iphone 4 32gbquote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:45 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Moeten we raden welk toestel en firmware je hebt en wat je zelf geprobeerd hebt?
Jailbreak hemquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat is ditik kan geen mp3 tje selecteren als alarmtoon
stom ding
Ik update hem niet, alleen echt grote updates. Bugfix updates kunnen de pot opquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee da's aids. moet je elke versieupdate gaan lopen kloten.
Dan maak je er even een ringtone van. Wat is daar nou zo moeilijk aan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
wat is ditik kan geen mp3 tje selecteren als alarmtoon
stom ding
Helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:13 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Misschien ben je telefonetisch begaafd
Dit. Echt bagger dat het nu niet kan.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:28 schreef n8n het volgende:
Individuele foto's uit Photo Stream kunnen halen is al voldoende motivatie voor mij
Idd. Slaat nergens op dat al je foto's ook 2x worden opgeslagen lokaal op je iPhone trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2012 00:57 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dit. Echt bagger dat het nu niet kan.
Laat staan de optie dat ze direct automatisch worden toegevoegd aan je fotostream. Het is een mooi ding hoor, die fotostream. Maar ze hadden het nét even wat beter moeten nadenken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Slaat nergens op dat al je foto's ook 2x worden opgeslagen lokaal op je iPhone trouwens.
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft 5.1 nog wat te bieden?
Draai nu 5.0.1 jailbroken
Niks speciaals dusquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
- When adding an email adress in the Mail app, there is now an easier to access "@" button in the keyboard.
- iTunes Match option to sync and stream over 3G
- There is now more privacy monitoring for geofencing, meaning that you can see what apps are currently running a geofence on your device.
- Safari now displays "Go to this Address" in the URL bar on a new page.
- You can now delete photos from Photo Stream!
Ik zou wachten tot de opvolger (iPhone 5?).quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb nu een iPhone 4 maar nu kan ik eind april mijn eigen abonnement verlengen (ik heb mijn telefoon bij het abonnement van mijn vader gekregen), maar is het het waard om een 4s te bestellen? Want dan kan ik mijn telefoon wel ergens kwijt. En is het goedkoopste abonnement wat er te vinden is 42,50 met kleine bijbetaling? Ik heb al redelijk wat rond gezocht, maar dit is tot nu het goedkoopste waar ik op uit kom..
Welcome. Ik blijf overigens ook met mijn jailbreak op 5.0.1quote:Op woensdag 7 maart 2012 21:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks speciaals dus
Zeer bedankt voor het posten
Is er al zicht op wanneer deze gaat verschijnen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:00 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot de opvolger (iPhone 5?).
Meestal Augustus - September dacht ikquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Is er al zicht op wanneer deze gaat verschijnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |