SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik denk eerder dat jouw types nu nog geen behoefte aan iemand zoals jij hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of ik op de verkeerde types val. Ik kan het zelf niet zo goed inschatten.![]()
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uit![]()
![]()
Wijze woorden, zoals altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheid![]()
Ik straal echt geen seks uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uit.
Straal ik seks uit?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ja!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik straal echt geen seks uit.
Straal ik seks uit?
![]()
Ik had afgelopen weekend een meisje in mijn bed die heel rustig en een beetje verlegen overkwam, dat vond ik al geil.
Tot we gingen neuken en ze serieus mijn keel dichtkneep en mijn rug open krabte.
Dat vond ik nog geiler![]()
![]()
Combo van alles.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheid
C'est la vie
Ik wil best schattigheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uit.
![]()
Volgens Wiki: Volume of a proton (~1.5×10−41 m3). Maar ik weet niet hoe veel ruimte er tussen de protonen zitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:08 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de oppervlakte is die een proton inneemt![]()
![]()
Ik heb iemand nodig die me laat stuiteren en vliegen en springen, maar die me ook stopt wanneer ik zelf geen grens kan stellen. Geloof me, maar weinig jongens van mijn leeftijd kunnen dat.
#TeamMiley![]()
Roodharig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ik had afgelopen weekend een meisje in mijn bed die heel rustig en een beetje verlegen overkwam, dat vond ik al geil.
Tot we gingen neuken en ze serieus mijn keel dichtkneep en mijn rug open krabte.
![]()
Ik vind van niet. Jij hebt zo'n uitstraling waar ik in de war van raak. Ik weet ook nooit precies wat ik tegen je moet zeggen irlquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straal ik seks uit?
. Hoeft niet negatief te zijn.
![]()
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:12 schreef arachide. het volgende:
Ik heb iemand nodig die me laat stuiteren en vliegen en springen, maar die me ook stopt wanneer ik zelf geen grens kan stellen. Geloof me, maar weinig jongens van mijn leeftijd kunnen dat.![]()
![]()
Mijn lichaam is een ruïne door een bepaald iemand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Monopoly het volgende:
Ja, in bed kan ik wel anders zijn. Denk ik, ik let er niet zo op. Ik krab/bijt/trek aan haren. Ach, moet kunnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met beide is niets mis mee hoor. De ene jongen wil geilheid zien en de ander vernedering en de ander schattigheid#TeamMiley![]()
Hihihi, dat heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Jij hebt zo'n uitstraling waar ik in de war van raak. Ik weet ook nooit precies wat ik tegen je moet zeggen irl. Hoeft niet negatief te zijn.
. Hoe komt dat?
Adieu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef MsMessy het volgende:
Beste mensen, in alle geiligheid en schattigheid, ik zeg u adieu![]()
Schaf handboeien aan, anders heb je een open ruggetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Brunette. Heb nog geen roodharig meisje in bed gehad, maar staat wel op het lijstje.![]()
![]()
Nou, effe aannemen dat er geen ruimte is. Voor de lol.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens Wiki: Volume of a proton (~1.5×10−41 m3). Maar ik weet niet hoe veel ruimte er tussen de protonen zit![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn lichaam is een ruïne door een bepaald iemand.Nuff said'quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja, in bed kan ik wel anders zijn. Denk ik, ik let er niet zo op. Ik krab/bijt/trek aan haren. Ach, moet kunnen.![]()
![]()
Ik had laatst een gesprek met mijn moeder. Ze vond 23 wel een goede ledftijd om het huis uit te gaan.
Ik zie dat toch net iets anders.
C'est la vie
Ga anders uit van het volume van een waterstofatoom:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:14 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, effe aannemen dat er geen ruimte is. Voor de lol.quote:Volume of a hydrogen atom (6.54×10−32 m3)![]()
![]()
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:15 schreef heloef het volgende:
Ik had laatst een gesprek met mijn moeder. Ze vond 23 wel een goede ledftijd om het huis uit te gaan.
Ik zie dat toch net iets anders.![]()
![]()
Sterke vrouw dan. Intimiderend, je weet wat je wil. Dat vind ik dan weer sexy aan een vrouw.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Straal ik seks uit?
#TeamMiley![]()
Achterhoeker!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26![]()
![]()
Door een samenloop van omstandigheden is de vloer net buiten mijn kamer echt spekglad. Fucking death trap![]()
![]()
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk gevalquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hihihi, dat heb ik nog nooit gehoord. Hoe komt dat?
.
![]()
Zolang ik thuis blijf ik echt stil staan qua sociale ontwikkeling.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26C'est la vie
Hahaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Interessante informatie.een goeiedag verder!
.
![]()
Joh, ik ben zelf een achterhoeker. Maar ik nam aan dat aangezien je onmeunig in je ondertitel hebt staan je uit de achterhoek komt. Nog nooit ergens buiten de achterhoek onmundig gehoordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen Twente en Achterhoek.
![]()
Brofist.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk geval.
Daarom heb ik ook nog nooit een gesprek met haar gevoerd.
C'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
Sterke vrouw dan. Intimiderend, je weet wat je wil. Dat vind ik dan weer sexy aan een vrouw..
Hoe herkenbaar. Het ging bij mij zover dat ik alles over Londen had uitgepluist want daar wilde ik heen. 8 jaar later ben ik er nog steeds niet geweest, en ik woon nog steeds thuisquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Op mijn 16e had ik al serieuze plannen om het huis uit te gaan. Het werd 26.
![]()
Twente dusquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Joh, ik ben zelf een achterhoeker. Maar ik nam aan dat aangezien je onmeunig in je ondertitel hebt staan je uit de achterhoek komt. Nog nooit ergens buiten de achterhoek onmundig gehoord.
![]()
![]()
Ohquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Weet ik niet. Meestal kan ik altijd wel een redelijk goed beeld van iemand scheppen, maar jij bent nogal moeilijk te doorgronden en dat maakt het moeilijker om tegen je te praten denk ik. Ik ben van nature een observant en vanuit die observatie ga ik het contact aan, ik speel in op interesses van anderen enzo. Ik weet wat je interesses zijn, maar of ik ik heb er te weinig verstand van, of we zijn het eens. Voor mij ben je gewoon zo'n one-in-a-thousand moeilijk geval.
. En ik ben gewoon lief en gezellig.
Bekijk het positief, het scheelt je in de kosten, het eten staat elke dag klaar en over het huishouden hoef je je ook niet druk te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar. Het ging bij mij zover dat ik alles over Londen had uitgepluist want daar wilde ik heen. 8 jaar later ben ik er nog steeds niet geweest, en ik woon nog steeds thuis.
![]()
![]()
Klopt. Ik heb het ook altijd wel gezellig met je, als je niet ergens ligt te kotsen, dat maakt het ook zo raarquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En ik ben gewoon lief en gezellig.
.
![]()
Ik wil ooit een jaar in Newcastle of Londen wonen.C'est la vie
Jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. En ik ben gewoon lief en gezellig.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |