Zoek ik dus ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:47 schreef Slickk het volgende:
Fairway Solitaire, wat een bazengame zeg. Simpel, maar erg verslavend. Bovendien één van de weinige games waar je voor betaald en geen in-app aankopen hoeft aan te schaffen.
Heeft er iemand anders nog tips qua toffe games? Ik zoek geen gratis meuk waarbij je wordt doodgegooid met 'in-app aankopen' of zelfs games waar je voor betaald en het eigenlijk alsnog moet kopen...
Net als dat Simpsons spelletje; leuk dat het gratis is, maar dat hele in-app aankopen gebeuren voor munten, punten of experience vind ik maar drie keer niks.
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Fairway solitaire is inderdaad een erg fijne game. En ik ben het met je eens dat dat hele freemium-gedoe de prullenbak in mag.
Je vat elke (iPhone) spel samenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 07:21 schreef shhulp het volgende:
[..]
Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue.. *drukt* ... Touch to continue..
Flikker op *verwijderd spel van iphone*
Conclusie.. loopt al vast aan begin.
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef Dimens het volgende:
Is er een manier op het cache van je iPhone leeg te maken?
Ik heb ontzettend veel meta data via iTunes veranderd, maar veel oude album illustraties blijven gewoon op m'n iPhone nog staan. Die wil ik dus veranderen naar de nieuwe en goede, maar dat lukt mij dus niet.
Mooie app, maar faalt vaak qua routeberekening.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waze.
http://itunes.apple.com/nl/artist/waze-inc./id323229109
1e keer dat ik dat doequote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je vat elke (iPhone) spel samen
[..]
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.
Geen Jailbreak, dus probeer een oplossing te zoeken voor non jailbreak.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Je vat elke (iPhone) spel samen
[..]
Genoeg jailbreak tweaks die dat doen. Standaard kan het niet, denk ik.
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.
Dan doe je toch echt iets niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
Gooi ik alle muziek van m'n iPhone af, staat er rechts boven nog steeds; Huidige afspelen.
Staat er verdomme nog steeds muziek op terwijl ik deze allang had weg gegooid.
Zoals ik al zei, ik begrijp het ook wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.
Desalniettemin verpest het de hele markt. De AppStore is erop gericht om games te maken waar mensen makkelijk geld aan uitgeven, gewoon goede games maken is er niet meer bij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.
Mja, ik zat dus te zoeken naar een goede RPG maar het zijn allemaal van die zwakke versies. Voor een eurootje of 4 per spel kun je misschien niet zo heel veel verwachten maar toch. Ik hoef inderdaad geen SNES remakes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Desalniettemin verpest het de hele markt. De AppStore is erop gericht om games te maken waar mensen makkelijk geld aan uitgeven, gewoon goede games maken is er niet meer bij.
Vroegâh, op de GameBoy Advance etc., deed men echt hun best om topgames te maken. Tegenwoordig maak je gewoon een neverending simulatiegame met in-app purchases en je bent binnen.
Zelfs op de iPad is het game-aanbod erg treurig. Een goede RPG à la Golden Sun o.i.d. is er niet, en als het er is zijn het remakes van SNES-games.
I feel your pain. Dus ben ik aan het jailbreaken gegaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil pokemon spelen zonder jailbreak
Copytransquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
Gooi ik alle muziek van m'n iPhone af, staat er rechts boven nog steeds; Huidige afspelen.
Staat er verdomme nog steeds muziek op terwijl ik deze allang had weg gegooid.
Belachelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol wat een onzin, persé de eerste willen zijn om een nieuwe Apple Store te betreden.
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Helemaal niet, je weet gewoon niet hoe je het moet gebruiken.
+2quote:
ik vond het altijd een baggerprogramma. het is niet zo intiutief dit dat en altijd ver weg gebleven ervan. maar ja nu iphone dus dan moet je haast wel. moet zeggen dat het op zich wel prima werkt als je er eenmaal aan gewend bent geraakt. maar het gemak zo de eerste periode vind ik niet super.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef kilozout het volgende:
iTunes is 1 van de beste programma's om je muziek te beheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |