D66, omdat onderwijs. PvdA/SP, omdat links inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die liggen op sommige punten nogal ver uit elkaar. Dus ik denk dat je gewoon links stemt omdat links.
De keuken van een mac zit vol met piepjes, allemaal verschillend en als het druk is wordt je helemaal gek.quote:
Kut voor je stem, maar dat lijkt me nog wel leuk werk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Mijn ergste baan was niet eens de Mc. Dat was ongevraagd mensen opbellen, je proberen naar binnen te praten en je best doen ze een lijfrentepolis aan te smeren door een ingestudeerd angstverhaal te vertellen. Daar ben ik zelf heel snel weer weggerend.
Schoonmaakwerk, bah...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
Het kutste werk wat ik ooit heb gedaan is een havo-school schoonmaken terwijl de mij om mijn debielheid uitlachende leerlingen er nog liepen
Ik vind D66 zo eurofiel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
D66, omdat onderwijs. PvdA/SP, omdat links inderdaad.
Jezelf in net pak hijsen, bij mensen op bezoek gaan en ze een handtekening laten zetten voor iets waar ze tot hun 65ste aan vastzitten en premie voor betalen? Ja, leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kut voor je stem, maar dat lijkt me nog wel leuk werk.
Jup. 90% van de dagen moest ik alleen maar spullen verplaatsen, maar soms echt schoonmaken. Wat een lange kutdagen waren dat zegquote:
Ik loop zoals jullie weten stage op een middelbare school. Nu zit de havo boven en de het vmbo beneden. Welke wc denk je dat schoner is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
Het kutste werk wat ik ooit heb gedaan is een havo-school schoonmaken terwijl de mij om mijn debielheid uitlachende leerlingen er nog liepen
Dit gebeurd zo vaak. Of een Mc tasty bacon zonder bacon of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef robdriessen het volgende:
* Mag ik een cheeseburger zonder kaas?
- U bedoelt een hamburger?
* NEE, EEN CHEESEBURGER ZONDER KAAS! BEN JE DEBIEL OF ZO?
True story.
Ik heb geen idee, maar ik had sowieso niet verwacht dat openbare hygiëne correleert met intelligentie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik loop zoals jullie weten stage op een middelbare school. Nu zit de havo boven en de het vmbo beneden. Welke wc denk je dat schoner is?
friet: klaar, schudden, temperatuur laag, ignition falurequote:
Ugh, wel een faal aan de mac, je mag/kan niet om extra bacon vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef robdriessen het volgende:
* Mag ik een cheeseburger zonder kaas?
- U bedoelt een hamburger?
* NEE, EEN CHEESEBURGER ZONDER KAAS! BEN JE DEBIEL OF ZO?
True story.
Je vergeet weer dat bonnetjes apparaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
friet: klaar, schudden, temperatuur laag, ignition falure
grill: open, dicht, bijna klaar
kva bakken: bijna oud, oud
kva frituurding: bijna klaar, klaar
timerboard: zo klinkt de hel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |