SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik wil een thuis zijn voor iedereen. Waar alle vriendjes en vriendinnetjes van koters graag komen. Ik wil gezelligheid en warmte zonder al te veel poespas.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om natuurlijk ook allemaal meets met sleepovers te kunnen huisvesten.#TeamMiley![]()
![]()
Omg, zie je het leger kindjes van VH en Pinda dit al zingen? Ik wel. En ik zal als trotse oom (kinda) wel een traantje wegpinken van trots
!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Jij wordt sowieso peetoom van mijn kinnekesquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg, zie je het leger kindjes van VH en Pinda dit al zingen? Ik wel. En ik zal als trotse oom (kinda) wel een traantje wegpinken van trots
!
#TeamMiley![]()
Dit. Mijn kinderen mogen gewoon bij tijd en wijle met deuren smijtenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:33 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil een thuis zijn voor iedereen. Waar alle vriendjes en vriendinnetjes van koters graag komen. Ik wil gezelligheid en warmte zonder al te veel poespas.![]()
![]()
Zijn er hier ook mensen die zich niet willen voortplanten? Op mij na dan.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee, want dat is tegennatuurlijkquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef Samzz het volgende:
Zijn er hier ook mensen die zich niet willen voortplanten? Op mij na dan.
![]()
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef MsMessy het volgende:
Pinda en VH hebben een mooie droom die hopelijk uit gaat komen voor ze![]()
Ik heb in hun droom ook wel vertrouwen.
Nu de mijne nog...
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik hoop van wel. En ik zou nu willen uitdrukken hoe leuk en geweldig het allemaal wel niet is, maar dat kan ik niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef MsMessy het volgende:
Pinda en VH hebben een mooie droom die hopelijk uit gaat komen voor ze#TeamMiley![]()
Ja, hoe is het met je droomboy!?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb in hun droom ook wel vertrouwen.
Nu de mijne nog...
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Oke.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:35 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee, want dat is tegennatuurlijk
Je loopt achter rob..quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met je droomboy!?#TeamMiley![]()
Dat is zo'n drie weken geleden al geëindigd. Door hem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met je droomboy!?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet.quote:![]()
Awww, kolere. Sorry, man.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is zo'n drie weken geleden al geëindigd. Door hem.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Ik geloof ook in ware liefde. Maar niet na een half jaar alquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet..
Avond![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.![]()
Nee, ik heb gewoon geen zin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Samzz is het niet eens en doet kortaf“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ik ben een te grote romanticus voor het echte leven en daarom gedoemd tot een leven vol teleurstellingen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Mijn eigen bedachte theorie is: Je weet pas of je ware liefde hebt gekend en wie die ware liefde was als je op je sterfbed ligt. Dus ik tast ook nog in het duister.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof ook in ware liefde. Maar niet na een half jaar al.
![]()
Dat doe ik dan ook niet. Depressieve, melancholieke muts die liefde op het eerste gezicht trofquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet.![]()
![]()
HelleuC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Goed hoor, Gerrie 2 was weer prachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
hai! hoe was je film/powernap?C'est la vie
Fijn. Morgen 2 presentaties. presentaties die eigenlijk in een groep van 4 moesten, maar wij waren met z'n 3'en en nu komt er eentje helemaal niet.faal.
![]()
Ik weet niet of ware liefde bestaat, ik hoop er op. Ik heb een leven vol teleurstellingen gehad qua liefde, van de liefde tussen mijn ouders tot de liefde tussen ouder en kind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu alleen dat ik iemand heb die me gelukkig maakt, die me aanvult, die de dag een stukje leuker maakt. Ik weet dat hij vanaf het eerste moment dat ik hem zag een maatje voor me was (en is) en ik kan alleen maar hopen dat hij nog lang een maatje voor me is en dat dit alles wederzijds is.
For now I'm happy.
#TeamMiley![]()
Wij gaan samen een keer Amélie kijken met zelfgemaakte crème Brulee er bij. We'll turn that frown upside down.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een te grote romanticus voor het echte leven en daarom gedoemd tot een leven vol teleurstellingen.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ajoh is toch niks aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Morgen 2 presentaties. presentaties die eigenlijk in een groep van 4 moesten, maar wij waren met z'n 3'en en nu komt er eentje helemaal niet.faal.
:')![]()
Wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, Gerrie 2 was weer prachtig.#TeamMileysinterklaaskapoentje
![]()
Hier zit wat in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Ik ben gewoon een cynische trutquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ware liefde bestaat, ik hoop er op. Ik heb een leven vol teleurstellingen gehad qua liefde, van de liefde tussen mijn ouders tot de liefde tussen ouder en kind.
Ik weet nu alleen dat ik iemand heb die me gelukkig maakt, die me aanvult, die de dag een stukje leuker maakt. Ik weet dat hij vanaf het eerste moment dat ik hem zag een maatje voor me was (en is) en ik kan alleen maar hopen dat hij nog lang een maatje voor me is en dat dit alles wederzijds is.
For now I'm happy..
Chuckquote:C'est la vie
Mja, dan moet ik misschien even iets maken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ajoh is toch niks aan![]()
Het gaat toch niet over liefde he?C'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.sinterklaaskapoentje
![]()
Of 'maken' dat je weg komt hahahahquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik misschien even iets maken.
bestaat dat? iedereen heeft z'n limitsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ware liefde is ongeconditioneerde liefde.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:[Ross is newly divorced from his lesbian wife]
Ross: You know what the scariest part is? What if there's only one woman for everybody, you know? I mean, what if you get one woman, and that's it? Unfortunately, in my case, it was only one woman for her.
Joey: What are you talking about? One woman? That's like saying there's only one flavor of ice cream for you. Let me tell you something, Ross. There's lots of flavors out there. There's Rocky Road, and Cookie Dough, and Bing. Cherry Vanilla. You could get them with jimmies, or nuts, or whipped cream. This is the best thing that ever happened to you. You got married, you were, what, eight? Welcome back to the world. Grab a spoon.
Ross: I honestly don't know if I'm hungry or horny.
Chandler: Stay out of my freezer.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
A WILD VERZUURDE SINGLE APPEARED!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.#TeamMiley![]()
Mooi gesproken broeder Erik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.C'est la vie
Ik word depressief van het huidige onderwerp.
Soms kan je beter in een illusie leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |