gelukkig is er nu untetheredquote:Op woensdag 29 februari 2012 03:33 schreef Doublepain het volgende:
Ah beter
Ik heb nog een 4.3.5. Als die uit is, moet ik hem via mijn computer starten
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 01:57 schreef Baghdaddy het volgende:
Game update: The Simpsons : Tapped Out (gratis) is sinds gisteren uitgekomen in de App Store. Leuk Sims-achtig spel waar je Springfield moet herbouwen door een fout van Homer!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
The Simpsons Tapped Out (iTunes link)
Hier een hele uitleg over Imessage.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 11:23 schreef timbob het volgende:
Zeg, dat iMessage hè. Moet je daar nog iets voor instellen? Of heb je er überhaupt controle over?
Ik kan het alleen aanzetten. En zo nu en dan stuurt hij een berichtje dat dan blauw is. Maar ik heb geen idee hoe ik kan zien wie en hoe ik kan imessagen...
En dat is dan toch gratis? Want via internet enzo?
De Apple site is ook niet echt duidelijk, en zegt alleen dat het bestaat...
Plus, mijn telefoon opent soms zomaar Siri, vanuit het niets, terwijl ik niet eens in de buurt van de home-knop zit. Heel apart.
welk model? de 3Gs?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:06 schreef Ben. het volgende:
Mijn iPhone is net dood gegaan...Stekkertje is kaputt. Word vervangen evenals de hele telefoon word compleet opgeknapt. Nieuwe scherm, nieuwe ahterkant, nieuwe chromen rand, nieuwe knopjes, etc.
Zoek ik dus ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.
Je vat elke (iPhone) spel samenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:21 schreef shhulp het volgende:
[..]
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..
Flikker op *verwijderd spel van iphone*
Conclusie.. loopt al vast aan begin.
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
Is er een manier op het cache van je iPhone leeg te maken?
Ik heb ontzettend veel meta data via iTunes veranderd, maar veel oude album illustraties blijven gewoon op m'n iPhone nog staan. Die wil ik dus veranderen naar de nieuwe en goede, maar dat lukt mij dus niet.
Mooie app, maar faalt vaak qua routeberekening.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waze.
http://itunes.apple.com/nl/artist/waze-inc./id323229109
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |