SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik wil een thuis zijn voor iedereen. Waar alle vriendjes en vriendinnetjes van koters graag komen. Ik wil gezelligheid en warmte zonder al te veel poespas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om natuurlijk ook allemaal meets met sleepovers te kunnen huisvesten.#TeamMiley![]()
![]()
Omg, zie je het leger kindjes van VH en Pinda dit al zingen? Ik wel. En ik zal als trotse oom (kinda) wel een traantje wegpinken van trots
!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij wordt sowieso peetoom van mijn kinnekesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, zie je het leger kindjes van VH en Pinda dit al zingen? Ik wel. En ik zal als trotse oom (kinda) wel een traantje wegpinken van trots
!
#TeamMiley![]()
Dit. Mijn kinderen mogen gewoon bij tijd en wijle met deuren smijtenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil een thuis zijn voor iedereen. Waar alle vriendjes en vriendinnetjes van koters graag komen. Ik wil gezelligheid en warmte zonder al te veel poespas.![]()
![]()
Zijn er hier ook mensen die zich niet willen voortplanten? Op mij na dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, want dat is tegennatuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zich niet willen voortplanten? Op mij na dan.
![]()
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef MsMessy het volgende:
Pinda en VH hebben een mooie droom die hopelijk uit gaat komen voor ze![]()
Ik heb in hun droom ook wel vertrouwen.
Nu de mijne nog...
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik hoop van wel. En ik zou nu willen uitdrukken hoe leuk en geweldig het allemaal wel niet is, maar dat kan ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef MsMessy het volgende:
Pinda en VH hebben een mooie droom die hopelijk uit gaat komen voor ze#TeamMiley![]()
Ja, hoe is het met je droomboy!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in hun droom ook wel vertrouwen.
Nu de mijne nog...
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Oke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee, want dat is tegennatuurlijk
Je loopt achter rob..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met je droomboy!?#TeamMiley![]()
Dat is zo'n drie weken geleden al geëindigd. Door hem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met je droomboy!?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet.quote:![]()
Awww, kolere. Sorry, man.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n drie weken geleden al geëindigd. Door hem.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik geloof ook in ware liefde. Maar niet na een half jaar alquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet..
Avond![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Nee, ik heb gewoon geen zin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Samzz is het niet eens en doet kortaf“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben een te grote romanticus voor het echte leven en daarom gedoemd tot een leven vol teleurstellingen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mijn eigen bedachte theorie is: Je weet pas of je ware liefde hebt gekend en wie die ware liefde was als je op je sterfbed ligt. Dus ik tast ook nog in het duister.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof ook in ware liefde. Maar niet na een half jaar al.
![]()
Dat doe ik dan ook niet. Depressieve, melancholieke muts die liefde op het eerste gezicht trofquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet.![]()
![]()
HelleuC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Goed hoor, Gerrie 2 was weer prachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
hai! hoe was je film/powernap?C'est la vie
Fijn. Morgen 2 presentaties. presentaties die eigenlijk in een groep van 4 moesten, maar wij waren met z'n 3'en en nu komt er eentje helemaal niet.faal.
![]()
Ik weet niet of ware liefde bestaat, ik hoop er op. Ik heb een leven vol teleurstellingen gehad qua liefde, van de liefde tussen mijn ouders tot de liefde tussen ouder en kind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen dat ik iemand heb die me gelukkig maakt, die me aanvult, die de dag een stukje leuker maakt. Ik weet dat hij vanaf het eerste moment dat ik hem zag een maatje voor me was (en is) en ik kan alleen maar hopen dat hij nog lang een maatje voor me is en dat dit alles wederzijds is.
For now I'm happy.
#TeamMiley![]()
Wij gaan samen een keer Amélie kijken met zelfgemaakte crème Brulee er bij. We'll turn that frown upside down.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een te grote romanticus voor het echte leven en daarom gedoemd tot een leven vol teleurstellingen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ajoh is toch niks aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Morgen 2 presentaties. presentaties die eigenlijk in een groep van 4 moesten, maar wij waren met z'n 3'en en nu komt er eentje helemaal niet.faal.
:')![]()
Wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, Gerrie 2 was weer prachtig.#TeamMileysinterklaaskapoentje
![]()
Hier zit wat in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Ik ben gewoon een cynische trutquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ware liefde bestaat, ik hoop er op. Ik heb een leven vol teleurstellingen gehad qua liefde, van de liefde tussen mijn ouders tot de liefde tussen ouder en kind.
Ik weet nu alleen dat ik iemand heb die me gelukkig maakt, die me aanvult, die de dag een stukje leuker maakt. Ik weet dat hij vanaf het eerste moment dat ik hem zag een maatje voor me was (en is) en ik kan alleen maar hopen dat hij nog lang een maatje voor me is en dat dit alles wederzijds is.
For now I'm happy..
Chuckquote:C'est la vie
Mja, dan moet ik misschien even iets maken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ajoh is toch niks aan![]()
Het gaat toch niet over liefde he?C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Of 'maken' dat je weg komt hahahahquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik misschien even iets maken.
bestaat dat? iedereen heeft z'n limitsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ware liefde is ongeconditioneerde liefde.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:[Ross is newly divorced from his lesbian wife]
Ross: You know what the scariest part is? What if there's only one woman for everybody, you know? I mean, what if you get one woman, and that's it? Unfortunately, in my case, it was only one woman for her.
Joey: What are you talking about? One woman? That's like saying there's only one flavor of ice cream for you. Let me tell you something, Ross. There's lots of flavors out there. There's Rocky Road, and Cookie Dough, and Bing. Cherry Vanilla. You could get them with jimmies, or nuts, or whipped cream. This is the best thing that ever happened to you. You got married, you were, what, eight? Welcome back to the world. Grab a spoon.
Ross: I honestly don't know if I'm hungry or horny.
Chandler: Stay out of my freezer.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
A WILD VERZUURDE SINGLE APPEARED!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.#TeamMiley![]()
Mooi gesproken broeder Erik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.C'est la vie
Ik word depressief van het huidige onderwerp.
Soms kan je beter in een illusie leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.sinterklaaskapoentje
![]()
Ongeconditioneerde liefde is puur bewustzijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bestaat dat? iedereen heeft z'n limits
Mijn vader heeft een sprookjeshuwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
A WILD VERZUURDE SINGLE APPEARED!![]()
![]()
I know laat me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
A WILD VERZUURDE SINGLE APPEARED!Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.sinterklaaskapoentje
![]()
Niet ware liefde en overgecompliceerde hechting door elkaar halen.:')![]()
He niks tegen verzuurde singles.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
A WILD VERZUURDE SINGLE APPEARED!C'est la vie
Mja, als je eenmaal weet dat het een illusie is... Matrix enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms kan je beter in een illusie leven.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef robdriessen het volgende:
Mijn vader heeft een sprookjeshuwelijk.hey, dat zou mijn huwelijk kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hey man, ik las over je date. Hoe ging het?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
He niks tegen verzuurde singles.![]()
Echt he.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
Ik word depressief van het huidige onderwerp.
C'est la vie
![]()
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.:')![]()
Ik hoop op dit moment dat mevrouw mijn ware is, maar een ware is slechts een ware tot het kapot gaat![]()
Dus ik hoop op het moment dat het niet kapot gaat
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Je moet er dan ook geen sprookje van maken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef Myraela het volgende:
In liefde geloven is soms nog lastiger dan in sprookjes.:')![]()
Jij komt soms zo leuk en sterk uit de hoekquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.
Waarheid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.![]()
je loopt weer achterquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij had toch soort van toch wel iets?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Date ging goed. Alleen mijn gevoelens zijn op het moment een tikkie veneukt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hey man, ik las over je date. Hoe ging het?C'est la vie
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij had toch soort van toch wel iets?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n drie weken geleden al geëindigd. Door hem.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.sinterklaaskapoentje
![]()
Bedankt hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij komt soms zo leuk en sterk uit de hoek:')![]()
Wie is een verzuurde single?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.![]()
Ik ben 34 en een happy single. Mag ook wel eens gezegd worden. Go me! Woohoo!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Date ging goed. Alleen mijn gevoelens zijn op het moment een tikkie veneukt.loefje is verliefd
![]()
![]()
Verneukt hoe?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Date ging goed. Alleen mijn gevoelens zijn op het moment een tikkie veneukt.![]()
Jongen laat me.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verzuurde single zijn op je 18, wat een mentaliteit weer.C'est la vie
Ik vind ze vervelend, nog het vervelendst met valentijnsdag eigenlijk. Ik heb zelf een hekel aan die dag omdat ik het voor sommige mensen echt zielig vind. Maar op facebook janken dat het die ene dag van het jaar opgehypet wordt dat je niemand hebt, staat facebook met vader/moederdag ook vol met berichtjes.Je bent niet meer single dan anders met valentijnsdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
He niks tegen verzuurde singles.#TeamMileysinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zal weer eens nietquote:
Ik vind mezelf als verzuurde single ook vervelend. Ik word daar heel hatelijk van.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik vind haar niet leuk. Ik vind iemand anders leuk.quote:
C'est la vie
maar waarom dan daten?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Ik vind iemand anders leuk.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben niet echt verzuurd eigenlijk, ook niet als ik single ben. Ik vind single zijn een stuk makkerlijker.![]()
![]()
een stuk minder gecompliceerd, da's zekerquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet echt verzuurd eigenlijk, ook niet als ik single ben. Ik vind single zijn een stuk makkerlijker.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Maar jij hebt om de haverklap (en ik bedoel dit niet alsof je een slet bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet echt verzuurd eigenlijk, ook niet als ik single ben. Ik vind single zijn een stuk makkerlijker.!) wel een leuke kerel rond je heen hangen. Dat telt niet.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar ik zeik tenminste niet over Valentijnsdag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik vind ze vervelend, nog het vervelendst met valentijnsdag eigenlijk. Ik heb zelf een hekel aan die dag omdat ik het voor sommige mensen echt zielig vind. Maar op facebook janken dat het die ene dag van het jaar opgehypet wordt dat je niemand hebt, staat facebook met vader/moederdag ook vol met berichtjes.Je bent niet meer single dan anders met valentijnsdag.C'est la vie
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen? Je moet Monopoly echt een keer gaan vergeten hoor.....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar niet leuk. Ik vind iemand anders leuk.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik gun iedereen al het geluk van de wereld, maar alsjeblieft, het is soms alsof ze tijdens de intocht van sinterklaas pruiken bij pieten eraf gaat trekken en schreeuwen "HIJ IS NEP!". Ware liefde bestaat, maar ware liefde is geen sprookjeshuwelijk.#TeamMiley![]()
Makkelijker, en rustiger, en simpeler. En duizend keer minder fijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:55 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet echt verzuurd eigenlijk, ook niet als ik single ben. Ik vind single zijn een stuk makkerlijker.![]()
![]()
Ik vind het een kutdiscussie.
/zure single.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Om dat ik hoop dat mijn gevoelens een keer voor het juiste meisje kiezen.quote:C'est la vie
je bent net single, hoe kan je dan al verzuurd zijn zo snel?quote:Same shit, different day
SC hopper present![]()
Alles?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
Wat is er makkelijker aan single zijn?![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Sommige mensen eten zand en drinken vogelpoep en mensen hier zeuren dat ze voor hun 20e geen vriendin hebben
lekker doen wat je wil, niemand om rekening mee te houdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
Wat is er makkelijker aan single zijn?Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sommige mensen eten zand en drinken vogelpoep en mensen hier zeuren dat ze voor hun 20e geen vriendin hebben![]()
![]()
Met niemand rekening hoeven houden. Geen gezeur over het koken, de toiletbril, de afstandsbediening of naar wiens ouders dit weekendquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
Wat is er makkelijker aan single zijn?
Ik ben niet verzuurdquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent net single, hoe kan je dan al verzuurd zijn zo snel?. Maar mijn geloof in de liefde bevindt zich momenteel beneden het nulpunt
.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sommige mensen eten zand en drinken vogelpoep en mensen hier zeuren dat ze voor hun 20e geen vriendin hebbenBaas
Ach, je hebt dates. Stap in de juiste richting +1quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Om dat ik hoop dat mijn gevoelens een keer voor het juiste meisje kiezen.![]()
Dat bedacht ik me laatst ineens toen hier ook ergens een discussie was, eigenlijk heb ik inderdaad altijd wel leuke typjes rond me gehad. Dunno how I did that.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij hebt om de haverklap (en ik bedoel dit niet alsof je een slet bent!) wel een leuke kerel rond je heen hangen. Dat telt niet.
![]()
![]()
Algemeen is toch single zijn wel simpeler. Minder verwachtingen, minder afspraken enzo. Maar ik hoef toch niet te ruilenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Seks verkrijgen?![]()
Gelukkig zijn?![]()
![]()
dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd. Maar mijn geloof in de liefde bevindt zich momenteel beneden het nulpunt
.
beter een tijdje niet verliefd worden, en hooguit op sex uit zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
In je eentje in slaap vallen, lege (wat klinkt dat filosofisch) seks, als je al seks hebt, niemand die er voor je is, niemand om er voor te zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker doen wat je wil, niemand om rekening mee te houden#TeamMiley![]()
We vergeten de liefde. Samzz, zullen we friends with benefits worden? Kunnen we elkaar zonder drama het huis uit schoppen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet verzuurd. Maar mijn geloof in de liefde bevindt zich momenteel beneden het nulpunt
.
ieder voordeel heeft een nadeelquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
In je eentje in slaap vallen, lege (wat klinkt dat filosofisch) seks, als je al seks hebt, niemand die er voor je is, niemand om er voor te zijn
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mja ietsje simpeler, in mijn geval valt het wel mee hoeveel ingewikkelder het isquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Algemeen is toch single zijn wel simpeler. Minder verwachtingen, minder afspraken enzo. Maar ik hoef toch niet te ruilen![]()
Gelukkig maar, anders had het waarschijnlijk niet zo lang geduurd
Ik zeik nu eens niet dat ik geen vriendin heb.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sommige mensen eten zand en drinken vogelpoep en mensen hier zeuren dat ze voor hun 20e geen vriendin hebben
Wel over iets anders maar toch.
C'est la vie
Dat dus. Al klinkt dat verrekte depressiefquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
In je eentje in slaap vallen, lege (wat klinkt dat filosofisch) seks, als je al seks hebt, niemand die er voor je is, niemand om er voor te zijn![]()
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niemond om er voor je te zijn, hoho i got friends yoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
In je eentje in slaap vallen, lege (wat klinkt dat filosofisch) seks, als je al seks hebt, niemand die er voor je is, niemand om er voor te zijnBaby darling doll face honey![]()
Vrienden zijn niet hetzelfde als een vriendje.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niemond om er voor je te zijn, hoho i got friends yoAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
+1quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrienden zijn niet hetzelfde als een vriendje.Same shit, different day
SC hopper present![]()
als de pleebril omhoog staat, dan doe je em naar beneden, TV kijken doe ik niet, eten wat de pot schaft, mijn ouders zijn toch kut, dus gewoon niet gaat? Zeiken over al die kleine dingen, waar is dat nou nuttig voor?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met niemand rekening hoeven houden. Geen gezeur over het koken, de toiletbril, de afstandsbediening of naar wiens ouders dit weekend#TeamMiley![]()
Ohja..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vrienden zijn niet hetzelfde als een vriendje.Baby darling doll face honey![]()
Wat iedereen zou zeggen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:57 schreef arachide. het volgende:
Wat is er makkelijker aan single zijn?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met niemand rekening hoeven houden. Geen gezeur over het koken, de toiletbril, de afstandsbediening of naar wiens ouders dit weekendMaar voor mij is het dat juist helemaal niet. Ik heb gewoon moeite met het geloven dat iemand me leuk vind, maakt me onzeker, dat maakt me dan weer zwak. Ik haat het als ik zwak ben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lekker doen wat je wil, niemand om rekening mee te houdenZe kunnen me iets afpakken, kan het kwijt raken. Allemaal onzeker en eng.
![]()
![]()
Ach, ik word iedere keer weer teleurgesteld. Binnenkort wel een datequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat kan ik me goed voorstellen.
beter een tijdje niet verliefd worden, en hooguit op sex uit zijn. Maar eens zien of dat wat is.
Ik moet nog iets leniger worden. Zodra ik auto-fellatio kan, heb ik nooit meer een vriendin nodig
Klopt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ach, je hebt dates. Stap in de juiste richting +1
Maar ik schiet er nog geen moer mee op.
C'est la vie
Herkenbaar, maar alles valt te overleven.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat iedereen zou zeggen:
[..]
[..]
Maar voor mij is het dat juist helemaal niet. Ik heb gewoon moeite met het geloven dat iemand me leuk vind, maakt me onzeker, dat maakt me dan weer zwak. Ik haat het als ik zwak ben.Ze kunnen me iets afpakken, kan het kwijt raken. Allemaal onzeker en eng.
#TeamMiley![]()
Ik vind het echt schattig dat jullie na zo'n tijd nog steeds zeggen dat jullie dates hebbenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef meowingtons het volgende:
Morgen een date combineren met uitgaan als dat maar goed gaat![]()
![]()
Hopelijk werkt het een beetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Even de Ph waarde hier aan passen![]()
![]()
Graagquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:59 schreef robdriessen het volgende:
[..]
We vergeten de liefde. Samzz, zullen we friends with benefits worden? Kunnen we elkaar zonder drama het huis uit schoppen.!
Datenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik word iedere keer weer teleurgesteld. Binnenkort wel een date. Maar eens zien of dat wat is.
ik ben bijna al vergeten hoe dat aanvoelt
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Sorry, ik weet dat je me wil.quote:
Laatst werd mij verteld dat het nog steeds dates waren ook al heb je iets, dus om misverstanden te voorkomen noem ik elke meet met dikkie een datequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het echt schattig dat jullie na zo'n tijd nog steeds zeggen dat jullie dates hebben
Ik ben trouwens wonderbaarlijk genoeg niet verzuurd.
Maar enie irritatie en frustratie valt niet te kennen.
C'est la vie
Oh? Vertel, wat vind je wel echt iets voor mij dan?quote:
ukken en ijpen?quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Paniek, een whatsapp van mijn "date"C'est la vie
Ik heb 'm in m'n handquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je zit vast op je telefoon, Samzz.
Gewoon, normaal daten, nette relatie.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:05 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh? Vertel, wat vind je wel echt iets voor mij dan?![]()
Wees een man, bedank haar voor de date, zeg dat je helaas geen klik voelde en dat je haar veel succes wenst met haar liefdesleven.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moetquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nooit gedate met pinda. Misschien is dat wel de sleutel tot succes. Niet-daten.:')![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nooit gedate met pinda. Misschien is dat wel de sleutel tot succes. Niet-daten.
C'est la vie
Je moet PM'en of sms'enquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat geen msn en dm.
Dan noem je het niet zo, maar je had een date.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nooit gedate met pinda. Misschien is dat wel de sleutel tot succes. Niet-daten.![]()
Dingen komen helemaal niet vanzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moetAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
de term 'daten' heeft al een lading.... "we gaan een avondje stappen, maar eigenlijk willen we meer"quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moet
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Prins op het witte paard, white picket fence, twee koters en een vaste klanten kaart van Center Parcs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon, normaal daten, nette relatie.
Deze manquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moet![]()
![]()
Neuh ik heb gezegd dat ik haar morgen wil spreken. Ik wil haar dit in haar gezicht vertellen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wees een man, bedank haar voor de date, zeg dat je helaas geen klik voelde en dat je haar veel succes wenst met haar liefdesleven.C'est la vie
Wat is een date? Ik rekende niets echt tot een date, maar ik vind date ook een vreemd woordquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb nooit gedate met pinda. Misschien is dat wel de sleutel tot succes. Niet-daten.
Op zijn kamer?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan noem je het niet zo, maar je had een date.
#TeamMiley![]()
Dingen komen vanzelf.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sowieso, 'daten' is geforceerd, dingen komen vanzelf.. de methode van heloef is schoolvoorbeeld hoe het niet moet
Onzin.C'est la vie
![]()
Ja gewoon wat leuks doen, kijken of je elkaar leuk vind. Ofzo, die lading hoeft er niet eens bij te liggen, je voelt wel aan of er misschien wat in zit of niet...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de term 'daten' heeft al een lading.... "we gaan een avondje stappen, maar eigenlijk willen we meer":')![]()
We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan noem je het niet zo, maar je had een date.![]()
Ik spring zo op mijn fiets.quote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
![]()
Alsjeblieft heloef, alsjeblieft.quote:
Nee, alsjeblieft. ok.:')![]()
Dat je iets afspreekt met als doel om te kijken of er een relatie uit voort kan komen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:09 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat is een date? Ik rekende niets echt tot een date, maar ik vind date ook een vreemd woordsinterklaaskapoentje
![]()
Zo ontstaan de meeste relaties, samenhang van omstandigheden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.:')![]()
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling. Doe relaxedquote:![]()
![]()
Dingen geforceerd daten noemen is onzin, maar het woord krampachtig vermijden is toch ook niet nodig?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.Als jullie vroeg de relatie samen wat gedronken hebben of een film hebben gekeken vind ik dat een date hoor
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ok, alsjeblieft, heloef, ok, alsjeblieft, nee, sapcentrifuge, ok, nee, wasmand.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsjeblieft heloef, alsjeblieft.
Nee, alsjeblieft. ok.:')![]()
Mja dat is de betekenis ja, maar ik zag gezellig een ijsje halen in de stad niet als datenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je iets afspreekt met als doel om te kijken of er een relatie uit voort kan komen.![]()
Ik krijg ook meteen het idee van internetdaten in mijn hoofd denk ikJaaa, dansen! dansen!![]()
Dat stadium waren we toen al voorbij.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat je iets afspreekt met als doel om te kijken of er een relatie uit voort kan komen.![]()
En in 1 week draaide echt alles 180 graden.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
We zagen elkaar op meets en we gingen stappen, maar toen was ze nog bezet. Toen ze nog bezet was hadden we een weekend afgesproken om te gaan stappen, toevallig ging haar relatie stuk voor dat betreffende weekend. Dus ik wil het geen daten noemen nee.![]()
#TeamMiley![]()
precies... maar de meesten doen al zo geforceerd....quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja gewoon wat leuks doen, kijken of je elkaar leuk vind. Ofzo, die lading hoeft er niet eens bij te liggen, je voelt wel aan of er misschien wat in zit of niet...
"oehhh, ik heb een date, giechel giechel, zal het wat gaan worden...."Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Om maar te zwijgen over datingsitesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies... maar de meesten doen al zo geforceerd....
"oehhh, ik heb een date, giechel giechel, zal het wat gaan worden...."
Kun je beter via fok gaan daten denk ik
De eerste film die we samen in de bios hebben gezien was afgelopen weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dingen geforceerd daten noemen is onzin, maar het woord krampachtig vermijden is toch ook niet nodig?Als jullie vroeg de relatie samen wat gedronken hebben of een film hebben gekeken vind ik dat een date hoor
. En het eerste etentje ook.
![]()
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsjeblieft heloef, alsjeblieft.
Nee, alsjeblieft. ok.C'est la vie
Nee, daar mag jij voor zorgen. Stuur wel de hond de kamer uit, ik houd niet van publiek :pquote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Nog zoiets waar ik echt zo veel moeite mee heb om te accepteren.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.![]()
datingsites, whehehehequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om maar te zwijgen over datingsites
Kun je beter via fok gaan daten denk ik
75% is man (vrouwen zijn niet voor niets vaak gratis)
om maar niet te spreken van nepsites met nepprofielenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is de beste benadering, gewoon als vrienden iets afspreken. Als je met bepaalde verwachtingen iets afspreekt is de kans op een teleurstelling alleen maar groter. Zoals ik al zei, doe relaxed. Het komt welquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mja dat is de betekenis ja, maar ik zag gezellig een ijsje halen in de stad niet als daten![]()
Ik krijg ook meteen het idee van internetdaten in mijn hoofd denk ik![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Helemaal doen alsof je leven een ramp is omdat je voor je 18e geen vriendin hebt gehadquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling. Doe relaxed![]()
Eens, mijn vriendin zat naast me in de bus toen het begon en dat was toch echt wel spontaan zonder er iets voor te doen dat er een vonk ontstond, maar ze viel echt niet uit de luchtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.
Mensen, ik ga slapen 200 kilometer fietsen voor vrijwillige aanranding. Slaap lekker allemaalEn onthoud: De Here houdt van jullie allemaal!
*duikt weg*Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Hond mag niet op m'n kamerquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, daar mag jij voor zorgen. Stuur wel de hond de kamer uit, ik houd niet van publiek :p. Ik put je wel uit ja
.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, ik ga slapen 200 kilometer fietsen voor vrijwillige aanranding. Slaap lekker allemaalEn onthoud: De Here houdt van jullie allemaal!
*duikt weg*
Truste![]()
Same shit, different day
SC hopper presentsinterklaaskapoentje
![]()
Muh, ik heb alleen maar een facebook en vind het primaquote:
Maar als je recht was blijven zitten met je handjes op schoot en iPod in naast een meisje dat je niet al via chat had leren kennen zat je morgen in je eentje in de kroegquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Eens, mijn vriendin zat naast me in de bus toen het begon en dat was toch echt wel spontaan zonder er iets voor te doen dat er een vonk ontstond, maar ze viel echt niet uit de lucht![]()
![]()
Want jij hebt nu kei hard moeten werken voor die date met die chick nu?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien bij jou bij mij komt niks vanzelf. Ik geloof niet in die "het komt vanzelf" wel zooi. Dingen komen pas als je er iets aan doet ze komen niet random uit de lucht vallen.![]()
![]()
Exact.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Trustenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef robdriessen het volgende:
*duikt weg*![]()
![]()
Dit meisje kwam totasl onverwacht ja. Maar veel is er niet gebeurd en veel er mee opgeschoten ben ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dingen komen vanzelf, vaak wanneer je het niet verwacht. Hoe hoger je verwachtingen, des te groter de teleurstelling. Doe relaxedC'est la vie
Tot over een paar uurquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef robdriessen het volgende:
*duikt weg*.
Lol, site bestaat ook echtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Muh, ik heb alleen maar een facebook en vind het primaDacht dat het een dode link zou zijn
![]()
![]()
We waren vrienden, ik voelde niks nada noppes voor d'r, ik had pas door dat ik haar zag zitten en zij mij toen Meneer P de la W zei dat het wel wat werdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar als je recht was blijven zitten met je handjes op schoot en iPod in naast een meisje dat je niet al via chat had leren kennen zat je morgen in je eentje in de kroeg![]()
Waarom zou dat minder zijn? Ik ga echt niet uit met als doel om iets te scoren. Maar als je iets hosselt is het mooi meegenomen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Das de site waar je online zelfmoord kan plegenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Lol, site bestaat ook echtDacht dat het een dode link zou zijn
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Genoegen met niks nemen is de sleutel tot succesquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje alsof je genoegen met minder moet nemen. Waar ik een hekel aan heb.:')![]()
Dat is het punt niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Helemaal doen alsof je leven een ramp is omdat je voor je 18e geen vriendin hebt gehad
C'est la vie
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das de site waar je online zelfmoord kan plegenDacht dat de url wel toepasselijk was in het topic
![]()
![]()
Stiekem hadden we toen al iets opgebouwd en was alles er praktisch al en was het gewoon een excuus om rustig ergens te zitten en het definitief te makenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is de beste benadering, gewoon als vrienden iets afspreken. Als je met bepaalde verwachtingen iets afspreekt is de kans op een teleurstelling alleen maar groter. Zoals ik al zei, doe relaxed. Het komt wel
![]()
Ik heb mijn fenix rising pakketje besteld jaquote:
Maar heb morgenavond al wat te doen waarschijnlijk..:')![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb mijn fenix rising pakketje besteld ja
Maar heb morgenavond al wat te doen waarschijnlijk..Laat maar weten wanneer
![]()
Dat is de grapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Stiekem hadden we toen al iets opgebouwd en was alles er praktisch al en was het gewoon een excuus om rustig ergens te zitten en het definitief te maken![]()
![]()
Als ik nog geen slecht humeur had, dan heb ik het nu wel.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Oh. Als je het zo bedoelt snap ik het wel. Gewoon niet teveel gefocused zijn op liefde. Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom zou dat minder zijn? Ik ga echt niet uit met als doel om iets te scoren. Maar als je iets hosselt is het mooi meegenomen natuurlijk
Ik dacht al een stap verder. Te hoge verwachtingen hebben van een partner. Daar geloof ik niet in. Want je vind iemand leuk. Of niet. Daar zie ik geen tussenweg in. Dat is niet van "ach, hij is wel aardig en..."![]()
Hij stond in de Starbucks en ik was bezet. 5 maanden later hoorde hij me aan toen het uitging. He had me at hello.
Het komt aanwaaien, en of je er wat mee bereikt? Wat wil je bereiken?#TeamMiley![]()
Ja okee. Point taken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want jij hebt nu kei hard moeten werken voor die date met die chick nu?
Maar dit zie ik niet opnieuw gebeuren.
C'est la vie
Dat doet het dus wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee. Point taken.
Maar dit zie ik niet opnieuw gebeuren.![]()
Het komt niet aanwaaien. Tenminste, lang niet voor iedereen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Al mijn dates op 1 na kwamen uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee. Point taken.
Maar dit zie ik niet opnieuw gebeuren..
![]()
Soms komt het aanwaaien, veel vaker moet je er voor werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt niet aanwaaien. Tenminste, lang niet voor iedereen.![]()
Heb je ze kunnen vangen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al mijn dates op 1 na kwamen uit de lucht vallen.
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt niet aanwaaien. Tenminste, lang niet voor iedereen.:')![]()
Meh, ik ben nu echt heel erg aan het vervallen in zuurte, en het beste zou zijn als ik ging slapen, maar met deze state of mind lig ik toch wakker.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
bij mij altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al mijn dates op 1 na kwamen uit de lucht vallen.
bewust er naar op zoek gaan werd altijd een dramaSame shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.![]()
![]()
Bedenk je die nu net zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.![]()
Okee een keer kwam het uit de lucht vallen. Ik hang de slingers op.quote:C'est la vie
Zet maar lekker op een tegeltje. Als je keer op keer teleurgesteld wordt houd je je hoofd ook niet zomaar meer omhoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja! Het gaat allemaal wel lekker, nu thuis wat minder, maar je moet wat hebben om over te zeiken. Maargoed, ik ben niet meer suicidaal en ik ben al behoorlijk ver uit de depressieve put.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voortgang in je leven trouwens, arachide?
Mocht je dat niet bedoelen, toch fijn dat je dit gelezen hebt.#TeamMileysinterklaaskapoentje
![]()
Ik probeer enig bewustzijn in deze verzuurde ego's te proppenquote:
Sintquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels..
Ik ben zelden zo'n negatief iemand tegenkomen op dit forum.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee een keer kwam het uit de lucht vallen. Ik hang de slingers op.![]()
Poeetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.C'est la vie
Eens.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet maar lekker op een tegeltje. Als je keer op keer teleurgesteld wordt houd je je hoofd ook niet zomaar meer omhoog.![]()
Dat had ik gisteren. Nouja niet zuur, gewoon in de war. Ik heb het 4 uur zien worden terwijl ik in foetushouding lag te stressen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Meh, ik ben nu echt heel erg aan het vervallen in zuurte, en het beste zou zijn als ik ging slapen, maar met deze state of mind lig ik toch wakker.Gelukkig was mn beste vriend er wel om een beetje op me in te praten.
![]()
![]()
Hoe laat ben je hier om alles te verzuipenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zet maar lekker op een tegeltje. Als je keer op keer teleurgesteld wordt houd je je hoofd ook niet zomaar meer omhoog.?
Ik heb het regelmatig dat ik niet slaap, of maar een paar uur. Laatste tijd zit me veel te veel dwars.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Nouja niet zuur, gewoon in de war. Ik heb het 4 uur zien worden terwijl ik in foetushouding lag te stressen.Gelukkig was mn beste vriend er wel om een beetje op me in te praten.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maar als je denkt dat je geen date krijgt, dan krijg je em ook niet en al helemaal geen leuke. Onzekerheid en negativiteit ruik je aan de andere kant van de stad nog, dat wil niemand, net zoals selfpity.#TeamMiley![]()
Neerwaartse spiraal alarm. Ik hoop dat je er snel weer uitkomtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig dat ik niet slaap, of maar een paar uur. Laatste tijd zit me veel te veel dwars..
sinterklaaskapoentje
![]()
Meh suicidaal is iedereen wel eens geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja! Het gaat allemaal wel lekker, nu thuis wat minder, maar je moet wat hebben om over te zeiken. Maargoed, ik ben niet meer suicidaal en ik ben al behoorlijk ver uit de depressieve put.
Mocht je dat niet bedoelen, toch fijn dat je dit gelezen hebt.
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.:')![]()
Na die hele Lynn toestand haat ik gewoon alles. Ik val altijd op types die mij niet moeten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben zelden zo'n negatief iemand tegenkomen op dit forum.
C'est la vie
He ik ruik jequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef arachide. het volgende:
Maar als je denkt dat je geen date krijgt, dan krijg je em ook niet en al helemaal geen leuke. Onzekerheid en negativiteit ruik je aan de andere kant van de stad nog, dat wil niemand, net zoals selfpity.
Ik had mijn eerste echte date ook op mijn 18e. Ik was ook negatief en onzeker op liefdesgebied.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Na die hele Lynn toestand haat ik gewoon alles. Ik val altijd op types die mij niet moeten.![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:25 schreef Tchock het volgende:
http://suicidemachine.org/ Ik krijg zo'n zin om het te proberen![]()
![]()
Geen problemen met social media. Ik ben selectief met wie ik toelaat op mijn FB e.d. Ik laat ook geen plaatsgenoten toe omdat ik ze toch IRL regelmatig zie. Dat vertel ik ze dan ook en daar hebben ze ook wel begrip voor![]()
![]()
En niet of weinig slapen versterkt dat nadenken alleen maar. Zijn er dingen die opgelost kunnen worden? Of is het een herhaling van dezelfde gedachten zonder antwoord?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het regelmatig dat ik niet slaap, of maar een paar uur. Laatste tijd zit me veel te veel dwars.![]()
De volgende keer dat die komt heb ik mijn regenlaarzen aan en zal ik erin dansen tot de zon weer komt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meh suicidaal is iedereen wel eens geweest.
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.#TeamMiley![]()
Ik ben echt nog nooit suicidaal geweest, hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui..
Ok maar gewoon om te kijken of het werkt, en hoequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Geen problemen met social media. Ik ben selectief met wie ik toelaat op mijn FB e.d. Ik laat ook geen plaatsgenoten toe omdat ik ze toch IRL regelmatig zie. Dat vertel ik ze dan ook en daar hebben ze ook wel begrip voorIk vermoord Twitter wel binnenkort.
![]()
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor.quote:#TeamMiley![]()
Je leert pas genieten van de regen als het droog is en je weer warm binnen zit. Dan hoor je het zachte getik en de sfeer die het creëert.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.
In een slechte periode ga je daar niet van genieten, maar achteraf leer je de wijsheden waarderen die het je geleerd heeft.![]()
Weet je de afgelopen week heb ik me echt nergens zorgen over gemaakt. Toen kwam er zomaat iemand uit de lucht vallen die zomaar voor mijn neus stond.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik had mijn eerste echte date ook op mijn 18e. Ik was ook negatief en onzeker op liefdesgebied.
En nu maak me weer overal zorgen over.
C'est la vie
Hmmm... Ik heb je anders meegemaakt. Maar da's niet erg, we zijn allemaal mensquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”sinterklaaskapoentje
![]()
Men klaagt over de nattigheid van de regen, men klaagt over het mislukken van de oogst. Al vergeet men even de regenlaarzen, zodra er een regenboog verschijnt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef arachide. het volgende:
[..]
De volgende keer dat die komt heb ik mijn regenlaarzen aan en zal ik erin dansen tot de zon weer komt.:')![]()
Het is bijna weekendquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zin om te dansen. Zo mooi dansen.![]()
![]()
Ik zit aan de anti-depressiva en loop bij een psychologe. Een relatie is nog geen garantie dat je je altijd goed zal voelen. Maar ik probeer wel het goede van dingen in te zien (zie onderschrift)quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"na regen komt zonneschijn" zegt men wel eens. Men is bang te genieten van een regenbui.![]()
Ik ruik ook alleen onzekerheidquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben schijtonzeker, maar verzuurd zijn is niet zo mijn ding. Ik ben daar een te grote dromer voor.
![]()
Doe je jaren met dezelfde regenjas of koop je telkens een nieuwe? Men vergeet de wasmand en ziet slechts de plassen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je leert pas genieten van de regen als het droog is en je weer warm binnen zit. Dan hoor je het zachte getik en de sfeer die het creëert.
In een slechte periode ga je daar niet van genieten, maar achteraf leer je de wijsheden waarderen die het je geleerd heeft.:')![]()
Wat ruik je bij mij dan? Behalve Mochinoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ruik ook alleen onzekerheid.
Okay, nu ga je echt te zweverig hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doe je jaren met dezelfde regenjas of koop je telkens een nieuwe? Men vergeet de wasmand en ziet slechts de plassen.![]()
![]()
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
En niet of weinig slapen versterkt dat nadenken alleen maar. Zijn er dingen die opgelost kunnen worden? Of is het een herhaling van dezelfde gedachten zonder antwoord?
Er is gewoon veel in mijn leven op dit moment wat me opbreekt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik heb afgelopen weekend nog lekker gedanst, het was fijn!
QFT !!!!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik zit aan de anti-depressiva en loop bij een psychologe. Een relatie is nog geen garantie dat je je altijd goed zal voelen. Maar ik probeer wel het goede van dingen in te zien (zie onderschrift)Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben wel vals tho, maar niet verzuurd en bitter. Ik ben depressief geweest he, suicidaal to the bone en mensen die dichtbij me staan hebben het geweten. Alle fun was uit me geslagen, ik ben nu ook minder op fok enzo, maar de laatste tijd hou ik het netjes.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik heb je anders meegemaakt. Maar da's niet erg, we zijn allemaal mens.
#TeamMiley![]()
Nog een keer dansen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
![]()
![]()
Visquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ruik je bij mij dan? Behalve Mochino.
Zow dat was een lekker dagje, maar ik ben weer thuis."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridgesinterklaaskapoentje
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:33 schreef Samzz het volgende:
Wat was je doen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef Zokunen het volgende:
Zow dat was een lekker dagje, maar ik ben weer thuis.![]()
Geen danser?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand morgen getergd gaat worden.![]()
![]()
Jij was heel verzuurd en bitter. Maar zoals ik zei, we zijn allemaal mensenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben wel vals tho, maar niet verzuurd en bitter. Ik ben depressief geweest he, suicidaal to the bone en mensen die dichtbij me staan hebben het geweten. Alle fun was uit me geslagen, ik ben nu ook minder op fok enzo, maar de laatste tijd hou ik het netjes.. Het is niet erg.
Ik ben al lang blij dat je je beter voelt.
Ik wil er voor je zijn, weetjequote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het zijn een aantal dingen die nu samenkomen. Oma die kanker heeft en waarschijnlijk niet lang meer leeft (dus stress thuis), huisgenoten issues, studie issues, zelfvertrouwen wat nou ja... ongeveer weg sinds Bart zei dat ie ook iemand anders aan het daten was en die heel erg leuk vond en mijn blauwtje van een date die niet kwam opdagen, geconfronteerd worden met andere mensen in relaties (zussen)...
Er is gewoon veel in mijn leven op dit moment wat me opbreekt.
#TeamMiley![]()
Ik ruik echt walgelijk maar een raampje open gezet. Ik zweet teveel.C'est la vie
Werken, eerst vanochtend van 6:15 - 13:00 en daarna van 17:30 - 23:15quote:"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Merci!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij was heel verzuurd en bitter. Maar zoals ik zei, we zijn allemaal mensen. Het is niet erg.
Ik ben al lang blij dat je je beter voelt.
#TeamMiley
Forum Opties Forumhop: Hop naar: