Dat doe ik dan ook niet. Depressieve, melancholieke muts die liefde op het eerste gezicht trofquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ergens wel ja. Maar ik ben dan ook een ras-pessimist die gelooft in ware liefde. Ik klop gewoon niet.
Goed hoor, Gerrie 2 was weer prachtig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
hai! hoe was je film/powernap?
Ik weet niet of ware liefde bestaat, ik hoop er op. Ik heb een leven vol teleurstellingen gehad qua liefde, van de liefde tussen mijn ouders tot de liefde tussen ouder en kind.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof ook in ware liefde. Maar niet na een half jaar al.
Wij gaan samen een keer Amélie kijken met zelfgemaakte crème Brulee er bij. We'll turn that frown upside down.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben een te grote romanticus voor het echte leven en daarom gedoemd tot een leven vol teleurstellingen.
Ajoh is toch niks aanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:44 schreef Myraela het volgende:
Fijn. Morgen 2 presentaties. presentaties die eigenlijk in een groep van 4 moesten, maar wij waren met z'n 3'en en nu komt er eentje helemaal niet.faal.
Wat heb je gekeken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed hoor, Gerrie 2 was weer prachtig.
Hier zit wat in.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof ook in ware liefde. Maar niet na een half jaar al.
Dat is het belangrijkste. Ik ben gewoon een cynische trutquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ware liefde bestaat, ik hoop er op. Ik heb een leven vol teleurstellingen gehad qua liefde, van de liefde tussen mijn ouders tot de liefde tussen ouder en kind.
Ik weet nu alleen dat ik iemand heb die me gelukkig maakt, die me aanvult, die de dag een stukje leuker maakt. Ik weet dat hij vanaf het eerste moment dat ik hem zag een maatje voor me was (en is) en ik kan alleen maar hopen dat hij nog lang een maatje voor me is en dat dit alles wederzijds is.
For now I'm happy.
Chuckquote:
Mja, dan moet ik misschien even iets maken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ajoh is toch niks aan
Of 'maken' dat je weg komt hahahahquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dan moet ik misschien even iets maken.
bestaat dat? iedereen heeft z'n limitsquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ware liefde is ongeconditioneerde liefde.
quote:[Ross is newly divorced from his lesbian wife]
Ross: You know what the scariest part is? What if there's only one woman for everybody, you know? I mean, what if you get one woman, and that's it? Unfortunately, in my case, it was only one woman for her.
Joey: What are you talking about? One woman? That's like saying there's only one flavor of ice cream for you. Let me tell you something, Ross. There's lots of flavors out there. There's Rocky Road, and Cookie Dough, and Bing. Cherry Vanilla. You could get them with jimmies, or nuts, or whipped cream. This is the best thing that ever happened to you. You got married, you were, what, eight? Welcome back to the world. Grab a spoon.
Ross: I honestly don't know if I'm hungry or horny.
Chandler: Stay out of my freezer.
A WILD VERZUURDE SINGLE APPEARED!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ware liefde is een illusie die duurt totdat het kapot gaat.
Mooi gesproken broeder Erik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Soms kan je beter in een illusie leven.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |