SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik denk eerder dat jouw types nu nog geen behoefte aan iemand zoals jij hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik op de verkeerde types val. Ik kan het zelf niet zo goed inschatten.![]()
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uit![]()
![]()
Wijze woorden, zoals altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheid![]()
Ik straal echt geen seks uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uit.
Straal ik seks uit?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik straal echt geen seks uit.
Straal ik seks uit?
![]()
Ik had afgelopen weekend een meisje in mijn bed die heel rustig en een beetje verlegen overkwam, dat vond ik al geil.
Tot we gingen neuken en ze serieus mijn keel dichtkneep en mijn rug open krabte.
Dat vond ik nog geiler![]()
![]()
Combo van alles.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheid
C'est la vie
Ik wil best schattigheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uit.
![]()
Volgens Wiki: Volume of a proton (~1.5×10−41 m3). Maar ik weet niet hoe veel ruimte er tussen de protonen zitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de oppervlakte is die een proton inneemt![]()
![]()
Ik heb iemand nodig die me laat stuiteren en vliegen en springen, maar die me ook stopt wanneer ik zelf geen grens kan stellen. Geloof me, maar weinig jongens van mijn leeftijd kunnen dat.
#TeamMiley![]()
Roodharig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik had afgelopen weekend een meisje in mijn bed die heel rustig en een beetje verlegen overkwam, dat vond ik al geil.
Tot we gingen neuken en ze serieus mijn keel dichtkneep en mijn rug open krabte.
![]()
Ik vind van niet. Jij hebt zo'n uitstraling waar ik in de war van raak. Ik weet ook nooit precies wat ik tegen je moet zeggen irlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straal ik seks uit?
. Hoeft niet negatief te zijn.
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:12 schreef arachide. het volgende:
Ik heb iemand nodig die me laat stuiteren en vliegen en springen, maar die me ook stopt wanneer ik zelf geen grens kan stellen. Geloof me, maar weinig jongens van mijn leeftijd kunnen dat.![]()
![]()
Mijn lichaam is een ruïne door een bepaald iemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ja, in bed kan ik wel anders zijn. Denk ik, ik let er niet zo op. Ik krab/bijt/trek aan haren. Ach, moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheid#TeamMiley![]()
Hihihi, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Jij hebt zo'n uitstraling waar ik in de war van raak. Ik weet ook nooit precies wat ik tegen je moet zeggen irl. Hoeft niet negatief te zijn.
. Hoe komt dat?
Adieu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef MsMessy het volgende:
Beste mensen, in alle geiligheid en schattigheid, ik zeg u adieu![]()
Schaf handboeien aan, anders heb je een open ruggetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Brunette. Heb nog geen roodharig meisje in bed gehad, maar staat wel op het lijstje.![]()
![]()
Nou, effe aannemen dat er geen ruimte is. Voor de lol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens Wiki: Volume of a proton (~1.5×10−41 m3). Maar ik weet niet hoe veel ruimte er tussen de protonen zit![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een ruïne door een bepaald iemand.Nuff said'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, in bed kan ik wel anders zijn. Denk ik, ik let er niet zo op. Ik krab/bijt/trek aan haren. Ach, moet kunnen.![]()
![]()
Ik had laatst een gesprek met mijn moeder. Ze vond 23 wel een goede ledftijd om het huis uit te gaan.
Ik zie dat toch net iets anders.
C'est la vie
Ga anders uit van het volume van een waterstofatoom:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, effe aannemen dat er geen ruimte is. Voor de lol.quote:Volume of a hydrogen atom (6.54×10−32 m3)![]()
![]()
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik had laatst een gesprek met mijn moeder. Ze vond 23 wel een goede ledftijd om het huis uit te gaan.
Ik zie dat toch net iets anders.![]()
![]()
Sterke vrouw dan. Intimiderend, je weet wat je wil. Dat vind ik dan weer sexy aan een vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straal ik seks uit?
#TeamMiley![]()
Achterhoeker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26![]()
![]()
Door een samenloop van omstandigheden is de vloer net buiten mijn kamer echt spekglad. Fucking death trap![]()
![]()
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk gevalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi, dat heb ik nog nooit gehoord. Hoe komt dat?
.
![]()
Zolang ik thuis blijf ik echt stil staan qua sociale ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26C'est la vie
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interessante informatie.een goeiedag verder!
.
![]()
Joh, ik ben zelf een achterhoeker. Maar ik nam aan dat aangezien je onmeunig in je ondertitel hebt staan je uit de achterhoek komt. Nog nooit ergens buiten de achterhoek onmundig gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen Twente en Achterhoek.
![]()
Brofist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk geval.
Daarom heb ik ook nog nooit een gesprek met haar gevoerd.
C'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sterke vrouw dan. Intimiderend, je weet wat je wil. Dat vind ik dan weer sexy aan een vrouw..
Hoe herkenbaar. Het ging bij mij zover dat ik alles over Londen had uitgepluist want daar wilde ik heen. 8 jaar later ben ik er nog steeds niet geweest, en ik woon nog steeds thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26.
![]()
Twente dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh, ik ben zelf een achterhoeker. Maar ik nam aan dat aangezien je onmeunig in je ondertitel hebt staan je uit de achterhoek komt. Nog nooit ergens buiten de achterhoek onmundig gehoord.
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk geval.
. En ik ben gewoon lief en gezellig.
Bekijk het positief, het scheelt je in de kosten, het eten staat elke dag klaar en over het huishouden hoef je je ook niet druk te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Het ging bij mij zover dat ik alles over Londen had uitgepluist want daar wilde ik heen. 8 jaar later ben ik er nog steeds niet geweest, en ik woon nog steeds thuis.
![]()
![]()
Klopt. Ik heb het ook altijd wel gezellig met je, als je niet ergens ligt te kotsen, dat maakt het ook zo raarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En ik ben gewoon lief en gezellig.
.
![]()
Ik wil ooit een jaar in Newcastle of Londen wonen.C'est la vie
Jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En ik ben gewoon lief en gezellig.
![]()
![]()
Blehquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het ook altijd wel gezellig met je, als je niet ergens ligt te kotsen, dat maakt het ook zo raar.
.
Kotsen is niet fijn mkay.
C'est la vie
Kijk, Faye is dan weer precies het tegenovergestelde. Ik weet precies wat ik tegen haar moet zeggen en wanneer, terwijl we ook uiteenlopende interesses hebben.![]()
Die heb ik ook wel eens, maar slechts weinig mensen maken het (gelukkig) mee. Ik vermijd de mensheid op zo'n momentquote:![]()
![]()
En ik heb toen gezegd dat ik van iemand hield ik herinner me het nog steeds niet.
C'est la vie
Dat laatste doe ik nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:23 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens, maar slechts weinig mensen maken het (gelukkig) mee. Ik vermijd de mensheid op zo'n moment. Wel een goed idee, denk ik
.
Ik ben heel gezellig, als ik maar mensen om me heen heb.C'est la vie
Mag ik em lenen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens mijn boek uit. Wat. Een. Einde![]()
#TeamMiley![]()
Een aanraderquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste doe ik niet. Wel een goed idee, denk ik
.
Ik ben echt niet te genieten als ik mijn buien heb
![]()
![]()
Ik hou van alleen zijn, maar met iemand is alles vaak leuker, totdat ik weer even alleen moet zijn.#TeamMiley![]()
Oh ja.quote:
Ik me rustig uitkleden en toen opeens blegh.
C'est la vie
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.quote:
Ik hoor mensen weleens zeggen dat ze moesten huilen bij boeken en dat kan ik me dan nooit voorstellen. Volgens mij ben ik bij dit boek dichterbij dat gevoel gekomen dan ooit.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:26 schreef arachide. het volgende:
Ik hou van alleen zijn, maar met iemand is alles vaak leuker, totdat ik weer even alleen moet zijn.![]()
![]()
Waaromeh... Ok, ik vraag het gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Ik me rustig uitkleden en toen opeens blegh.
Had je skypeseks met Faye?![]()
Ik lig lekker met Kakkakoekoekonijn in bed. Kan alleen de slaap niet vatten.
Nee gewoon een gesprek met iets teveel alcohol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waaromeh... Ok, ik vraag het gewoon.
Had je skypeseks met Faye?
C'est la vie
En je kleedde je uit omdat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon een gesprek met iets teveel alcohol.![]()
Oh ik moet om 6 op. Hmmm niet zo handig dit.C'est la vie
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef Samzz het volgende:
Ik lig lekker met Kakkakoekoekonijn in bed. Kan alleen de slaap niet vatten.
![]()
![]()
![]()
Ik ging slapen na dat gesprek.quote:
C'est la vie
Tof!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.
Ik hoor mensen weleens zeggen dat ze moesten huilen bij boeken en dat kan ik me dan nooit voorstellen. Volgens mij ben ik bij dit boek dichterbij dat gevoel gekomen dan ooit.Dankjewel.
#TeamMiley![]()
Doet niequote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ].
Wat is een Kakkakoekoekonijn"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
7,5 voor dat kontje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen ik daarop googelde wat het was kwam ik dit tegen![]()
[ afbeelding ]C'est la vie
Mijn heerlijk zachte, groene konijnenknuffelquote:.
Ik moet ook maar eens gaan pitten.C'est la vie
Ik ben altijd de allerlaatste persoon om te klagen over de Nederlandse straffen en ik wil ook niet nu beginnen met dat populistische geblaat, maar dit snap ik toch niet helemaalquote:Taakstraf voor mesjes in krat
Toegevoegd: donderdag 23 feb 2012, 15:52
Update: donderdag 23 feb 2012, 16:43
Een man uit Steenwijk die stanleymesjes aan een bierkrat had bevestigd om een dief te grazen te nemen, is veroordeeld tot een taakstraf van 200 uur en een voorwaardelijke celstraf. Door zijn actie liep niet de dief maar een supermarktmedewerkster verwondingen op. De Steenwijker moet haar een schadevergoeding betalen van ruim 4600 euro.
De man had in maart vorig jaar de mesjes aan het bierkrat bevestigd omdat er bij hem en zijn buurgenoten kratjes bier waren gestolen. Hij zette het krat in zijn tuin en de volgende dag was het weg. De dief raakte zelf niet gewond en leverde het krat de volgende dag in bij Albert Heijn.
Toen een supermarktmedewerkster het krat optilde, werden de pezen van twee vingers doorgesneden. Zij werd geopereerd, maar de twee vingers zijn blijvend beschadigd. Een andere medewerkster liep lichte verwondingen op.
'Sadistisch'
De rechtbank acht poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade bewezen. De man had volgens de rechtbank andere mogelijkheden kunnen bedenken om diefstal van een bierkrat te voorkomen, bijvoorbeeld door het krat binnen te zetten.
De rechter spreekt van een sadistische actie. Daarnaast neemt de rechter het de man bijzonder kwalijk dat hij zich niet meldde, nadat de supermarktmedewerkers gewond waren geraakt. Het voorval leidde namelijk tot onrust in Steenwijk.
Naast het preparen van het bierkrat is de man ook veroordeeld voor het telen van hennep.![]()
Ja, idioot ditquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:57 schreef Tchock het volgende:
Ik ben altijd de allerlaatste persoon om te klagen over de Nederlandse straffen en ik wil ook niet nu beginnen met dat populistische geblaat, maar dit snap ik toch niet helemaal
[..]Afschieten dit soort mongolen
![]()
Ik ga naar bed![]()
![]()
Ik was wel weer ouderwets mezelf gisteren.
Mijn welgemeende excuses lieve mensen.C'est la vie
Goede morgen vrinden.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Welke? Stephen Kingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja! Ik zat nog te denken dat het een perfecte eerste kennismaking met Stephen King voor je is, want geen horror.
Ik hoor mensen weleens zeggen dat ze moesten huilen bij boeken en dat kan ik me dan nooit voorstellen. Volgens mij ben ik bij dit boek dichterbij dat gevoel gekomen dan ooit.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
DusssssHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Wakker gemaakt worden door de brandweer, brand bij het lab onder m'n flatje....Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Vrijdagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dussss was het al weer vrijdag!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Vrouwen houden van geld.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ohquote:
Geld en/of macht.quote:
Moet je maar kijken naar die oerlelijke voetballers met bloedmooie meiden.
Of zo'n Hugh Hefner
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Maar ik ben een arme sloeber.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geld en/of macht.
Of zo'n Hugh HefnerWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Voor ons is er chloroformquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Gewoon chicks gaan versieren met je auto dan. Dan hoef je verder niet te vertellen dat je eigenlijk geen geld hebtquote:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Nou, die moet ik geen van beidequote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geld en/of macht.
Of zo'n Hugh Hefner.
Goedemorgen. Kamer is echt een tyfudsbende
.
Stomme vraag misschien hier hoor. Maar bestaat er een Nederlandstalige top 40 ergens?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Samzzquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, die moet ik geen van beide.
Goedemorgen. Kamer is echt een tyfudsbende
.
![]()
![]()
Politiek is niet mijn ding.
Maar het schijnt wel rumoerig te zijn sinds Job weg is.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Goed idee wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon chicks gaan versieren met je auto dan. Dan hoef je verder niet te vertellen dat je eigenlijk geen geld hebtWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Een man die huilt bij een romantische film? Dan ga ik het liefst heel hard wegrennen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:40 schreef robdriessen het volgende:
Er is nog hoop voor mij!
http://www.nu.nl/man/2748666/vrouwen-vallen-niet-machos.html
Waar gaat het heen met deze wereld.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Vergeet je iPhone niet.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik huil alleen bij bambi ja
Ohh die heb ik laatst ingeruild voor een blackberry.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh die heb ik laatst ingeruild voor een blackberry.
Groetjes, Ezio.![]()
Hoi Stokkiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Samzz![]()
![]()
Politiek is niet mijn ding.
Maar het schijnt wel rumoerig te zijn sinds Job weg is.. Kom je ook naar de grote FOK!filmmeet?
Mag ik je pingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh die heb ik laatst ingeruild voor een blackberry.![]()
Booh, wachten op info zuigt, ik wil douchen en m'n autopapieren pakken...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Okquote:
http://dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=snquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef Stokstaart het volgende:
Stomme vraag misschien hier hoor. Maar bestaat er een Nederlandstalige top 40 ergens?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Krijg als het goed is kaarten voor die film John Carterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoi Stokkie. Kom je ook naar de grote FOK!filmmeet?
Of bedoel je een andere meet?
Groetjes, Ezio.![]()
Nee, die bedoel ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Krijg als het goed is kaarten voor die film John CarterOf bedoel je een andere meet?
.
Dank uquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:51 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://dutchcharts.nl/weekchart.asp?cat=sn
Groetjes, Ezio.![]()
Heb je ook kaarten dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Jaquote:. Net als bijna iedereen in dit topic. Wat een feestje wordt dat
.
Jofu's flat is op het nieuws. Nu weet ik waar ie woont.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik vind dat ze zaal moeten indelen per subtopic. ONZ bij elkaar, F&F bij elkaar, KPD bij elkaar (op de laatste rij)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Net als bijna iedereen in dit topic. Wat een feestje wordt dat
.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef SiIk het volgende:
Jofu's flat is op het nieuws. Nu weet ik waar ie woont.
Echt, al de 2e keer dat ik hier brand meemaak..Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Wat dan als je in ONZ en F&F postquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zaal moeten indelen per subtopic. ONZ bij elkaar, F&F bij elkaar, KPD bij elkaar (op de laatste rij).
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:00 schreef SiIk het volgende:
Jofu's flat is op het nieuws. Nu weet ik waar ie woont.Mijn school ligt ernaast.
![]()
Je halve buurt verdient bij met wiet telen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Echt, al de 2e keer dat ik hier brand meemaak..Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
zie rijnmond.nl, brand bij dat labquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er dan?Mijn school ligt ernaast.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ga gewoon bij de toffe mensen zitten. Er zijn waarschijnlijk kei veel lurkers, die zijn het wel gewend om alleen maar te kijken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zaal moeten indelen per subtopic. ONZ bij elkaar, F&F bij elkaar, KPD bij elkaar (op de laatste rij)![]()
Ze ontruimen alles. Je bent vrij vandaag.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat is er dan?Mijn school ligt ernaast.
Dat is ook echt een enorm vaag gebeuren daarzo. Ziet er echt eng uit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
zie rijnmond.nl, brand bij dat lab![]()
![]()
Dan moet je kiezen, lieverd. Net als vroeger op het schoolplein: bij welk clubje sta je het liefst? :pquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat dan als je in ONZ en F&F post.
Ik ga wel de halve film missen als Samzz voortdurend mijn hoofd in haar schoot duwtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga gewoon bij de toffe mensen zitten. Er zijn waarschijnlijk kei veel lurkers, die zijn het wel gewend om alleen maar te kijken.
Nah eerste keer was afvoersysteem meubelzaak, nu lab ernaast, en onze opvang wordt nu ook ontruimd...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:02 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je halve buurt verdient bij met wiet telen?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Niks ten nadele van de F&F'ers, maar de ONZ'ers ken ik beter, dat clubje dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dan moet je kiezen, lieverd. Net als vroeger op het schoolplein: bij welk clubje sta je het liefst? :p.
Gisteren vond je dat nog geilquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ga wel de halve film missen als Samzz voortdurend mijn hoofd in haar schoot duwt.
Awesome.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze ontruimen alles. Je bent vrij vandaag.![]()
Oh, het is ook zeker geil, maar dan moet ik steeds die 3D bril afzetten en krijg ik hoofdpijn van het scherm. Hummm.... OK, ik plezier jou de eerste helft van de film, jij pleziert mij de tweede helft en dan praten we na de film nog nagloeiend bij over wat we gemist hebben van het ... haha... verhaal.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zou dat vanavond ook nog zijn?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Er schijnt gratis koffie en thee uitgedeeld te worden.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
En dan klagen dat de koffie aangebrand smaaktquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef Myraela het volgende:
Serieus. "Er is een brand, wat zullen we doen." "laten we gratis koffie en thee uitdelen!"
Mag dat andersomquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh, het is ook zeker geil, maar dan moet ik steeds die 3D bril afzetten en krijg ik hoofdpijn van het scherm. Hummm.... OK, ik plezier jou de eerste helft van de film, jij pleziert mij de tweede helft en dan praten we na de film nog nagloeiend bij over wat we gemist hebben van het ... haha... verhaal.? Ik houd van eindes van de film.
Anders gaan we allemaal gratis koffie halenquote:
Ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou vanavond allemaal naar Rotterdam dan.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik niet. Pa en ma zijn vanavond weg, alweer (*hint). En ik moet op Den Sjaak passen.
Waarom wil je dat wetenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:46 schreef Stokstaart het volgende:
Stomme vraag misschien hier hoor. Maar bestaat er een Nederlandstalige top 40 ergens?![]()
![]()
Ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou vanavond allemaal naar Rotterdam dan.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik wil wel.... Maar kom alleen als Rob opeens moet werkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:11 schreef Myraela het volgende:
Wie komen er nou vanavond allemaal naar Rotterdam dan.![]()
![]()
Niet op jouw school, maar bij de machinist gratis koffie en thee, maar ook die is nu ontruimd, explosiegevaar...
Dus helaas...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Verdorie wordt weer schooien op Rotterdam CS voor mij dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet op jouw school, maar bij de machinist gratis koffie en thee, maar ook die is nu ontruimd, explosiegevaar...
Dus helaas...Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Op mijn school is ook gratis koffie en thee hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus helaas...
Zelfs op academieplein.![]()
en we moeten uit de wind gaan staan, faal, we staan nu juist IN de wind op hun aanwijzingen
die is ontruimd ook schat..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op mijn school is ook gratis koffie en thee hoor.
Zelfs op academieplein.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je kan ook in Enschede een caffee latte, latte macchiato, espresso of cappucino komen drinkenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verdorie wordt weer schooien op Rotterdam CS voor mij dan..
Is het eiland afgesloten? Dat zegt een medestudent.
Ohhell, hoeveel jaren heb je gehoopt dat je het bericht kreeg "je hoeft niet naar school, er is brand"
Nu is het moment eindelijk daar.![]()
![]()
Sorry, ik maak vanavond Utreg onveilig.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Maar dan moet jij betalenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook in Enschede een caffee latte, latte macchiato, espresso of cappucino komen drinken.
Jij harteloos monster, voor hetzelfde geld zitten alle docenten opgesloten in de docentenkamer en verbranden ze daar nu levend!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ohhell, hoeveel jaren heb je gehoopt dat je het bericht kreeg "je hoeft niet naar school, er is brand"
Nu is het moment eindelijk daar.
Gratis klinkt goedquote:
Ik weet hetquote:. Ouders met een grote liefde voor koffie en dure koffiezetters ftw
.
Brand in Coolhaven. Meh, missen we daar wat aan danquote:
Groetjes, Ezio.![]()
alles is afgesloten ja.. beide bruggen dicht.. alleen via westzeedijk kun je er nog langs...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:19 schreef Myraela het volgende:
Nu is het moment eindelijk daar.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ja mijn huis!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Brand in Coolhaven. Meh, missen we daar wat aan dan
quote:![]()
dan zat je vast niet relaxt hier te posten
Groetjes, Ezio.![]()
Ik denk dat ik lekker nog een dutje ga doen. Of mijn nagels ga lakken. Of of of, zoveel mogelijkheden.![]()
*Gooit knuppel in kabouterhok*
Aan heel Rotterdam mis je niks.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Mobiel, maar wat heb je eraan om paniekerig te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
dan zat je vast niet relaxt hier te postenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Aan Enschede evenmin.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Aan heel Rotterdam mis je niks.
Kunnen ze beter direct bij Duitsland voegen, de taal spreken ze al.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nou je zou toch tenminste ff kunnen gaan kijken in plaats van doodleuk door te postenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mobiel, maar wat heb je eraan om paniekerig te doen?
Groetjes, Ezio.![]()
En daarom woon ik in Schiedamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:25 schreef Samzz het volgende:
Aan heel Rotterdam mis je niks.
Brabant
we zijn ontruimd vriend, explosiegevaar door t lab... we mogen er dus niet bij...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je zou toch tenminste ff kunnen gaan kijken in plaats van doodleuk door te postenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Doe eens niet zoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Aan Enschede evenmin.
Kunnen ze beter direct bij Duitsland voegen, de taal spreken ze al.. Ik doe een grapje maken.
Mind the PI biatchquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo. Ik doe een grapje maken.
Groetjes, Ezio.![]()
België
Groetjes, Ezio.![]()
Tijd voor zomer. Ik wil de was buiten kunnen hangen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Kan toch gewoon? Is 13 graden of zo, droogt primaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:42 schreef SiIk het volgende:
Tijd voor zomer. Ik wil de was buiten kunnen hangen.
Groetjes, Ezio.![]()
Ik denk niet dat het opschiet met een luchtvochtigheid van 95%quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan toch gewoon? Is 13 graden of zo, droogt primaWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hmmmmm, terecht punt wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het opschiet met een luchtvochtigheid van 95%
Hier schijnt de zon
Groetjes, Ezio.![]()
Spin op mijn kamer aangetroffen
Eyawaquote:
Groetjes, Ezio.![]()
Fawaka.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Zo, fotoboek besteld. Lekker een week wachten, jeeej
.
Buh, nu voel ik het de rest van de dag overal kriebelen. Wat heb ik toch een hekel aan die beesten.
En nu niet aankomen met smoesjes dat dat beest banger voor mij is enzo
Nee, hij kruipt je mond in als je slaapt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:19 schreef SiIk het volgende:
Buh, nu voel ik het de rest van de dag overal kriebelen. Wat heb ik toch een hekel aan die beesten.
En nu niet aankomen met smoesjes dat dat beest banger voor mij is enzo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig slaap ik niet hier vanavond.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hij kruipt je mond in als je slaapt.
Tevens is hij zojuist met enige dwang in mijn stofzuiger gekropen.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Moordenaarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gelukkig slaap ik niet hier vanavond.
Tevens is hij zojuist met enige dwang in mijn stofzuiger gekropen..
Ik ben principieel tegen het doden van beesten. Maar spinnen en muggen die zich in mijn kamer begeven vormen een uitzondering.quote:
Tevens durf ik niet meer verder op te ruimen nu
Zet ze dan naar buiten of plet ze meteen met je schoen of zo... Stofzuiger is zo zielig, daar stikken ze langzaamquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:22 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen het doden van beesten. Maar spinnen en muggen die zich in mijn kamer begeven vormen een uitzondering.
Tevens durf ik niet meer verder op te ruimen nu.
En ja, de kans is groot dat je nog meer spinnen tegenkomt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hou opquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zet ze dan naar buiten of plet ze meteen met je schoen of zo... Stofzuiger is zo zielig, daar stikken ze langzaam.
En ja, de kans is groot dat je nog meer spinnen tegenkomt.
Nah, het is winter, dus waarschijnlijk maar eentje. Vond je het diertje in de lente/zomer, dan kunnen het er zo honderden zijnquote:.
Spinnen komen nooit alleen nee.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hij heeft alleen maar last van BrainfrisoC'est la vie
Toen ik in Frankrijk zat moest ik ze dagelijks uit mn caravan halen. Toen had ik trouwens wel het lef op ze buiten te zetten, maar had ook weinig mogelijkheid om stof te zuigen opzichquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het is winter, dus waarschijnlijk maar eentje. Vond je het diertje in de lente/zomer, dan kunnen het er zo honderden zijn.
Werd ik een keer 's morgens wakker, liepen er overal, maar echt overal, ook in mijn bed enzo kleine spinnetjes. Dat was niet grappig
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik heb geen stufi meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Monopoly het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Is stufi al binnen bij jullie ?
:')![]()
Nee, ik wacht al drie maandenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:32 schreef Monopoly het volgende:
Hallo, ik leef nog.
Is stufi al binnen bij jullie ?
Alsof er iemand dood is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
En wat vinden jullie van het uitshirt?
[ afbeelding ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Binnen jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef Monopoly het volgende:
Vreemd, normaal staat het er om 10 uur al op en nu niet, hommo'sOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Geniaal natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:35 schreef charmed_angel het volgende:
En wat vinden jullie van het uitshirt?
[ afbeelding ]
Groetjes, Ezio.![]()
hardstyle is voor flikkersquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:39 schreef Monopoly het volgende:
Zet deze even fullscreen en geluid hard![]()
![]()
Groetjes, Ezio.![]()
Het gaat om de sfeer.quote:
Stel je voor: Je hebt een goede pil op of een goede lik MDMA , al die lasers, iedereen uit z'n dak, beukende beat die je gewoon voelt in je maag, je beste vrienden erbij, al die kleuren, lekkere wijvenDaar kan niets tegenop.
![]()
Die beat is kankertraag man. Daar kun je toch niet fatsoenlijk op losgaan ?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het gaat om de sfeer.
Stel je voor: Je hebt een goede pil op of een goede lik MDMA , al die lasers, iedereen uit z'n dak, beukende beat die je gewoon voelt in je maag, je beste vrienden erbij, al die kleuren, lekkere wijvenDaar kan niets tegenop.
Groetjes, Ezio.![]()
Vergeet hardstyle
Ga hardlopen
![]()
Nog een maandjeHELEMAAL NAAR DE KANKERRRRRRRR
![]()
![]()
![]()
Groetjes, Ezio.![]()
Ik ga er misschien heen, het is op mijn verjaardagquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
Nog een maandjeHELEMAAL NAAR DE KANKERRRRRRRR
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik alle familie weg schoppen na het eten, snel mijn drugs ophalen en naar Den Bosch toe![]()
![]()
Tering. Treurig nieuws van Friso zeg.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Op die hardstylefeestjes zijn ook teveel mooiboiis en aandachtshoertjes. Beetje mooi staan doen maar niet losgaan![]()
![]()
MOH is doorgaans errrug aangenaam, niet zo gek als Nightmare, maar wel veel gekke mensen
Groetjes, Ezio.![]()
DOEN man echt DOENquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er misschien heen, het is op mijn verjaardag
Dan moet ik alle familie weg schoppen na het eten, snel mijn drugs ophalen en naar Den Bosch toeGaat zo geweldig worden
Groetjes, Ezio.![]()
Ik had niet anders verwacht eigenlijk. Ik hoop voor hem dat hij nog mag ontwaken, maar volgens mij is hij gewoon hersendood of zo.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Tering. Treurig nieuws van Friso zeg.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik heb wel te doen met zijn familie, je zoon/broer/echtgenoot/vader op zo'n manier te zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:50 schreef robdriessen het volgende:
Tering. Treurig nieuws van Friso zeg.![]()
![]()
waarom zou je je het lot van die Friso aantrekken
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Stokstaart het volgende:
waarom zou je je het lot van die Friso aantrekken![]()
![]()
Stel dat jouw broer/oom/vader daar zo zou liggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef Stokstaart het volgende:
waarom zou je je het lot van die Friso aantrekkenHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Waarom zou ik dat stellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stel dat jouw broer/oom/vader daar zo zou liggen?![]()
Dan is dat familie van me. Wat kan jou die stomme kutprins schelen? Als jij daar ligt geven hun toch ook geen neuk man. Ze weten niet eens wie je bent en vice versaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Stel dat jouw broer/oom/vader daar zo zou liggen?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Laat maar. Beetje medeleven is hier bij sommigen ver te zoeken. Of het nou een prins is of Jan de Loodgieter, zo'n lot wens je niemand toe. Maar goed, ik hou m'n mond voordat ik me helemaal kapot ga ergeren.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik vind het erg voor hem. Mijn leven staat er niet om stil en ik denk er ook niet ieder moment van de dag aan. Maar ik hoop wel van harte dat hij nog ontwaakt, ook voor zijn vrouw en kinderen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan is dat familie van me. Wat kan jou die stomme kutprins schelen? Als jij daar ligt geven hun toch ook geen neuk man. Ze weten niet eens wie je bent en vice versa“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Vergeet de kindertjes in Afrika niet he waar er elke seconde duizenden sterven. Of het volk in Syria.
Daarbij is hij zelf met zijn stomme kop buiten die piste gegaan terwijl er lawinegevaar 4 was afgegeven. Gevalletje Darwin dus he!Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
T zit in de naam hoorde ik net.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Vergeet de kindertjes in Afrika niet he waar er elke seconde duizenden sterven. Of het volk in Syria.
Daarbij is hij zelf met zijn stomme kop buiten die piste gegaan terwijl er lawinegevaar 4 was afgegeven. Gevalletje Darwin dus he!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hier ben ik het wel mee eens, ik hoop wel dat hij bij komt, maar het is wel eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Daarbij is hij zelf met zijn stomme kop buiten die piste gegaan terwijl er lawinegevaar 4 was afgegeven. Gevalletje Darwin dus he!![]()
Hmmm... Het ligt genuanceerder. Maar goed, ga jij je maar druk maken om de kindertjes in Afrikaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
Daarbij is hij zelf met zijn stomme kop buiten die piste gegaan terwijl er lawinegevaar 4 was afgegeven. Gevalletje Darwin dus he!. Dan maak ik me wel druk om de diertjes
.
Ja, ik ben sporten. Laters.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op 14 juli 1711 kwam Johan Willem Friso aan bij de Moerdijk nabij Strijensas. Hier wilde hij het Hollandsch Diep oversteken om zo naar Den Haag te kunnen, in verband met een bespreking met zijn rivaal, Frederik van Pruisen, over de erfenis van zijn achterneef koning-stadhouder Willem III. Het weer was goed, maar er leek een flinke bui op komst. De prins liet zijn boot bij een groter vaartuig aanleggen. Om het zelf droog te houden, nam hij plaats in een klein vissersvaartuig waarop zijn koets verscheept stond. Toen de boot bijna de overkant had bereikt, was de bui uitgebleven. De prins was inmiddels uit zijn koets gekomen. De schipper moest de zeilen nog even wenden en daarna kon het gezelschap aan land gaan. Echter, de zeilen weigerden en plots kwam er een flinke windvlaag aanzetten. Deze vulde het zeil en de boot helde over en schepte water. Alle opvarenden vielen overboord. Eén persoon (Du Tour) wist zich aan de portierkruk van de koets vast te klemmen. Prins Johan Willem Friso klemde zich weer aan hem vast, maar kon hem niet vasthouden toen een golf hem meesleurde. De schipper zette tevergeefs een reddingsactie op touw: de jonge prins verdronk, evenals zijn kamerheer. De overige opvarenden konden wel worden gered.
Pas acht dagen na het ongeluk zag een schipper het lijk van de prins drijven, op ongeveer de plaats van het ongeluk. Op 25 februari 1712, ruim 7 maanden na zijn dood, werd Johan Willem Friso bijgezet in de Grafkelder van de Friesche Nassau's in de Grote of Jacobijnerkerk te Leeuwarden.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hoezo ligt het genuanceerder dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Het ligt genuanceerder. Maar goed, ga jij je maar druk maken om de kindertjes in Afrika. Dan maak ik me wel druk om de diertjes
.
Ik hoorde trouwens een mopje.
Het is groen en het kan heel goed skiën?
Een skiwi!
Het is oranje en het kan niet zo goed skiën?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens hoop ik ook wel dat hij er gewoon goed uitkomt. Waarom niet?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Oh, ze wachten nog een dagje met doodverklaren, dusquote:.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoezo ligt het genuanceerder dan?
Ik hoorde trouwens een mopje.
Het is groen en het kan heel goed skiën?
Een skiwi!
Het is oranje en het kan niet zo goed skiën?Omdat de piste waar hij aan het skiën was, uitgebreid op lawines is getest met explosies en er niks gebeurd was, daarom zijn hij en zijn zeer ervaren gids toch off-piste gegaan, ondanks dat er een lawine 4 waarschuwing was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens hoop ik ook wel dat hij er gewoon goed uitkomt. Waarom niet?
Immers, wie verwacht een lawine als er na verschillende explosies niks naar beneden is gekomen?“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Zo die neuroloog met zijn vermeende gegevens van die scan heeft dan ook wel een epische faal gemaakt door allerlei zaken naar buiten te brengen.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Dat is logischerwijs wat de Staatstelevisie zegt. Misschien is het waar, maar hoe kan een piste die zo uitgebreid getest is dan toch collapsen? Geloof er geen reet van. Die vriend die er bij was maakt zichzelf ook nog steeds allerlei verwijtenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat de piste waar hij aan het skiën was, uitgebreid op lawines is getest met explosies en er niks gebeurd was, daarom zijn hij en zijn zeer ervaren gids toch off-piste gegaan, ondanks dat er een lawine 4 waarschuwing was.
Immers, wie verwacht een lawine als er na verschillende explosies niks naar beneden is gekomen?
Groetjes, Ezio.![]()
Of je het gelooft of niet, is aan jezelf. Ik zou mezelf ook allerlei verwijten maken als er zoiets zou zijn gebeurd, ook al is het totaal mijn schuld niet. Dat is mens-eigen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is logischerwijs wat de Staatstelevisie zegt. Misschien is het waar, maar hoe kan een piste die zo uitgebreid getest is dan toch collapsen? Geloof er geen reet van. Die vriend die er bij was maakt zichzelf ook nog steeds allerlei verwijten“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Gelukkig wel.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Groetjes, Ezio.![]()
Eigen schuld, dikke bult.
Beste understatement eigenlijk.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Vanavond naar mijn man op visite
Deze is wel SFWquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik klikte toen realiseerde ik me dat jij het poste.![]()
![]()
zo, ouderlijkhuis, lekker opwarmen en zo even douchen, kan zeker tot 15:00 niet terug m'n eigen huis in...Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Heb ik wat gemist? Waarom kan je niet je huis in?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
zo, ouderlijkhuis, lekker opwarmen en zo even douchen, kan zeker tot 15:00 niet terug m'n eigen huis in...![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb Marlous al opstaan om de sfeer te verhogen
Zie vorige posts, dikke brand, werknemers lab worden ontsmet en lab zelf worden metingen gedaan etc...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Waarom kan je niet je huis in?Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Hopelijk geen schade in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
zo, ouderlijkhuis, lekker opwarmen en zo even douchen, kan zeker tot 15:00 niet terug m'n eigen huis in...![]()
![]()
geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zie vorige posts, dikke brand, werknemers lab worden ontsmet en lab zelf worden metingen gedaan etc...
Maar ok brand dusEn wanneer mag je terug je huis in dan? Of weet je dat nog niet?
![]()
Prognose is na 15:00 maar ik heb nu geen infobronnen atm..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen zin om terug te lezen
Maar ok brand dusEn wanneer mag je terug je huis in dan? Of weet je dat nog niet?
Nah, voor zover ik weet niet, alleen lab onder m'n flatjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hopelijk geen schade in het vooruitzichtDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Het zal nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/96(...)nnedag-onzeker.dhtml
Hmmmm ik ga gewoon feestje vieren hoor![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Dus ONS feest word in het wat gegooit door hun familieproblematiek
:')![]()
Gewoon fucking hard drugs gebruiken. Alles komt wel goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus ONS feest word in het wat gegooit door hun familieproblematiek![]()
![]()
JAquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
Logisch toch? Zou jij zin hebben in een feest als je vader in coma lag en mogelijk gewoon dood gaat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus ONS feest word in het wat gegooit door hun familieproblematiek“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nou nou, het enige wat er staat is dat de koningin misschien niet naar die plaatsen toe gaat. En zelfs dat is vage AD-speculatiequote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus ONS feest word in het wat gegooit door hun familieproblematiek
Dat zegt verder weinig over de rest van de dag toch? Ik geloof er echt niks van dat alles afgelast word. Alleen het 538-feest gaat niet door natuurlijk
Ik denk dat ze het koekhappen en zaklopen wel een beetje zat zijn inmiddelsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verschillende dj's?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:38 schreef Monopoly het volgende:
Hebben jullie trouwens al op het rooster gekeken voor vanavond ?
Verschillende muziek??![]()
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verschillende dj's?
Verschillende muziek??Allemaal onder het genot van diverse verdovende middelen
Meerdere FOK!kers zijn er![]()
![]()
Ja ik had er ook bij willen zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaAllemaal onder het genot van diverse verdovende middelen
Meerdere FOK!kers zijn er
Maar ik kan echt niet, tenzij Rob moet werken vanavond
Ik denk wel dat ik een stukje kan luisteren![]()
![]()
Ik ga de politie bellen kan het hele zooitje een avondje brommenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JaAllemaal onder het genot van diverse verdovende middelen
Meerdere FOK!kers zijn er![]()
Zal niet de eerste keer voor mij zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga de politie bellen kan het hele zooitje een avondje brommenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Was vorige keer ook zo idd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:42 schreef Intronic het volgende:
Politie doet gewoon lekker mee hoor, potje nakken.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ik hoop dat ik vanavond een beetje op tijd klaar ben met werken dan kan ik ook nog wat luisteren."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Nee ik durf niet.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Aan ons de victorie aan RKC!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: