Niet dat dat zo erg isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De ketting kan weer wat losser nu. Gelukkig maar, want ze stikte bijna.
Als de vissen het topje van de ijsberg waren wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapen
Hij leek gewoon op allebei. Jouw smaak is vreemd, mezelf niet uitgezonderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij leek toch meer op naat. zoenscharrel was breder en had een betere kaaklijn.
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteldquote:
Dit was nog niets... de neuk man... mensen zijn ziekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de vissen het topje van de ijsberg waren wens ik je veel succes.
- NIET - STUREN -quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit was nog niets... de neuk man... mensen zijn ziek
Gast, heb je niks beters te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteld_!
En nee dat is geen gay shit, maar een verzameling van plaatjes en gifjes waar rotten.com op sesamstraat lijkt_!
De tering, de mensheid is verziekt.
Kan je het uitleggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteld_!
En nee dat is geen gay shit, maar een verzameling van plaatjes en gifjes waar rotten.com op sesamstraat lijkt_!
De tering, de mensheid is verziekt.
Ik val op aparte mensen, die vervelen niet zo snel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij leek gewoon op allebei. Jouw smaak is vreemd, mezelf niet uitgezonderd.
Dan hoef je ook niet te slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vakantie, geen bier/drugs in huis
Korte samenvatting:quote:
Dat is de exacte reden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.
IK IK IK IKquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Wie wilt er nog een leuke DM krijgen_!
Ik ben charmant jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de exacte reden.
En ik ben niet charmant.
Cocktorture compilatie ooit gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- Mensen met vissen in de anus
- Diverse onnatuurlijke objecten in de anus
- Gemutileerde genitaliën
- Enorme lading aan mensen die onder de uitwerpselen zitten van zowel mens als dier
etc etc
Nooit meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Cocktorture compilatie ooit gezien?
Jij bent totaal niet charmantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben charmant ja? Zeg dat nog eens als je een weekend samen met me op 1 kamer hebt gezeten.
Marty heeft bruine krullen, die heb ik trouwens wel eens gestijld. Plukje voor plukje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |