SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Ik wil stoppen met FOK!ken maar dan ga ik over alles nadenken en slaap ik al helemaal niet meer.
Dilemma'sC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
waarom naar het Versieren topic gaan als het Radio topic er is
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oke, ik voel me weer kut.
Toch ben ik wel vrolijk. Sort of.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
tegenstrijdig typje
Same shit, different day
SC hopper present![]()
De regendansquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alleen als het debiele dansjes zijn.![]()
@TT![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ga liggen, op je rug, handen op je onderbuik, diep ademhalen. Tel tot 10 per ademhaling. Als een gedachte zich aandient begin je weer bij 1.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef heloef het volgende:
Ik wil stoppen met FOK!ken maar dan ga ik over alles nadenken en slaap ik al helemaal niet meer.
Dilemma's
Slaap lekker
:')![]()
Bazen TT jongenC'est la vie
Hoezo?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:39 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
![]()
ik zit laatste tijd in het kamp neutraal, da's al heel wat voor mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Dus we hebben nu kamp kut en kamp vrolijk. Een gevaarlijke situatie.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heee, in welk kamp zit ikquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef ValHallen het volgende:
Dus we hebben nu kamp kut en kamp vrolijk. Een gevaarlijke situatie.?
Veel te veel zo ja. En niet iemand/ergens of iets waarbij je je even alles neer kan leggen en even tot rust kan komen. Dat heb je wel nodig, anders blijf je in die herhaling zitten. Ik zou willen dat ik een antwoord of een oplossing had, maar eigenlijk kan ik alleen maar begrip hebben voor je dat dit teveel is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...
Er is gewoon veel in mijn leven op dit moment wat me opbreekt.![]()
Dat heeft iemand me geleerd op kamp toen 14 was. Werkt niet echt voor mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga liggen, op je rug, handen op je onderbuik, diep ademhalen. Tel tot 10 per ademhaling. Als een gedachte zich aandient begin je weer bij 1.
Slaap lekkerC'est la vie
The main thing is gewoon (en dit is echt ergens zo kinderachtig) dat ik het allemaal oneerlijk vind. Ik vind het oneerlijk dat de kansen in mijn geval om "zomaar" iemand tegen te komen kleiner zijn. Ik vind het oneerlijk dat ik hard mijn best doe en er weinig voor terug krijg. Ik vind het allemaal gewoon oneerlijk. Ik verdien meer dan dat ik tot nu toe gekregen heb.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik wil mezelf graag aanmelden bij kamp vrolijk. Hoewel ik niet kei vrolijk ben. Maar ik voel me ook niet kut. Ik voel sowieso niet zoveel. Ik moet slapen.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
K. ik verzin wat anders voor je. Stay tunedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft iemand me geleerd op kamp toen 14 was. Werkt niet echt voor mij.:')![]()
Werkt dat? Dan ben je toch veel te druk bezig met tellen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga liggen, op je rug, handen op je onderbuik, diep ademhalen. Tel tot 10 per ademhaling. Als een gedachte zich aandient begin je weer bij 1.
Slaap lekker
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Is de meest basis zenmeditatie. En het is één tel per ademquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Werkt dat? Dan ben je toch veel te druk bezig met tellen?
Kan ik mezelf de hersens inslaan. Gaat leuk wordenquote:.
Wat als je bij 10 bent?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de meest basis zenmeditatie. En het is één tel per adem![]()
Camp Confused in mijn kampC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Luister, zie, ruik, voel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heeft iemand me geleerd op kamp toen 14 was. Werkt niet echt voor mij.
Luister 1 ding, ruik 1 ding, zie 1 ding, voel 1 ding.
Luister 2 dingen, ruik 2 dingen, zie 2 dingen, voel 2 dingen.
etc. tot en met 5 terwijl je op je ademhaling let.
Daarna evt. weer afbouwen naar 1.:')![]()
Gedachten uit mijn hoofd bannen kan ik eigenlijk alleen als ik me focus op vooruit kijken met mijn ogen dicht, kost veel moeite, maar kan het wel en omdat er dan helemaal niets is val ik wel eens in slaapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is de meest basis zenmeditatie. En het is één tel per adem
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Jij gaat scheren? Baardloos?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog docuhen, poepen en scheren. Niet persé in die volgorde. En het is al laat.
#TeamMiley![]()
Scheren kan je ook morgen doen, douchen ook en poepen is lekker.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:43 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet nog docuhen, poepen en scheren. Niet persé in die volgorde. En het is al laat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 23-02-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 161 meowingtons
02. 154 Samzz
03. 146 Jofunu-kun
04. 139 -Datdus-
05. 109 Tchock
06. 106 SiIk
07. 105 Monopoly
08. 096 charmed_angel
09. 093 robdriessen
10. 078 Patje1987
11. 071 arachide.
12. 070 ValHallen
13. 062 Ezechielk
14. 060 stefanhaan
15. 057 naatje_1
16. 047 Koen66
17. 046 sinterklaaskapoentje
18. 044 Intronic
19. 039 Watertornado
20. 032 heloef
Reeks-statistieken!Same shit, different day
SC hopper present![]()
True en true. Maar dan moet ik morgen nog vroeger opstaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scheren kan je ook morgen doen, douchen ook en poepen is lekker..
![]()
doe ik nooit 's ochtendsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Scheren kan je ook morgen doen, douchen ook en poepen is lekker.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach... Even een verzuurde single en zo.Je moet gewoon vaker uitgaan en onder de mensen zijn.
Afgelopen weekend was toch leuk?![]()
![]()
Valt te proberen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Luister, zie, ruik, voel.
Luister 1 ding, ruik 1 ding, zie 1 ding, voel 1 ding.
Luister 2 dingen, ruik 2 dingen, zie 2 dingen, voel 2 dingen.
etc. tot en met 5 terwijl je op je ademhaling let.
Daarna evt. weer afbouwen naar 1.C'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen in ieder geval. Ik kan niet meer.Trusten.
![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Daar kom je niet zo makkelijk, bij elke gedachte mag je opnieuw beginnen.quote:
En het is gewoon een methode om tot rust te komen...:')![]()
Van uitgaan kan je ook goed depressief worden trouwens...
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja oké maar als ik niet weet wat ik moet doen als ik bij tien ben ga ik alleen maar daar over nadenken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Daar kom je niet zo makkelijk, bij elke gedachte mag je opnieuw beginnen.
En het is gewoon een methode om tot rust te komen...![]()
Ik kan gedachten helemaal niet uit mijn hoofd verbannen. Het enige moment dat mijn brein zich meer bezighoud met fantasie is als ik een boek lees en dat in mijn hoofd tot een film verword. De rest van de tijd gebeurt er altijd wat in mijn hoofd aan gedachten, (dag)dromen, overpeinzingen enz.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Gedachten uit mijn hoofd bannen kan ik eigenlijk alleen als ik me focus op vooruit kijken met mijn ogen dicht, kost veel moeite, maar kan het wel en omdat er dan helemaal niets is val ik wel eens in slaap![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Vechten tegen gedachten is er energie in stoppen, werkt averechtsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Gedachten uit mijn hoofd bannen kan ik eigenlijk alleen als ik me focus op vooruit kijken met mijn ogen dicht, kost veel moeite, maar kan het wel en omdat er dan helemaal niets is val ik wel eens in slaap
Zelden, tenzij degene waar je een oogje op hebt iemand anders heeft/krijgtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
![]()
![]()
Amen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden, tenzij degene waar je een oogje op hebt iemand anders heeft/krijgtC'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kan gedachten helemaal niet uit mijn hoofd verbannen. Het enige moment dat mijn brein zich meer bezighoud met fantasie is als ik een boek lees en dat in mijn hoofd tot een film verword. De rest van de tijd gebeurt er altijd wat in mijn hoofd aan gedachten, (dag)dromen, overpeinzingen enz.Mja dit is ook best lastig, heb het mezelf aangeleerd onder het mum van "hersenloos denk je nergens aan en kan je vast wel slapen"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vechten tegen gedachten is er energie in stoppen, werkt averechts
Nou ja, als je met mensen bent en je voelt je constant alsof je geen deel uitmaakt van de groep is ook wel erg naar. Of als je geen contact kan leggen met mensen oid.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelden, tenzij degene waar je een oogje op hebt iemand anders heeft/krijgtAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik ben genoeg onder de mensen. Dat is het punt niet. Ik wil gewoon niet single zijn momenteel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nergens voor nodigJe moet gewoon vaker uitgaan en onder de mensen zijn.
Afgelopen weekend was toch leuk?
Kan morgen zo weer andersom zijn, though.
Ik ga maar eens goed nadenken.
Pinda kan ik jou morgen nog even spreken?C'est la vie
Grappig dat sommige mensen (zoals ik) daar heel veel last van hebben, terwijl anderen prima met een groep onbekenden mee kunnen en een fijne avond hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je met mensen bent en je voelt je constant alsof je geen deel uitmaakt van de groep is ook wel erg naar. Of als je geen contact kan leggen met mensen oid.![]()
Toch mooi als je dan iedereen opnoemt waarmee je gezoend hebt en een ex vergeet en de ergste kneuzen nog zo kan opnoemen. Apart.#TeamMiley![]()
Weinig last van gelukkigquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, als je met mensen bent en je voelt je constant alsof je geen deel uitmaakt van de groep is ook wel erg naar. Of als je geen contact kan leggen met mensen oid.![]()
![]()
Date?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben genoeg onder de mensen. Dat is het punt niet. Ik wil gewoon niet single zijn momenteel.
Kan morgen zo weer andersom zijn, though.
![]()
![]()
ik kan een prima avond hebben zonder ellenlange lege conversaties (ben toch immers niet zo'n prater)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat sommige mensen (zoals ik) daar heel veel last van hebben, terwijl anderen prima met een groep onbekenden mee kunnen en een fijne avond hebben.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan dat niet. Als ik niemand ken in een groep ben ik echt verloren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Grappig dat sommige mensen (zoals ik) daar heel veel last van hebben, terwijl anderen prima met een groep onbekenden mee kunnen en een fijne avond hebben.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Als je enkel lege conversaties hebt ga je met de verkeerde mensen omquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan een prima avond hebben zonder ellenlange lege conversaties (ben toch immers niet zo'n prater)![]()
![]()
Werk van 11-17 daarna kleffe zooi, maar ik ben een vrouw. Whatsapp en seks is prima te doen. Skype en seks ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens goed nadenken.
Pinda kan ik jou morgen nog even spreken?
Enfin, voor jou maak ik wel tijd.
#TeamMiley![]()
Totaal niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was Appelpop ook al zo'n kwelling voor je?.
Parkpop daarintegen. Ze nam de telefoon en ik was gesmolten.
C'est la vie
zijn zat van die types die voornamelijk zichzelf graag horen pratenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je enkel lege conversaties hebt ga je met de verkeerde mensen om
(niet in vriendenkring, meer in de kenissen hoek)Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Haha zo dacht ik als kind ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
[..]
Mja dit is ook best lastig, heb het mezelf aangeleerd onder het mum van "hersenloos denk je nergens aan en kan je vast wel slapen"
Gedachtes komen en gaan altijd, proberen gedachten uit te bannen is het domste wat je kan doen. Ze hun gang laten gaan en observeren is een stuk nuttiger, van knokken tegen gedachten geef je er energie en lading er aan, alsof het fout is om gedachten te hebben.:')![]()
Dat heb ik dus ook. Maar om een mij bekend voorbeeld te noemen: Meowingtons kan de avond van zijn leven hebben zonder iemand te kennenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan dat niet. Als ik niemand ken in een groep ben ik echt verloren.
Waarvoor heel veel respect, trouwens.![]()
![]()
HAHAHAHA grapjas.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef arachide. het volgende:
[..]
Werk van 11-17 daarna kleffe zooi, maar ik ben een vrouw. Whatsapp en seks is prima te doen. Skype en seks ook.
Enfin, voor jou maak ik wel tijd.![]()
Die neger is mijn beste vriend ja, die kreeg je er gratis bij. Ook in slechte tijden.quote:#TeamMiley![]()
Dat het fout is is het niet, ik wil alleen niet om 5 uur 's nachts nog steeds zorgen door mijn hoofd heen hebben en echt vechten is het niet vind ik. Het is meer extreem focussen op wat ik aan het doen ben, dwz kijken naar nietsquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Haha zo dacht ik als kind ook.
Gedachtes komen en gaan altijd, proberen gedachten uit te bannen is het domste wat je kan doen. Ze hun gang laten gaan en observeren is een stuk nuttiger, van knokken tegen gedachten geef je er energie en lading er aan, alsof het fout is om gedachten te hebben.
Daar ging het me ook niet om.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die neger is mijn beste vriend ja, die kreeg je er gratis bij. Ook in slechte tijden.![]()
Ik vind het irritante aan emoties en gevoelens dat ze als een blad aan een boom zo om kunnen slaan, en je kunnen verrassen of laten schrikken door er opeens te zijn.
Het ene moment ben ik gewoon gelukkig en tevreden en het volgende zit ik in een dal met schaduw.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Totaal niet.
Parkpop daarintegen. Ze nam de telefoon en ik was gesmolten.#TeamMiley![]()
Egoist ik verkeer in een identiteitscrisis.quote:C'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Egoist ik verkeer in een identiteitscrisis.!quote:![]()
Je bluft, maakt niet uit, ik vind het wel schattig. Veel plezier met fappen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:54 schreef ValHallen het volgende:
Een weekend zonder seks voor pinda it is.#TeamMiley![]()
Dat kan. Met W. gaat 't iig niet de goede kant op.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Lekker fappen en skypen tegelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je bluft, maakt niet uit, ik vind het wel schattig. Veel plezier met fappen.![]()
Zoveel fokkende hipsternegers ken ik ook niet neequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Egoist ik verkeer in een identiteitscrisis.
#TeamMiley![]()
Nou ik verberg alles dus het ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.C'est la vie
Ach, je wist het pas een maand of 5.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.![]()
Knuffel me, bubbaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Lekker fappen en skypen tegelijk.
#TeamMiley![]()
Ik ken W. niet, maar goedquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan. Met W. gaat 't iig niet de goede kant op.![]()
![]()
Tell me about itquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet echt nieuwe voelsprieten kweken. Ik heb nooit door dat iemand me leuk vind, gelukkig kan VH niet subtiel hinten.. Ik heb 't zelfde.
Nee, klopt. Hij is laks, weet niet wat ik ermee moetquote:.
Nou ja, boeiend.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
En dan heb je mijn nieuwe look nog niet eens gezien.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zoveel fokkende hipsternegers ken ik ook niet neeC'est la vie
Nee, ik had geen idee. Denk je dat ik met iemand in bed ga liggen die ik 1 dag ken en die me leuk vind terwijl ik bezet ben?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, je wist het pas een maand of 5.hell no.
Gelukkig ben ik verder een naïeve snol.#TeamMiley![]()
Hmm, toch heb ik het je vrij snel verteld. In de zomer al.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik had geen idee. Denk je dat ik met iemand in bed ga liggen die ik 1 dag ken en die me leuk vind terwijl ik bezet ben?hell no.
Gelukkig ben ik verder een naïeve snol.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, klopt. Hij is laks, weet niet wat ik ermee moet.
Nou ja, boeiend.![]()
![]()
![]()
Foto, whatsapp. Nu.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
En dan heb je mijn nieuwe look nog niet eens gezien.#TeamMiley![]()
Ik ga nog even bezig, veel succes verder deze avond en in de rest van jullie levens![]()
Niiiet!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm, toch heb ik het je vrij snel verteld. In de zomer al.echt?
#TeamMiley![]()
Veel succes met bezig zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef meowingtons het volgende:
Ik ga nog even bezig, veel succes verder deze avond en in de rest van jullie levens![]()
![]()
![]()
Ik ga in bed liggen en een film aanzetten die ik kan dromen, want anders slaap ik echt volgende maand nog niet denk ik.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Fapze.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef meowingtons het volgende:
Ik ga nog even bezig, veel succes verder deze avond en in de rest van jullie levens
#TeamMiley![]()
Latahquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:01 schreef meowingtons het volgende:
![]()
Gelukkig had ik het zelf pas door toen je single was. Terwijl als ik terugkijk het zo fucking obvious was.
C'est la vie
![]()
Hoi,
De golf weet niet dat hij deel is van de oceaan, de golf gaat naar de kust, komt aan, en herenigt zich. Zoals de zee bewustzijn is zijn golfen het product. Zo gedachten gaan en komen, een product wat komt en gaat.:')![]()
Trusten, soort van.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga in bed liggen en een film aanzetten die ik kan dromen, want anders slaap ik echt volgende maand nog niet denk ik.![]()
Dat mag je gaan zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Serieus. Volgens mij zelfs in het topic.
#TeamMiley![]()
Goed spul heb jij op. Waar haal jij dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi,
De golf weet niet dat hij deel is van de oceaan, de golf gaat naar de kust, komt aan, en herenigt zich. Zoals de zee bewustzijn is zijn golfen het product. Zo gedachten gaan en komen, een product wat komt en gaat.![]()
Die had alles eerder door dan ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat Naat het sowieso toen al wist. En ToT ook.#TeamMiley![]()
Ik draag continu een muts (want kapsel) en heb altijd een koptelefoon rond mijn nek. Ik werd gisteren ook hipster genoemd door een hipster.quote:
C'est la vie
Je zat zegmaar in zo'n typische pre-VH (quote:) dip, en toen probeerde ik je op te beuren door te zeggen wat ik al die tijd geheim hield: Dat ik je leuk heb gevonden rond de eerste keer dat ik je voor het eerst zag.
sinterklaaskapoentje
![]()
Heb ze allemaal zelf verzonnenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goed spul heb jij op. Waar haal jij dat?
Probeer wat a-dviata aan de man te brengen hier
Fotohohohohooo!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik draag continu een muts (want kapsel) en heb altijd een koptelefoon rond mijn nek. Ik werd gisteren ook hipster genoemd door een hipster.#TeamMiley![]()
Die knul zag het allang aankomen. Door hem ik het ook tegen je gezegd uiteindelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die had alles eerder door dan ik.C'est la vie
Zoek het toch maar een keer op.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zat zegmaar in zo'n typische pre-VH () dip, en toen probeerde ik je op te beuren door te zeggen wat ik al die tijd geheim hield: Dat ik je leuk heb gevonden rond de eerste keer dat ik je voor het eerst zag.
ooit.
#TeamMiley![]()
Zoals mijn natuurkundeleraar zei: staakt uw wild geraas. Alle energie is uiteindelijk één constantequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb ze allemaal zelf verzonnen
Probeer wat a-dviata aan de man te brengen hier![]()
![]()
Die wist van mijn zwak voor VH af, want ondanks dat ik alles met jou en VH deelde, reageerde hij zo fel op VH.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Die knul zag het allang aankomen. Door hem ik het ook tegen je gezegd uiteindelijk.#TeamMiley![]()
Zelfs ik had door dat VH je leuk vond toen, Pinda.
Ik ga je trouwens gewoon Fee noemen.
Het was ook best obvious denk ik jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
.
sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een baas. Heeft gelijk ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals mijn natuurkundeleraar zei: staakt uw wild geraas. Alle energie is uiteindelijk één constante
Ik weet nog dat ik in een groepsgesprek met jullie twee had verteld dat ik het contact met Pinda wou verbreken in mei omdat ik gevoelens voor det kreeg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je zat zegmaar in zo'n typische pre-VH () dip, en toen probeerde ik je op te beuren door te zeggen wat ik al die tijd geheim hield: Dat ik je leuk heb gevonden rond de eerste keer dat ik je voor het eerst zag.
Ze viel toen in slaap.
C'est la vie
![]()
Wie de fuck is die pinda waar jullie het telkens over hebben
echt? Hoe?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:08 schreef Samzz het volgende:
Jij mag dat.
#TeamMiley![]()
Nogal ja, zelf newbie ikke had het doorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het was ook best obvious denk ik ja.
![]()
![]()
Dudequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie de fuck is die pinda waar jullie het telkens over hebben.
Morgenquote:C'est la vie
Het was best obviousquote:. En totally understandable
.
Sorry daarvoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in een groepsgesprek met jullie twee had verteld dat ik het contact met Pinda wou verbreken in mei omdat ik gevoelens voor det kreeg.
Ze viel toen in slaap.#TeamMiley![]()
Arachide is pindaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SamMS, waT bEdoel je hieRmee? hUmm Gek.....
Onbewust lees ik steeds arachnide, overigens. Waar het hart vol van is, he
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Lees die post nog eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Arachide is pinda.
Onbewust lees ik steeds arachnide, overigens. Waar het hart vol van is, he
.
Een geniale vent was datquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat een baas. Heeft gelijk ookFilosofisch, recalcitrant, maar bovenal een superrelaxte gozer
![]()
![]()
Met klamme handjes ingetypt op mijn crackberry toen.quote:C'est la vie
Maar ik heb niks terug op de mijnequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lees die post nog eens.
Mooie coderingquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
SamMS, waT bEdoel je hieRmee? hUmm Gek....
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Mijn fout!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik heb niks terug op de mijne.
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Met klamme handjes ingetypt op mijn crackberry toen.sinterklaaskapoentje
![]()
Goeie tijdenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.:')![]()
Bwhehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.C'est la vie
Je zei het zo: "dus we zeggen nu met heel veel woorden dat de kans bestaat dat we weer wat voor elkaar gaan voelen."quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De tijd op msn toen ik typte: "Zeg, volgens mij vinden we elkaar wel echt leuk he" en dat ik moest wachten op het antwoord. Ik ging dood.
Ik voelde me betrapt, mijn hersens werden spontaan zaagsel en ik weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om te antwoorden.#TeamMiley![]()
Inderdaad. Het topic gegijzeld door 3 tieners en een mongolenviking, elke dag gezeik en gegal op elkaarquote:![]()
![]()
Of het moment dat ik die ik-vind-je-leuk DM verstuurde. Ik zat in de klas en ik werd helemaal gek.C'est la vie
Die week was hel maar nu ik er aan terug denk ben ik spontaan weer vrolijk.C'est la vie
Het moment dat ik DM kreeg van Fee met de mededeling dat je eindelijk had toegegeven wat ik allang wist, en ik me realiseerde dat de komende paar dagen nogal pijnlijk zouden wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
Of het moment dat ik die ik-vind-je-leuk DM verstuurde. Ik zat in de klas en ik werd helemaal gek..
sinterklaaskapoentje
![]()
Is het iemand opgevallen hoe persoonlijk de sfeer hier is:')![]()
Hmm?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het iemand opgevallen hoe persoonlijk de sfeer hier is![]()
Nee?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is het iemand opgevallen hoe persoonlijk de sfeer hier is![]()
![]()
Dit nummer is zo mooiIk ken het al zo lang als ik me kan herinneren, ook al is het niet heel erg oud. Vroeger was het mijn lievelingsnummer, en tegenwoordig kan ik er nog steeds enorm van genieten
Drie jaar nadat hij dit nummer schreef vermoordde de schrijver en zanger van Noir Desir zijn vriendin door haar 19 keer met zijn blote handen tegen haar hoofd te slaan. Sinds ik dat weet is het nummer alleen maar mooier, maar heel anders dan toen ik klein was en er zo van genoot![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Persoonlijker dan ooit heb ik het idee, kan ook aan mij liggenquote::')sinterklaaskapoentje
![]()
Ik bedoel met persoonlijk juist hecht, niet van op de persoon inspelen of whatever
Echt he.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef heloef het volgende:
Die week was hel maar nu ik er aan terug denk ben ik spontaan weer vrolijk.#TeamMiley![]()
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Persoonlijker dan ooit heb ik het idee, kan ook aan mij liggen![]()
Dit nummerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:23 schreef Tchock het volgende:
Dit nummer is zo mooiIk ken het al zo lang als ik me kan herinneren, ook al is het niet heel erg oud. Vroeger was het mijn lievelingsnummer, en tegenwoordig kan ik er nog steeds enorm van genieten
Drie jaar nadat hij dit nummer schreef vermoordde de schrijver en zanger van Noir Desir zijn vriendin door haar 19 keer met zijn blote handen tegen haar hoofd te slaan. Sinds ik dat weet is het nummer alleen maar mooier, maar heel anders dan toen ik klein was en er zo van genootNooit geweten dat er zo'n luguber verhaal achter zat
![]()
![]()
Het moment dat hyperventilerend op de bank zat toen je zei dat we een bro tot bro gesprek moesten hebben.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het moment dat ik DM kreeg van Fee met de mededeling dat je eindelijk had toegegeven wat ik allang wist, en ik me realiseerde dat de komende paar dagen nogal pijnlijk zouden worden.
C'est la vie
![]()
Klopt,quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.
S.:')![]()
Het gevoel van vorig jaar zomer begint weer een beetje terug te komen in het topicquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dit is fok? maar toch is het een mengelin van van alles!!!!1:')![]()
Ik dus tot voor kort ook niet, en nu luister ik er heel anders naar op een of andere manierquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dit nummerNooit geweten dat er zo'n luguber verhaal achter zat
Volgens mij is het het eerste nummer waar ik me van herinner dat ik er echt door geraakt werd. Samen met Dreadlock Holiday van 10CC, vreemd genoeg
Ik weet niet meer waar de combinatie vandaan komt
![]()
![]()
Okequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, de reeks is in ieder geval leuker dan het in maanden was, vind ik persoonlijk dan. Plus, de grootste zeikerds hebben ingebonden of zijn (zo goed als) weg.. Ik ga al weer
!
![]()
Wat begon als een zaadje groeit uit als een ding met allerlei takken, alles:')![]()
Jij hoorde niet bij de zeikerds hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sinterklaaskappentjertsinterklaaskapoentje
![]()
hou je bek homoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij hoorde niet bij de zeikerds hoor.:')![]()
Het was kut maar misschien achteraf het beste wat ik heb gedaan. Minus het gebitch.quote:C'est la vie
Om in de sfeer van 't topic te blijven, ben je verliefdquote:?
![]()
Ik gooi niet zomaar alle info op het internet zo komen er hakkers :S :Squote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om in de sfeer van 't topic te blijven, ben je verliefd?
Ik wil ook verliefd zijn.
C'est la vie
De stabiele factorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog hetzelfde.
.
![]()
Ik bedoelde SMquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:30 schreef ValHallen het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOH ik weet al wie Sint bedoeld met S. Je vergeet O.0
Op Robin misschien.quote:
C'est la vie
![]()
Ik ga nu echt richting bed.. Ik word helemaal gek
Volgens mij had Outpost trouwens mot met iedereen hier.
Naatje, Samzz, Huppelmuts, Stokstaart, ValHallen, op een gegeven moment Knetter ook.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu echt richting bed.. Ik word helemaal gek![]()
![]()
Enlighten mequote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:30 schreef ValHallen het volgende:
En S+O was helemaal vuurwerk. O + V ook trouwens. Heb je het nu over mij en outpost
?
V haar stem, haar haar, haar glimlach, haar benen, zijquote:
C'est la vie
Stokstaart.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Enlighten me. Heb je het nu over mij en outpost
?
![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
V haar stem, haar haar, haar glimlach, haar benen, zij![]()
![]()
Met mij ook nog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef ValHallen het volgende:
Volgens mij had Outpost trouwens mot met iedereen hier.
Naatje, Samzz, Huppelmuts, Stokstaart, ValHallen, op een gegeven moment Knetter ook.C'est la vie
Waarvan?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga nu echt richting bed.. Ik word helemaal gek
Welterusten.
"Het is toch ook niet gek om een meiske als Faye leuk te vinden? Iemand was me voor, shit happens."
13 oktober... Hmmm. Verder zoeken.#TeamMiley![]()
Alleen ze is bezet door een knappe 22 jarige leadzanger van een band.quote:
Het is nooit een keer makkelijk.
C'est la vie
Alles kan kapotquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen ze is bezet door een knappe 22 jarige leadzanger van een band.
Het is nooit een keer makkelijk.![]()
![]()
Dat iemand was me voor klinkt als mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:34 schreef arachide. het volgende:
"Het is toch ook niet gek om een meiske als Faye leuk te vinden? Iemand was me voor, shit happens."
13 oktober... Hmmm. Verder zoeken.
C'est la vie
Praat eens Nederlands.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef ValHallen het volgende:
inm atm goffer![]()
!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
lysdectisch
![]()
Kijk als der vriendje nou een 17 jarig jochie was die er uit ziet als 14 heb ik nog kans. Maar soms ben ik gewoon geen upgrade. Tegen een echte vent valt niet op te boksen.quote:
C'est la vie
Kenser.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:37 schreef ValHallen het volgende:
inm atm goffer![]()
!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
lysdectisch
#TeamMiley![]()
Had ik al gezegd dat er een ladder in m'n hold ups zit? Er zit dus een ladder in m'n ene kous. Gelukkig is daar blanke nagellak to the resque
.
Wij zagen gisteren Naatje_2. Het was fucking freaky.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als der vriendje nou een 17 jarig jochie was die er uit ziet als 14 heb ik nog kans. Maar soms ben ik gewoon geen upgrade. Tegen een echte vent valt niet op te boksen.![]()
Ik ben trouwens trots op mezelf ik was agressief en toen ging ik sporten in plaats van schreeuwen ofzo.
C'est la vie
Ik heb vanochtend mijn vinger gesneden met de kaasschaaf, waar door er nu een snee in zit. En daar past ontdek ik net precíes een gitaarsnaar inquote:![]()
![]()
![]()
Dat denk jijquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk als der vriendje nou een 17 jarig jochie was die er uit ziet als 14 heb ik nog kans. Maar soms ben ik gewoon geen upgrade. Tegen een echte vent valt niet op te boksen.![]()
En dan ziet ze het licht en moet ze niets meer hebben van die arrogante kwal. Voor je het weet liggen jullie verstrengeld in elkaars armen, zij met haar zachte huid tegen de jouwe. Jij strelend in haar haren![]()
![]()
DM van mono met penis in de url. MOET KLIKKEN
edit: moet omdat nieuwsgierig naar url. Niet om penis alleen. Dat jullie dat weten.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
En dan ziet ze het licht en moet ze niets meer hebben van die arrogante kwal. Voor je het weer liggen jullie verstrengeld in elkaars armen, zij met haar zachte huid tegen de jouwe. Jij strelend in haar haren
Baby darling doll face honey![]()
Ik dacht van de week dat ik Pinda hoorde. Die stem was echt eng hetzelfde. Ik verstijfde direct.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zagen gisteren Naatje_2. Het was fucking freaky.C'est la vie
De J-penis toevalligquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
DM van mono met penis in de url. MOET KLIKKEN
edit: moet omdat nieuwsgierig naar url. Niet om penis alleen. Dat jullie dat weten.?
Ik heb nog nooits zo iets mooi, geils en liefelijks tegelijk zien. Perfectie gewoon.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat denk jij![]()
En dan ziet ze het licht en moet ze niets meer hebben van die arrogante kwal. Voor je het weet liggen jullie verstrengeld in elkaars armen, zij met haar zachte huid tegen de jouwe. Jij strelend in haar harenC'est la vie
Ik weet trouwens weer hoe serial killer pool waarmee ik heb gezoend heette. Het duurde even.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zagen gisteren Naatje_2. Het was fucking freaky.
#TeamMiley![]()
Wat is er met die lul?
C'est la vie
Ja, echt liters vochtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga jij huilen bij het woord liefde?![]()
![]()
Mooi. En nu gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog nooits zo iets mooi, geils en liefelijks tegelijk zien. Perfectie gewoon.![]()
Het leuke was. Fee vond hem eerst enorm veel lijken op een vroegere zoenscharrel. Toen zei ik dat hij ook wel extreem veel leek op Naat. Ze was het met me eens en toen werd de sfeer een moment vreemd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht van de week dat ik Pinda hoorde. Die stem was echt eng hetzelfde. Ik verstijfde direct.![]()
Ik ga niet meer achter bezette mokkels aan. Eerst die andere maar vertellen dat het niks wordt.quote:C'est la vie
Gelukkig!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet meer achter bezette mokkels aan. Eerst die andere maar vertellen dat het niks wordt.![]()
Hij leek toch meer op naat. zoenscharrel was breder en had een betere kaaklijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het leuke was. Fee vond hem eerst enorm veel lijken op een vroegere zoenscharrel. Toen zei ik dat hij ook wel extreem veel leek op Naat. Ze was het met me eens en toen werd de sfeer een moment vreemd.#TeamMiley![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga niet meer achter bezette mokkels aan. Eerst die andere maar vertellen dat het niks wordt.![]()
![]()
Ik zie een serieuze concurrent voor mijn ogen verdampen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij voelde ook een druk van je schouders vallen?![]()
Ik weet nog niet of ik me hierbij betrokken moet voelenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie een serieuze concurrent voor mijn ogen verdampen.Baby darling doll face honey![]()
De ketting kan weer wat losser nu. Gelukkig maar, want ze stikte bijna.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie een serieuze concurrent voor mijn ogen verdampen.![]()
Ik ben vergeleken met jullie een downgrade.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij voelde ook een druk van je schouders vallen?
C'est la vie
Jawel, weet alleen niet wanneerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapenBaby darling doll face honey![]()
Wat heb je gesnoven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapen![]()
Niet dat dat zo erg isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De ketting kan weer wat losser nu. Gelukkig maar, want ze stikte bijna.![]()
Als de vissen het topje van de ijsberg waren wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:51 schreef Monopoly het volgende:
Ik vraag me af of ik nog wel kan slapen![]()
Hij leek gewoon op allebei. Jouw smaak is vreemd, mezelf niet uitgezonderd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:50 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij leek toch meer op naat. zoenscharrel was breder en had een betere kaaklijn.![]()
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteldquote:_!
En nee dat is geen gay shit, maar een verzameling van plaatjes en gifjes waar rotten.com op sesamstraat lijkt_!
De tering, de mensheid is verziekt.![]()
Dit was nog niets... de neuk man... mensen zijn ziekquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de vissen het topje van de ijsberg waren wens ik je veel succes.![]()
- NIET - STUREN -quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit was nog niets... de neuk man... mensen zijn ziek![]()
Gast, heb je niks beters te doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteld_!
En nee dat is geen gay shit, maar een verzameling van plaatjes en gifjes waar rotten.com op sesamstraat lijkt_!
De tering, de mensheid is verziekt.![]()
![]()
Kan je het uitleggen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb me door 4 pagina's van spacedicks heen geworsteld_!
De tering, de mensheid is verziekt.#TeamMiley![]()
Ik val op aparte mensen, die vervelen niet zo snel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij leek gewoon op allebei. Jouw smaak is vreemd, mezelf niet uitgezonderd.#TeamMiley![]()
Dan hoef je ook niet te slapenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vakantie, geen bier/drugs in huis![]()
![]()
Korte samenvatting:quote:
- Mensen met vissen in de anus
- Diverse onnatuurlijke objecten in de anus
- Gemutileerde genitaliën
- Enorme lading aan mensen die onder de uitwerpselen zitten van zowel mens als dier
etc etc![]()
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.![]()
Dat is de exacte reden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.
En ik ben niet charmant.C'est la vie
IK IK IK IKquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef Monopoly het volgende:
Wie wilt er nog een leuke DM krijgen_!
![]()
Ik ben charmant jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de exacte reden.
En ik ben niet charmant.? Zeg dat nog eens als je een weekend samen met me op 1 kamer hebt gezeten.
![]()
Cocktorture compilatie ooit gezien?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
- Mensen met vissen in de anus
- Diverse onnatuurlijke objecten in de anus
- Gemutileerde genitaliën
- Enorme lading aan mensen die onder de uitwerpselen zitten van zowel mens als dier
etc etc
C'est la vie
Nooit meerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Cocktorture compilatie ooit gezien?![]()
![]()
Jij bent totaal niet charmantquote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben charmant ja? Zeg dat nog eens als je een weekend samen met me op 1 kamer hebt gezeten.
. Maar je hebt wel iets comforting en zo.
Marty heeft bruine krullen, die heb ik trouwens wel eens gestijld. Plukje voor plukje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:56 schreef ValHallen het volgende:
Ik snap wel opeens waarom heloef nooit een optie was voor pinda. Hij heeft geen sluik, blond, halflang haar.#TeamMiley![]()
Charmanter dan.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben charmant ja? Zeg dat nog eens als je een weekend samen met me op 1 kamer hebt gezeten.
Ik heb niks. Nou ja humor misschien.C'est la vie
Blijf dat tegen jezelf zeggen, dan bouw je ook geen zelfvertrouwen op en word je alleen maar minder aantrekkelijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Charmanter dan.
Ik heb niks. Nou ja humor misschien.![]()
![]()
VH is gallant en heeft een beetje tact soms, maar het is een boer, soms.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is de exacte reden.
En ik ben niet charmant.#TeamMiley![]()
Goed verwoord(t). Ik ben gewoon zo'n knuffelbeer. Een Sterke schouder. Een maatje. Een klankbord. Ook de reden van mijn vele falen vroegah.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent totaal niet charmant. Maar je hebt wel iets comforting en zo.
![]()
Weet ik. Het heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Blijf dat tegen jezelf zeggen, dan bouw je ook geen zelfvertrouwen op en word je alleen maar minder aantrekkelijkC'est la vie
Ik zou er een moord voor doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoord(t). Ik ben gewoon zo'n knuffelbeer. Een Sterke schouder. Een maatje. Een klankbord. Ook de reden van mijn vele falen vroegah..
Nu heb ik dat kutnummer van Veldhuis en Kemper weer in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goed verwoord(t). Ik ben gewoon zo'n knuffelbeer. Een Sterke schouder. Een maatje. Een klankbord. Ook de reden van mijn vele falen vroegah.
C'est la vie
Wat opzich inderdaad redelijk onmogelijk isquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Niet met een [H+] van 10000000000 M.
.
![]()
Volgens mij kan er fysiek geen 10000000000 mol H+-ionen in een kubieke decimeterquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
![]()
Ja huuuu, dat is zo'n kleine kans. Bovendien brand je levend weg als je dat in je lijf hebt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
#TeamMiley![]()
Het kan niet eensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja huuuu, dat is zo'n kleine kans. Bovendien brand je levend weg als je dat in je lijf hebt.Dan zit er te veel zuur in om nog ruimte te laten voor het water waarin het opgelost is
![]()
![]()
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.quote:![]()
Ach, waarom? Ik ben het ook niet, maakt m'n lol er niet minder omquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:04 schreef arachide. het volgende:
Ik zal nooit zo'n sexy stoeipoes zijn.
Balen..
Vervelend hé, die vrouwen die op een bad guy vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.![]()
![]()
Zullen we even rekenen? Ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij kan er fysiek geen 10000000000 mol H+-ionen in een kubieke decimeter.
![]()
Klopt. Al heb ik nooit het stoertje gewild. Ik ging altijd meer richting de underdog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Daar denkt Prins Carnaval wel anders overquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik ben het ook niet, maakt m'n lol er niet minder om.
![]()
![]()
Wil jij het doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Zullen we even rekenen? Ben wel benieuwd.
Ik heb mijn basisscheikunde echt belachelijk snel vergeten
![]()
![]()
Jij straalt nog seks uit, ik straal schattigheid uitquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, waarom? Ik ben het ook niet, maakt m'n lol er niet minder om.
#TeamMiley![]()
Ik weet niet wat de oppervlakte is die een proton inneemtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil jij het doen?Ik heb mijn basisscheikunde echt belachelijk snel vergeten
![]()
![]()
Vervelend, en logisch. Welke 17/18/19/20-jarige zit er nu te wachten op iemand waarbij je innerlijke rust vind? Dat zijn er weinig en ik heb er goddank 1 gevonden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vervelend hé, die vrouwen die op een bad guy vallen![]()
Ik vraag me serieus af of ik op de verkeerde types val. Ik kan het zelf niet zo goed inschatten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 02:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mijn probleem was dat ik altijd op de verkeerde doelgroep viel. Gelukkig zijn er meer zoals ik en ik denk dat de meeste vrouwen vroeg of laat zo'n type willen.C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |