Dat is de grapquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:18 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Stiekem hadden we toen al iets opgebouwd en was alles er praktisch al en was het gewoon een excuus om rustig ergens te zitten en het definitief te maken
Oh. Als je het zo bedoelt snap ik het wel. Gewoon niet teveel gefocused zijn op liefde. Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom zou dat minder zijn? Ik ga echt niet uit met als doel om iets te scoren. Maar als je iets hosselt is het mooi meegenomen natuurlijk
Ja okee. Point taken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Want jij hebt nu kei hard moeten werken voor die date met die chick nu?
Dat doet het dus wel.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee. Point taken.
Maar dit zie ik niet opnieuw gebeuren.
Al mijn dates op 1 na kwamen uit de lucht vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja okee. Point taken.
Maar dit zie ik niet opnieuw gebeuren.
Soms komt het aanwaaien, veel vaker moet je er voor werken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt niet aanwaaien. Tenminste, lang niet voor iedereen.
Heb je ze kunnen vangen?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al mijn dates op 1 na kwamen uit de lucht vallen.
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Het komt niet aanwaaien. Tenminste, lang niet voor iedereen.
bij mij altijd.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Al mijn dates op 1 na kwamen uit de lucht vallen.
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.
Bedenk je die nu net zelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je je hoofd omhoog houdt, zie je veel meer dan dat je je frustratie projecteert op het reliëf van de stoeptegels.
Okee een keer kwam het uit de lucht vallen. Ik hang de slingers op.quote:
Zet maar lekker op een tegeltje. Als je keer op keer teleurgesteld wordt houd je je hoofd ook niet zomaar meer omhoog.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja! Het gaat allemaal wel lekker, nu thuis wat minder, maar je moet wat hebben om over te zeiken. Maargoed, ik ben niet meer suicidaal en ik ben al behoorlijk ver uit de depressieve put.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voortgang in je leven trouwens, arachide?
Ik probeer enig bewustzijn in deze verzuurde ego's te proppenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |