De applicatie bedoel ik. De Store blijft natuurlijk bestaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:08 schreef KNAK het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk terwijl er zoveel verdient wordt?
Waarmee wil je dan muziek, films en apps mee downloaden?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:15 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De applicatie bedoel ik. De Store blijft natuurlijk bestaan.
De iTunes Store wordt dan een aparte applicatie. En om af te spelen gebruik je de Muziek en Videos app. Net als bij iOS.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:16 schreef Estolan het volgende:
[..]
Waarmee wil je dan muziek, films en apps mee downloaden?
Denk het nietquote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:18 schreef drbarisart het volgende:
[..]
De iTunes Store wordt dan een aparte applicatie. En om af te spelen gebruik je de Muziek en Videos app. Net als bij iOS.
Omdat het de kracht van iOS is dat alles gecentraliseerd is. In iTunes maak je met een druk op de knop een backup van alles, inclusief volledige applicaties. Probeer dat maar eens in de 5GB van iCloud.quote:
Mijn iPhone backupt nu automatisch elke dag naar iCloud. Ik merk het niet eens, en ik heb volgens mij nog heel veel ruimte over.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Omdat het de kracht van iOS is dat alles gecentraliseerd is. In iTunes maak je met een druk op de knop een backup van alles, inclusief volledige applicaties. Probeer dat maar eens in de 5GB van iCloud.
Aan de andere kant pusht Apple wel heel erg naar de cloud toe, dus zou het in de toekomst best kunnen dat iTunes vervangen wordt door een cloudbased oplossing. Maar zolang het niet makkelijker en completer kan dan met iTunes, hoop ik dat het blijft.
Sterker nog, ik nam goede iTunes integratie juist mee in mijn keuze voor een Android-toestel :p
Prima, maar mijn iTunes library is 67GB en je hebt maar 5GB iCloud geheugen. Dat gaat niet werken. Nog niet althans.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:52 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Mijn iPhone backupt nu automatisch elke dag naar iCloud. Ik merk het niet eens, en ik heb volgens mij nog heel veel ruimte over.
Ik zie het als een logische stap. Het syncen met iTunes is eigenlijk al ouderwets; het is veel prettiger als alles gewoon in de cloud staat, en je dus niet meer hoeft te syncen.
je kan altijd meer kopen...quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Prima, maar mijn iTunes library is 67GB en je hebt maar 5GB iCloud geheugen. Dat gaat niet werken. Nog niet althans.
Bovendien heb je geen media management via iCloud.
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.quote:
Maar dat gaan ze allemaal nog uitbouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.
Dan dumpen ze iTunes maar zodra ze helemaal zijn uitgebouwd, en dat zal nog jaren duren.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Maar dat gaan ze allemaal nog uitbouwen natuurlijk.
Hehe. Ik denk dus dat het dit jaar gaat gebeuren. We gaan et zienquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan dumpen ze iTunes maar zodra ze helemaal zijn uitgebouwd, en dat zal nog jaren duren.
Waarom zou ik dat doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon erkennen dat iCloud nu nog maar een fractie biedt van wat je met iTunes kunt.
Dat kan volgens mij niet. Is het geen idee om ergens in je huis een Wi-Fi repeater aan te schaffen? Dat ding zorgt er dan voor dat je bereik sterk uitgezonden wordt bij plekken waar dat niet zo is.quote:Op zondag 4 maart 2012 11:05 schreef Skv het volgende:
Iemand tips om het wifibereik van de iPhone te verbeteren? Mijn ATV heeft prima wifi-ontvangst, maar mijn access point staat net te ver weg voor mijn iPhone. Daardoor hapert die ellendige AirPlay constant.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:04 schreef KNAK het volgende:
Dat je het moet gebruiken, dat je vanuit je library zaken moet importeren, het gemak... alles valt wel tegen. Als ik een mp3 via mn phone download en dan sync met iTunes, ben ik die file kwijt..
Het eenvoudige 'draggen naar...' is hier niet bij
Die had ik nog liggen. Werkt.quote:Op zondag 4 maart 2012 13:02 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet. Is het geen idee om ergens in je huis een Wi-Fi repeater aan te schaffen? Dat ding zorgt er dan voor dat je bereik sterk uitgezonden wordt bij plekken waar dat niet zo is.
www.bestskinsever.comquote:Op zondag 4 maart 2012 14:31 schreef Mercan het volgende:
Ben op zoek naar bescherming van mijn Iphone 3Gs display.
Zie op marktplaats wel een aantal screen protectors te koop, zijn de verschillen in kwaliteit groot?
Iemand die bepaalde merken kan aanbevelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |