Niet dat dat zo erg isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De ketting kan weer wat losser nu. Gelukkig maar, want ze stikte bijna.
Als de vissen het topje van de ijsberg waren wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapen
Hij leek gewoon op allebei. Jouw smaak is vreemd, mezelf niet uitgezonderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij leek toch meer op naat. zoenscharrel was breder en had een betere kaaklijn.
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteldquote:
Dit was nog niets... de neuk man... mensen zijn ziekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de vissen het topje van de ijsberg waren wens ik je veel succes.
- NIET - STUREN -quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit was nog niets... de neuk man... mensen zijn ziek
Gast, heb je niks beters te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteld_!
En nee dat is geen gay shit, maar een verzameling van plaatjes en gifjes waar rotten.com op sesamstraat lijkt_!
De tering, de mensheid is verziekt.
Kan je het uitleggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteld_!
En nee dat is geen gay shit, maar een verzameling van plaatjes en gifjes waar rotten.com op sesamstraat lijkt_!
De tering, de mensheid is verziekt.
Ik val op aparte mensen, die vervelen niet zo snel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij leek gewoon op allebei. Jouw smaak is vreemd, mezelf niet uitgezonderd.
Dan hoef je ook niet te slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vakantie, geen bier/drugs in huis
Korte samenvatting:quote:
Dat is de exacte reden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.
IK IK IK IKquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Wie wilt er nog een leuke DM krijgen_!
Ik ben charmant jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de exacte reden.
En ik ben niet charmant.
Cocktorture compilatie ooit gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- Mensen met vissen in de anus
- Diverse onnatuurlijke objecten in de anus
- Gemutileerde genitaliën
- Enorme lading aan mensen die onder de uitwerpselen zitten van zowel mens als dier
etc etc
Nooit meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Cocktorture compilatie ooit gezien?
Jij bent totaal niet charmantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben charmant ja? Zeg dat nog eens als je een weekend samen met me op 1 kamer hebt gezeten.
Marty heeft bruine krullen, die heb ik trouwens wel eens gestijld. Plukje voor plukje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.
Charmanter dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben charmant ja? Zeg dat nog eens als je een weekend samen met me op 1 kamer hebt gezeten.
Blijf dat tegen jezelf zeggen, dan bouw je ook geen zelfvertrouwen op en word je alleen maar minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Charmanter dan.
Ik heb niks. Nou ja humor misschien.
VH is gallant en heeft een beetje tact soms, maar het is een boer, soms.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de exacte reden.
En ik ben niet charmant.
Goed verwoord(t). Ik ben gewoon zo'n knuffelbeer. Een Sterke schouder. Een maatje. Een klankbord. Ook de reden van mijn vele falen vroegah.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet charmant. Maar je hebt wel iets comforting en zo.
Weet ik. Het heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijf dat tegen jezelf zeggen, dan bouw je ook geen zelfvertrouwen op en word je alleen maar minder aantrekkelijk
Ik zou er een moord voor doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoord(t). Ik ben gewoon zo'n knuffelbeer. Een Sterke schouder. Een maatje. Een klankbord. Ook de reden van mijn vele falen vroegah.
Nu heb ik dat kutnummer van Veldhuis en Kemper weer in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoord(t). Ik ben gewoon zo'n knuffelbeer. Een Sterke schouder. Een maatje. Een klankbord. Ook de reden van mijn vele falen vroegah.
Wat opzich inderdaad redelijk onmogelijk isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet met een [H+] van 10000000000 M.
Volgens mij kan er fysiek geen 10000000000 mol H+-ionen in een kubieke decimeterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja huuuu, dat is zo'n kleine kans. Bovendien brand je levend weg als je dat in je lijf hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het kan niet eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja huuuu, dat is zo'n kleine kans. Bovendien brand je levend weg als je dat in je lijf hebt.
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.quote:
Ach, waarom? Ik ben het ook niet, maakt m'n lol er niet minder omquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef arachide. het volgende:
Ik zal nooit zo'n sexy stoeipoes zijn.
Balen.
Vervelend hé, die vrouwen die op een bad guy vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.
Zullen we even rekenen? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij kan er fysiek geen 10000000000 mol H+-ionen in een kubieke decimeter
Klopt. Al heb ik nooit het stoertje gewild. Ik ging altijd meer richting de underdog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.
Daar denkt Prins Carnaval wel anders overquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik ben het ook niet, maakt m'n lol er niet minder om.
Wil jij het doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we even rekenen? Ben wel benieuwd.
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik ben het ook niet, maakt m'n lol er niet minder om.
Ik weet niet wat de oppervlakte is die een proton inneemtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil jij het doen?Ik heb mijn basisscheikunde echt belachelijk snel vergeten
Vervelend, en logisch. Welke 17/18/19/20-jarige zit er nu te wachten op iemand waarbij je innerlijke rust vind? Dat zijn er weinig en ik heb er goddank 1 gevonden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervelend hé, die vrouwen die op een bad guy vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |