Als je bij een contact zowel zijn nummer als zijn email hebt opgeslagen, wil iMessage nog wel eens het emailadres als afzender van de iMessage gebruiken. In dit geval komt er inderdaad een nieuw 'gesprek' tevoorschijn in je messages, en komen de berichten niet gewoon in hetzelfde gesprek als de smsjes van die persoon; je iPhone herkent de iMessages van de email immers als een nieuw persoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het steeds over imessage als email??
Ik heb het niet over iMessage als email, maar als gekoppeld aan een emailadres.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:22 schreef Estolan het volgende:
waarom heb je het steeds over imessage als email??
nog nooit meegemaaktquote:Op maandag 5 maart 2012 09:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je bij een contact zowel zijn nummer als zijn email hebt opgeslagen, wil iMessage nog wel eens het emailadres als afzender van de iMessage gebruiken. In dit geval komt er inderdaad een nieuw 'gesprek' tevoorschijn in je messages, en komen de berichten niet gewoon in hetzelfde gesprek als de smsjes van die persoon; je iPhone herkent de iMessages van de email immers als een nieuw persoon.
Ik heb dit ook wel eens gehad, vrij irritant inderdaad.
Dan heb jij geluk gehad, maar het werkt dus niet altijd zo perfect.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:49 schreef Estolan het volgende:
[..]
nog nooit meegemaakt
en heb hier bij mijn contacts veel mer staan
soms 2x 06, 1x thuis nummer, 2 email adressen ( waarvan 1x apple-id is ) en mijn smsjes / imessage's komen altijd normaal zonder problemen aan
ook bij een Ipad, en ook Facetime werkt zonder probleem naar Iphone / Ipad en Mac
Heb dan ook niks bijzonders gedaan. Imessage aanzeten, Facetime aanzetten, juiste gegevens bij contacts
Als Een Zonnetje!
Ik heb geen PayPal, en ga er ook niet één nemen voor dit soort kleine bestellingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 17:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
www.bestskinsever.com
Dat is de beste
Heeft het haast? Want ik zit op een nieuwe voor- en achterkant voor mijn iPhone te wachten. Als die bevalt, wil ik daar ook een bestskinsever op plakken.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ik heb geen PayPal, en ga er ook niet één nemen voor dit soort kleine bestellingen.
Iemand enig idee hoe ik aan zn folie van BestSkinsEver kan komen??
Misschien dat iemand er 2 voor me wil bestellen
Me is Happyquote:Op maandag 5 maart 2012 16:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heeft het haast? Want ik zit op een nieuwe voor- en achterkant voor mijn iPhone te wachten. Als die bevalt, wil ik daar ook een bestskinsever op plakken.
Ok, als ik er eentje ga bestellen, stuur ik je wel een PM. Zal volgende week maandag ergens zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:46 schreef Mercan het volgende:
[..]
Me is Happy
Het heeft geen haast, voor kwaliteit wil ik best wel ff wachten.
Ik hoor graag van je als je wat gaat bestellen.
SBSettings, overige toggles uitzetten en de ip-shit hidenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:20 schreef n8n het volgende:
weet iemand een widget voor notification center waarmee je alleen wifi, 3g, airplane, orientation lock, blutooth en de flash kan togglen? SBSettings, BBSettings, IntelliScreenX etc. voegen allemaal overbodige shit toe met battery-indicators, ip-adressen en zulks.
Dan heb je nog veel te lerenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:26 schreef n8n het volgende:
Dusver heb ik alleen een jailbreak om pokemon te kunnen spelenen om de batterystatus via een banner te tonen. Verder vind ik het aanbod vrij mager en vooral overbodig ingewikkeld werken
Klopt heb 'm pas net jailbroken, SBS doet nu vrij aardig wat ik wil. Mis alleen nog de optie voor de flash maar dat boeit niet zo.quote:
Er is WeeFlashlight, dat is een toggle voor flash. Wat bedoel je exact met sliden?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef n8n het volgende:
[..]
Klopt heb 'm pas net jailbroken, SBS doet nu vrij aardig wat ik wil. Mis alleen nog de optie voor de flash maar dat boeit niet zo.
Weet jij toevallig een hack om de content van het notification center af te laten sliden?
Ok thnx, ik wacht op je PM.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ok, als ik er eentje ga bestellen, stuur ik je wel een PM. Zal volgende week maandag ergens zijn.
Belachelijk idd. Ik kap er ook gelijk mee in oktober.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef very het volgende:
Trouwens knap bizar dat tMobile haar prijzen met 25% verhoogt, maar geen euro van de toestelprijs afhaalt.
Never nooit dat ik dus nog bij T-mobile een nieuw contract afsluit.
Mafkezen.
alle providers zullen wel weer creatief duurder worden gok ik? ik heb internet eruit gegooid.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Belachelijk idd. Ik kap er ook gelijk mee in oktober.
Tuurlijk, dit gaan ze allemaal doen. Dat zag je voorheen ook met veranderingen.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alle providers zullen wel weer creatief duurder worden gok ik? ik heb internet eruit gegooid.
Met dat abbo mag je blij zijn inderdaad.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:22 schreef KNAK het volgende:
Ik heb net sinds kort iSmart 150 voor 29.5 eur.
Ik mag dus blij zijn(?)
Mensen die hier online spellen spelen? Via dat game center?
Heb net een iPhone en sta er van te kijken.. veel bordspellen met elkaar te spelen, grafisch mooie racespellen zoals Death Rally.. Fraai tafeltennis, Worms, raar finger football, hele flight sims met elkaar, dogfighten etc...altijd wat te doenquote:Op maandag 5 maart 2012 21:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met dat abbo mag je blij zijn inderdaad.
Ik speel op het moment Draw Something, erg leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |