Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:04 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel en natuurlijk zijn er mensen die het kopen om maar de hoogste toren bij bijvoorbeeld Tiny Tower te bouwen. Ik hoef het ook niet te kopen en dat doe ik ook niet, maar geef mij maar gewoon games die de mogelijkheid niet hebben.
Dan doe je toch echt iets niet goedquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
Gooi ik alle muziek van m'n iPhone af, staat er rechts boven nog steeds; Huidige afspelen.
Staat er verdomme nog steeds muziek op terwijl ik deze allang had weg gegooid.
Zoals ik al zei, ik begrijp het ook wel.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.
Desalniettemin verpest het de hele markt. De AppStore is erop gericht om games te maken waar mensen makkelijk geld aan uitgeven, gewoon goede games maken is er niet meer bij.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 03:42 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Volgens ontwikkelaar van Temple Run en The Smurf etc. heb je met zo'n model (gratis spel, items kopen) zeven keer meer inkomsten. Lijkt me reden genoeg.
Mja, ik zat dus te zoeken naar een goede RPG maar het zijn allemaal van die zwakke versies. Voor een eurootje of 4 per spel kun je misschien niet zo heel veel verwachten maar toch. Ik hoef inderdaad geen SNES remakes.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Desalniettemin verpest het de hele markt. De AppStore is erop gericht om games te maken waar mensen makkelijk geld aan uitgeven, gewoon goede games maken is er niet meer bij.
Vroegâh, op de GameBoy Advance etc., deed men echt hun best om topgames te maken. Tegenwoordig maak je gewoon een neverending simulatiegame met in-app purchases en je bent binnen.
Zelfs op de iPad is het game-aanbod erg treurig. Een goede RPG à la Golden Sun o.i.d. is er niet, en als het er is zijn het remakes van SNES-games.
I feel your pain. Dus ben ik aan het jailbreaken gegaanquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:33 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil pokemon spelen zonder jailbreak
Copytransquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:38 schreef Dimens het volgende:
Gooi ik alle muziek van m'n iPhone af, staat er rechts boven nog steeds; Huidige afspelen.
Staat er verdomme nog steeds muziek op terwijl ik deze allang had weg gegooid.
Belachelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2012 13:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol wat een onzin, persé de eerste willen zijn om een nieuwe Apple Store te betreden.
[ afbeelding ]
+1quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:46 schreef kilozout het volgende:
[..]
Helemaal niet, je weet gewoon niet hoe je het moet gebruiken.
+2quote:
ik vond het altijd een baggerprogramma. het is niet zo intiutief dit dat en altijd ver weg gebleven ervan. maar ja nu iphone dus dan moet je haast wel. moet zeggen dat het op zich wel prima werkt als je er eenmaal aan gewend bent geraakt. maar het gemak zo de eerste periode vind ik niet super.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef kilozout het volgende:
iTunes is 1 van de beste programma's om je muziek te beheren.
Dit dus.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vond het altijd een baggerprogramma. het is niet zo intiutief dit dat en altijd ver weg gebleven ervan. maar ja nu iphone dus dan moet je haast wel. moet zeggen dat het op zich wel prima werkt als je er eenmaal aan gewend bent geraakt. maar het gemak zo de eerste periode vind ik niet super.
Hoe is dat mogelijk terwijl er zoveel verdient wordt?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:07 schreef drbarisart het volgende:
Ik denk dat het einde van iTunes in zicht is. Wellicht deze zomer al.
De applicatie bedoel ik. De Store blijft natuurlijk bestaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk terwijl er zoveel verdient wordt?
Waarmee wil je dan muziek, films en apps mee downloaden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De applicatie bedoel ik. De Store blijft natuurlijk bestaan.
De iTunes Store wordt dan een aparte applicatie. En om af te spelen gebruik je de Muziek en Videos app. Net als bij iOS.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarmee wil je dan muziek, films en apps mee downloaden?
Denk het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De iTunes Store wordt dan een aparte applicatie. En om af te spelen gebruik je de Muziek en Videos app. Net als bij iOS.
Omdat het de kracht van iOS is dat alles gecentraliseerd is. In iTunes maak je met een druk op de knop een backup van alles, inclusief volledige applicaties. Probeer dat maar eens in de 5GB van iCloud.quote:
Mijn iPhone backupt nu automatisch elke dag naar iCloud. Ik merk het niet eens, en ik heb volgens mij nog heel veel ruimte over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat het de kracht van iOS is dat alles gecentraliseerd is. In iTunes maak je met een druk op de knop een backup van alles, inclusief volledige applicaties. Probeer dat maar eens in de 5GB van iCloud.
Aan de andere kant pusht Apple wel heel erg naar de cloud toe, dus zou het in de toekomst best kunnen dat iTunes vervangen wordt door een cloudbased oplossing. Maar zolang het niet makkelijker en completer kan dan met iTunes, hoop ik dat het blijft.
Sterker nog, ik nam goede iTunes integratie juist mee in mijn keuze voor een Android-toestel :p
Prima, maar mijn iTunes library is 67GB en je hebt maar 5GB iCloud geheugen. Dat gaat niet werken. Nog niet althans.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:52 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Mijn iPhone backupt nu automatisch elke dag naar iCloud. Ik merk het niet eens, en ik heb volgens mij nog heel veel ruimte over.
Ik zie het als een logische stap. Het syncen met iTunes is eigenlijk al ouderwets; het is veel prettiger als alles gewoon in de cloud staat, en je dus niet meer hoeft te syncen.
je kan altijd meer kopen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, maar mijn iTunes library is 67GB en je hebt maar 5GB iCloud geheugen. Dat gaat niet werken. Nog niet althans.
Bovendien heb je geen media management via iCloud.
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.quote:
Maar dat gaan ze allemaal nog uitbouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.
Dan dumpen ze iTunes maar zodra ze helemaal zijn uitgebouwd, en dat zal nog jaren duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze allemaal nog uitbouwen natuurlijk.
Hehe. Ik denk dus dat het dit jaar gaat gebeuren. We gaan et zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan dumpen ze iTunes maar zodra ze helemaal zijn uitgebouwd, en dat zal nog jaren duren.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.
Dat kan volgens mij niet. Is het geen idee om ergens in je huis een Wi-Fi repeater aan te schaffen? Dat ding zorgt er dan voor dat je bereik sterk uitgezonden wordt bij plekken waar dat niet zo is.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
Iemand tips om het wifibereik van de iPhone te verbeteren? Mijn ATV heeft prima wifi-ontvangst, maar mijn access point staat net te ver weg voor mijn iPhone. Daardoor hapert die ellendige AirPlay constant.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef KNAK het volgende:
Dat je het moet gebruiken, dat je vanuit je library zaken moet importeren, het gemak... alles valt wel tegen. Als ik een mp3 via mn phone download en dan sync met iTunes, ben ik die file kwijt..
Het eenvoudige 'draggen naar...' is hier niet bij
Die had ik nog liggen. Werkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet. Is het geen idee om ergens in je huis een Wi-Fi repeater aan te schaffen? Dat ding zorgt er dan voor dat je bereik sterk uitgezonden wordt bij plekken waar dat niet zo is.
www.bestskinsever.comquote:Op zondag 4 maart 2012 14:31 schreef Mercan het volgende:
Ben op zoek naar bescherming van mijn Iphone 3Gs display.
Zie op marktplaats wel een aantal screen protectors te koop, zijn de verschillen in kwaliteit groot?
Iemand die bepaalde merken kan aanbevelen?
http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.htmlquote:Dit heeft Terry Myerson, onlangs benoemd tot hoofd van Microsoft's Windows Phone-afdeling, gezegd tijdens de Mobile World Congress. Business Insider schrijft dat Myerson de aanval opende Apple nadat iemand uit het publiek stelde dat Apple software updates uitbrengt voor bestaande iPhones, waarop de vraag volgde of Microsoft hetzelfde van plan was.
Geen antwoord
Myerson beantwoordde deze vraag niet en verklaardde dat het volgende mobiele platform van Microsoft nog niet eens is aangekondigd. Wel zag het hoofd van de Windows Phone-afdeling de vraag als een kans Apple te grazen te nemen.
Zo zei Myerson: "Je hebt gelijk, je kunt iOS 5 inderdaad downloaden voor de iPhone 3G. Het zal niet bruikbaar zijn, maar het is mogelijk het besturingssysteem te installeren". Aangezien de iPhone 3G niet door iOS 5 wordt ondersteund, bedoelde Myserson waarschijnlijk de iPhone 3GS.
Goede verkooptool
Nadat klanten het nieuwe besturingssysteem op hun oudere iPhone hebben geïnstalleerd, zouden zij tot de ontdekking komen dat hun iPhone aanzienlijk langzamer is geworden. De gebruikers zouden hierdoor worden gestimuleerd een nieuw model iPhone aan te schaffen. Myerson beschrijft de tactiek als 'een goede verkooptool voor hardware'.
Naast Apple's iOS kreeg ook Google's Android het van Myerson te verduren. Zo stelde het hoofd van de Windows Phone-afdeling dat 'Android-toestellen nooit worden geüpgraded'. De apparaten zouden grote bugs, die hierdoor niet worden verholpen.
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Microsoft: 'Apple maakt oudere iPhones doelbewust langzamer'
[..]
http://macworld.nl/iPhone(...)wust-langzamer-.html
Over projectie gesproken, jeez, als er 1 OS wat iedere keer meer waterhoofd en langzamer is dan is het wel windhoos
je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hoeft niet perse te upgraden toch? en dat nieuwe features meer gebruik maken van de mogelijkheden van nieuwe hardware lijkt me ook normaal. en dat ze je na 2 jaar graag een nieuwe foon verkopen ook.
gewoon niet upgraden, klaar.
quote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.
daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
heb hier een 3GS en werkt gewoon heel normaal hoor, merk geen verschilquote:Op zondag 4 maart 2012 18:59 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
het was volledig onbruikbaar geworden (oude toestellen). apple zou of geen upgrade mogelijk moeten maken of een upgrade regelen die de telefoon niet versloomt.
daarnaast wordt je aangeraden door apple om altijd up te graden.
Je hebt wel Settlers voor de iPhone maar die schijnt niet geweldig goed te zijn. Naast dat heb ik geen idee eigenlijk en ben zelf ook wel benieuwd.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.
En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.
Suggesties?
Wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 4 maart 2012 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zoek een Ages of Empires/Anno clone op iOS. You know the works. Huisjes bouwen, harvesten van hout, steen, metaal, voedsel. Upgraden van technologie, etc.
En dan niet zo'n freemium game waarbij je allerlei in app meuk moet kopen.
Suggesties?
Dixons, MediaMarkt. Overal.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:34 schreef Awesome_ het volgende:
Weet iemand waar ik goedkoop een complete oplader kan kopen? Liefst fysieke winkel want ik heb em morgen nodig.
Jij hebt interne memo's waarin staat dat oude telefoons langzamer moeten worden gemaakt?quote:Op zondag 4 maart 2012 18:54 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk. Los van Windows.
leg het eerste eens in ABN uitquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:
Iemand een idee bij dit gekke probleem?
Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
Heb je zijn email adres wel in je contactenlijst staan? Lijkt me dat hij imessage aan zijn email heeft verbonden ipv zijn telefoonnummerquote:Op maandag 5 maart 2012 08:23 schreef Reintji het volgende:
Iemand een idee bij dit gekke probleem?
Vriend van mij heeft een 4S ik een 4. Met niemand een probleem mbt imessage behalve bij hem. Wanneer ik hem een sms stuur vanuit het standaard berichtencentrun blijft het verzend knopje groen. Wanneer hij mij een bericht stuurt kom dat in een nieuwe thread gekoppeld aan zijn email, wel als imessage. Bij hem staat alles wel in één verzameling.
op een Iphone hoef je het alleen maar aan te zetten, hij koppelt dan automatisch aan je apple idquote:Op maandag 5 maart 2012 09:02 schreef Reintji het volgende:
iMessage moet op een iPad en iPod touch toch aan een email (apple-id) gekoppeld worden?
Ik heb het contact al uit mijn telefoon gehaald, dit opnieuw erin gezet zonder zijn emailadres en wanneer ik nu een iMessage van hem krijg, krijg ik die gekoppeld aan zijn emailadres, wanneer hij zijn mobiel internet uitzet, krijg ik het als sms.
Als je bij een contact zowel zijn nummer als zijn email hebt opgeslagen, wil iMessage nog wel eens het emailadres als afzender van de iMessage gebruiken. In dit geval komt er inderdaad een nieuw 'gesprek' tevoorschijn in je messages, en komen de berichten niet gewoon in hetzelfde gesprek als de smsjes van die persoon; je iPhone herkent de iMessages van de email immers als een nieuw persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het steeds over imessage als email??
Ik heb het niet over iMessage als email, maar als gekoppeld aan een emailadres.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het steeds over imessage als email??
nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 5 maart 2012 09:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je bij een contact zowel zijn nummer als zijn email hebt opgeslagen, wil iMessage nog wel eens het emailadres als afzender van de iMessage gebruiken. In dit geval komt er inderdaad een nieuw 'gesprek' tevoorschijn in je messages, en komen de berichten niet gewoon in hetzelfde gesprek als de smsjes van die persoon; je iPhone herkent de iMessages van de email immers als een nieuw persoon.
Ik heb dit ook wel eens gehad, vrij irritant inderdaad.
Dan heb jij geluk gehad, maar het werkt dus niet altijd zo perfect.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt
en heb hier bij mijn contacts veel mer staan
soms 2x 06, 1x thuis nummer, 2 email adressen ( waarvan 1x apple-id is ) en mijn smsjes / imessage's komen altijd normaal zonder problemen aan
ook bij een Ipad, en ook Facetime werkt zonder probleem naar Iphone / Ipad en Mac
Heb dan ook niks bijzonders gedaan. Imessage aanzeten, Facetime aanzetten, juiste gegevens bij contacts
Als Een Zonnetje!
Ik heb geen PayPal, en ga er ook niet één nemen voor dit soort kleine bestellingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
www.bestskinsever.com
Dat is de beste
Heeft het haast? Want ik zit op een nieuwe voor- en achterkant voor mijn iPhone te wachten. Als die bevalt, wil ik daar ook een bestskinsever op plakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik heb geen PayPal, en ga er ook niet één nemen voor dit soort kleine bestellingen.
Iemand enig idee hoe ik aan zn folie van BestSkinsEver kan komen??
Misschien dat iemand er 2 voor me wil bestellen
Me is Happyquote:Op maandag 5 maart 2012 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heeft het haast? Want ik zit op een nieuwe voor- en achterkant voor mijn iPhone te wachten. Als die bevalt, wil ik daar ook een bestskinsever op plakken.
Ok, als ik er eentje ga bestellen, stuur ik je wel een PM. Zal volgende week maandag ergens zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Me is Happy
Het heeft geen haast, voor kwaliteit wil ik best wel ff wachten.
Ik hoor graag van je als je wat gaat bestellen.
SBSettings, overige toggles uitzetten en de ip-shit hidenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef n8n het volgende:
weet iemand een widget voor notification center waarmee je alleen wifi, 3g, airplane, orientation lock, blutooth en de flash kan togglen? SBSettings, BBSettings, IntelliScreenX etc. voegen allemaal overbodige shit toe met battery-indicators, ip-adressen en zulks.
Dan heb je nog veel te lerenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:26 schreef n8n het volgende:
Dusver heb ik alleen een jailbreak om pokemon te kunnen spelenen om de batterystatus via een banner te tonen. Verder vind ik het aanbod vrij mager en vooral overbodig ingewikkeld werken
Klopt heb 'm pas net jailbroken, SBS doet nu vrij aardig wat ik wil. Mis alleen nog de optie voor de flash maar dat boeit niet zo.quote:
Er is WeeFlashlight, dat is een toggle voor flash. Wat bedoel je exact met sliden?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt heb 'm pas net jailbroken, SBS doet nu vrij aardig wat ik wil. Mis alleen nog de optie voor de flash maar dat boeit niet zo.
Weet jij toevallig een hack om de content van het notification center af te laten sliden?
Ok thnx, ik wacht op je PM.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ok, als ik er eentje ga bestellen, stuur ik je wel een PM. Zal volgende week maandag ergens zijn.
Belachelijk idd. Ik kap er ook gelijk mee in oktober.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef very het volgende:
Trouwens knap bizar dat tMobile haar prijzen met 25% verhoogt, maar geen euro van de toestelprijs afhaalt.
Never nooit dat ik dus nog bij T-mobile een nieuw contract afsluit.
Mafkezen.
alle providers zullen wel weer creatief duurder worden gok ik? ik heb internet eruit gegooid.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Ik kap er ook gelijk mee in oktober.
Tuurlijk, dit gaan ze allemaal doen. Dat zag je voorheen ook met veranderingen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alle providers zullen wel weer creatief duurder worden gok ik? ik heb internet eruit gegooid.
Met dat abbo mag je blij zijn inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net sinds kort iSmart 150 voor 29.5 eur.
Ik mag dus blij zijn(?)
Mensen die hier online spellen spelen? Via dat game center?
Heb net een iPhone en sta er van te kijken.. veel bordspellen met elkaar te spelen, grafisch mooie racespellen zoals Death Rally.. Fraai tafeltennis, Worms, raar finger football, hele flight sims met elkaar, dogfighten etc...altijd wat te doenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met dat abbo mag je blij zijn inderdaad.
Ik speel op het moment Draw Something, erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |