SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat begreep ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat ze meer mannen willen dan vrouwen![]()
Hey gassiess, ik heb nieuwe snowboardschoenies en mn board is ook al op de post. NICE!Baby darling doll face honey![]()
Woeiquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef Crack_ het volgende:
Hey gassiess, ik heb nieuwe snowboardschoenies en mn board is ook al op de post. NICE!![]()
![]()
Jaloersquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een baantje dat werkelijk KUT betaalt, maar het is gewoon de tofste baan die ik ooit heb gehad!Ik heb sinds vandaag een hersenloos kutbaantje dat redelijk betaalt
![]()
![]()
Niet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, geen koekjes voor het slapen gaan, weltrusten![]()
Nee, doe maar niet, paar slokken melk en dan zo onder de dekensquote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef meowingtons het volgende:
Die kant van reddit hoef ik niet meer op, weer wat geleerd![]()
![]()
Drinkse en slaap lekker dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet, paar slokken melk en dan zo onder de dekens![]()
Ik ben een collega van Outpost!quote:
Okee, ander bedrijf en een andere stad, maar we werken allebei in een kringloop.
Verschilletje: die waar ik werk is minstens 10x zo groot en we hebben minder personeel!Alleen ben ik wel mooi leidinggevende over een kleine team!
![]()
![]()
Naisnais.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een collega van Outpost!
Okee, ander bedrijf en een andere stad, maar we werken allebei in een kringloop.
Verschilletje: die waar ik werk is minstens 10x zo groot en we hebben minder personeel!Alleen ben ik wel mooi leidinggevende over een kleine team!
![]()
Never again.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef arachide. het volgende:
MCDONALDS GREAT PLACE TO WORK HIHIHI HOHOHO HAHAHA.![]()
![]()
Ik mag niks engs kijken zegmaar, overgevoelig voor.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:31 schreef meowingtons het volgende:
Die kant van reddit hoef ik niet meer op, weer wat geleerdEcht zo erg dat het soms genant is.
#TeamMiley![]()
Ja gewoon vet leuk man: krijgen we een lading troep binnen. Ff kijken wat bruikbaar is en wat niet. Kijken of een zooi meuk nog een beetje opgeknapt kan worden met wat handigheid en verder klanten adviseren met de aanschaf van bijvoorbeeld audio-apparatuur.quote:
Oh, en zoals vandaag een beetje Tetris spelen met banken!Daar hebben we echt veel van op voorraad zeg!
![]()
![]()
Ik ben ook hamburgerbakker. Het is dat ik hier weg wil en wil studeren en daarom het geld goed kan gebruiken
.
![]()
Dat lijkt me zo leukquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewoon vet leuk man: krijgen we een lading troep binnen. Ff kijken wat bruikbaar is en wat niet. Kijken of een zooi meuk nog een beetje opgeknapt kan worden met wat handigheid en verder klanten adviseren met de aanschaf van bijvoorbeeld audio-apparatuur.
Oh, en zoals vandaag een beetje Tetris spelen met banken!Daar hebben we echt veel van op voorraad zeg!
. Vooral dat gedeelte nieuwe rommel uitzoeken
Baby darling doll face honey![]()
Als ik ooit nog een hb in de bin moet doen gaan er stoppen door.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit nog even vast, helaas.
Overal. Jammer.![]()
![]()
Nog niet gehad nee. Ja ik heb wel een bijl gekocht om kachelhout mee te hakken en een kruiwagen voor het hout, maar verder nog niet echt. Sowieso heb ik materieel momenteel weinig te wensen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
En krijg je dan ook leuke dingen binnen, die je liever zelf wilt houden, ToT?![]()
![]()
Ik ben gek op enorme kringloopwinkels. Mag ik vragen welke en waar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewoon vet leuk man: krijgen we een lading troep binnen. Ff kijken wat bruikbaar is en wat niet. Kijken of een zooi meuk nog een beetje opgeknapt kan worden met wat handigheid en verder klanten adviseren met de aanschaf van bijvoorbeeld audio-apparatuur.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Tetris spelen met bankenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Had je nog KVA of al BOP?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een hb in de bin moet doen gaan er stoppen door.#TeamMiley![]()
Zoiets kweek je zelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik mag niks engs kijken zegmaar, overgevoelig voor.Echt zo erg dat het soms genant is.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ah, oké. Kan ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet gehad nee. Ja ik heb wel een bijl gekocht om kachelhout mee te hakken en een kruiwagen voor het hout, maar verder nog niet echt. Sowieso heb ik materieel momenteel weinig te wensen.![]()
Big Mac draait op vier, 1x HB plain, QP is uit en shake mix low.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een hb in de bin moet doen gaan er stoppen door.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Zekers ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk. Vooral dat gedeelte nieuwe rommel uitzoeken
Ja en het opknappen van de meuk he!Beetje lijmen, beetje zagen en schroeven, hier en daar een flinke laag meubelolie of siliconenspray overheen...
![]()
![]()
Ik weet wat je zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Big Mac draait op vier, 1x HB plain, QP is uit en shake mix low.. DUURT LANG.
![]()
Is al een tijd geleden hoor. KVA was toch alleen burgers? Dan wel ja ik heb het 3 weken volgehouden.quote:![]()
Ja we krijgen soms sowieso wel pareltjes binnen hoor, zoals een ouderwetse gramafoonplatenspeler met zo'n koperen hoorn enzo!quote:![]()
![]()
Ik snap niet waarom je bij de Mac zou gaan werken. Ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord, en ik ken een hoop (ex-)medewerkers![]()
![]()
KVA = Kip Vis Afval Appel. Maar wat is BOP?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Nee, ik heb gewoon te veel emotie en een te dunne beschermlaag, best jammer, want ik vind het gewoon klote om niet normaal een film te kunnen kijken. Bij elke moord kijk ik weg en hou ik mijn oren dicht. Ik heb 3 maanden geleden final destination gekeken, nog steeds kunnen scenes door mijn hoofd vliegen en daardoor kan ik dan totaal van streek raken.quote:
#TeamMiley![]()
Je krijgt kei vele kortingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik snap niet waarom je bij de Mac zou gaan werken. Ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord, en ik ken een hoop (ex-)medewerkers
Baby darling doll face honey![]()
Ik ken wel MmmBop!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef robdriessen het volgende:
KVA = Kip Vis Afval Appel. Maar wat is BOP?![]()
![]()
Ik weet wel een reden; Ze nemen werkelijk iedereen aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik snap niet waarom je bij de Mac zou gaan werken. Ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord, en ik ken een hoop (ex-)medewerkers![]()
BOP is gewoon een nieuw soort KVA. Andere toaster, zelfde producten, alleen niks op voorraad. En het gaat via schermen, geen binpersoon. Om te janken gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef robdriessen het volgende:
KVA = Kip Vis Afval Appel. Maar wat is BOP?#TeamMiley![]()
Waarheid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wel een reden; Ze nemen werkelijk iedereen aan.![]()
De AH ook, als je niet te oud bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wel een reden; Ze nemen werkelijk iedereen aan.En groentetelers, en schoonmaakbedrijven, en postbedrijven, en ga zo maar door.
![]()
Je kunt zeggen wat je wil over de Mac, maar ze hebben hun routing en produkten wel tot in perfectie uitgekristalliseerd. Over alles is nagedacht, wat waar staat, hoe machines zijn afgesteld, etc. Het is fascinerend om een keuken daar te zien draaien tijdens spitsuur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik snap niet waarom je bij de Mac zou gaan werken. Ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord, en ik ken een hoop (ex-)medewerkersHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zoiets heb je zelf gekweektquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon te veel emotie en een te dunne beschermlaag, best jammer, want ik vind het gewoon klote om niet normaal een film te kunnen kijken. Bij elke moord kijk ik weg en hou ik mijn oren dicht. Ik heb 3 maanden geleden final destination gekeken, nog steeds kunnen scenes door mijn hoofd vliegen en daardoor kan ik dan totaal van streek raken.![]()
Hier kan je vanaf komen, maar dan moet je het veel gaan kijken en dan denk jij dat je gaat flippen dus ga je flippenJaaa, dansen! dansen!![]()
Ik heb een hele diepe op mijn arm van toen ik syroop moest bijvullen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds littekens van die kut grill.
Verder sta ik vaak friet, dat is mijn station
#TeamMiley![]()
Ja, dus? Is dat een argument om onder erbarmelijke omstandigheden voor te weinig geld kutwerk te gaan doen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wil over de Mac, maar ze hebben hun routing en produkten wel tot in perfectie uitgekristalliseerd. Over alles is nagedacht, wat waar staat, hoe machines zijn afgesteld, etc. Het is fascinerend om een keuken daar te zien draaien tijdens spitsuur.![]()
Ik ga lekker bij de mac werken, ik heb snel werk nodig en kut postNL belt mij niet
Ja, jongen je gaat zelf kutwerk doen, maar dan bij een ander bedrijfquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Is dat een argument om onder erbarmelijke omstandigheden voor te weinig geld kutwerk te gaan doen?
Moet je ook altijd zo hard vloeken als iemand friet zonder zout wil? Mag je het halve station gaan schoonvegenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een hele diepe op mijn arm van toen ik syroop moest bijvullen.
Verder sta ik vaak friet, dat is mijn station
Ga avonden werken, dat is leuk. 11-19 of 12-20 is echt killing.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef meowingtons het volgende:
Ik ga lekker bij de mac werken, ik heb snel werk nodig en kut postNL belt mij niet#TeamMiley![]()
"Je bent 24, hebt anderhalf jaar niks gedaan en wilt een half jaar contract? Welkom aan boord"quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
De AH ook, als je niet te oud bentEn groentetelers, en schoonmaakbedrijven, en postbedrijven, en ga zo maar door.
![]()
Oh, jij bent degene op wie ik scheld als mijn patat slap en koud is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb een hele diepe op mijn arm van toen ik syroop moest bijvullen.
Verder sta ik vaak friet, dat is mijn station![]()
![]()
Ja ik ga lekker kijken of ik na etenstijd kan werken, fuck it, lekker bij de macquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga avonden werken, dat is leuk. 11-19 of 12-20 is echt killing.![]()
Kijken of ik wat aan kan komen
En zonder zeikende klanten, en met pensioenopbouw, en zonder frituurvet, en met hele strenge veiligheidsregelementen, korte diensten en geen zwaar fysiek werk. Ik weet wel wat ik zou kiezenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja, jongen je gaat zelf kutwerk doen, maar dan bij een ander bedrijf![]()
![]()
Wij laten dan een mandje hangen. Van die trayliners op dat warmhoudgedoe, schep schoonmaken, goed mikken en hopen dat je niets bij hoeft te scheppen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Moet je ook altijd zo hard vloeken als iemand friet zonder zout wil? Mag je het halve station gaan schoonvegen#TeamMiley![]()
Dat is het bij mij nooit, ik ben keigoed op friet. Ik heb nooit wegbrengen en nooit verspil. Ik weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:42 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Oh, jij bent degene op wie ik scheld als mijn patat slap en koud is.#TeamMiley![]()
quote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Ik dacht dat je daarmee moest stoppen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben een collega van Outpost!
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ze nemen echt alles aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ja ik ga lekker kijken of ik na etenstijd kan werken, fuck it, lekker bij de mac![]()
Kijken of ik wat aan kan komen#TeamMiley![]()
Want werken bij de mac is zwaar fysiek werkquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
En zonder zeikende klanten, en met pensioenopbouw, en zonder frituurvet, en met hele strenge veiligheidsregelementen, korte diensten en geen zwaar fysiek werk. Ik weet wel wat ik zou kiezen![]()
Daarbij bouw je bij de mac ook pensioen op hoorJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
Het grootste nadeel aan werken bij de Mac: Je leidinggevenden zijn halve downies.Ik kende een manager die werkte bij een andere mac. Dat was echt een toffe gozer. Altijd stoned.
![]()
![]()
Het grootste nadeel aan werken bij de Mac: Je leidinggevenden zijn halve downies.Die had ik ook bij de Jumbo, daar kan ik goed mee opschieten, komt goed
Je snapt wel wat ik bedoel, toch. Ik zou echt duizend maal liever post sorteren dan bij de mac werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want werken bij de mac is zwaar fysiek werk![]()
Daarbij bouw je bij de mac ook pensioen op hoor![]()
Klopt, maar ze hebben me nu een contract aangeboden voor maar 20 uur waarnaast ik wat vrijwilligwerswerk draai.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarmee moest stoppen?Morgen ga ik naar het UWV om te vragen of ik dan nog steeds sollicitatieplichtig ben.
![]()
We hebben een nieuwe manager... Oh my..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
Het grootste nadeel aan werken bij de Mac: Je leidinggevenden zijn halve downies.#TeamMiley![]()
Nounou, niet meteen zo vijandigquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Is dat een argument om onder erbarmelijke omstandigheden voor te weinig geld kutwerk te gaan doen?Sommige mensen vermaken zich prima als medewerker bij de Mac, en voor anderen (de meesten, ja) is het puur een manier om wat geld te verdienen voor studie/hobby/kroeg/vakantie. Elk fast food baantje is weinig glorieus. Maar goed, vakkenvuller, huis-aan-huis-krant-bezorger of plantsoen-schoffelaar is net zo goed kutwerk.
Wat bedoel je? Dat je een haat hebt aan de mac medewerkers en dus niet kan uiten met goede argumenten waarom je liever bij postnl werkt zonder dat je nu echt weet wat je gaat doen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, toch. Ik zou echt duizend maal liever post sorteren dan bij de mac werken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?![]()
![]()
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Nee, ze discrimineren niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?je hoeft niet eens Nederlands te praten bleek in Amsterdam
Lekker monologen houden over hb-broodquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?. Je moet gewoon werken mien jong, en vaak nog hard ook.
![]()
Nee, ze verkiezen mensen die beschikbaar zijn in het weekend boven mensen die dat niet zijn, zoals bij elk bedrijfquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?
#TeamMiley![]()
Tuurlijk, bij standaard productiewerk waarbij je het mandje bij de piep uit het vet moet halen moet je geen denkers hebben. Krijg je alleen maar problemen mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?![]()
Het grootste nadeel aan werken bij de Mac: Je leidinggevenden zijn halve downies.
Ik moest echt hard lachen
Toch hoor je over die drie laatsten veel meer goede verhalenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nounou, niet meteen zo vijandigSommige mensen vermaken zich prima als medewerker bij de Mac, en voor anderen (de meesten, ja) is het puur een manier om wat geld te verdienen voor studie/hobby/kroeg/vakantie. Elk fast food baantje is weinig glorieus. Maar goed, vakkenvuller, huis-aan-huis-krant-bezorger of plantsoen-schoffelaar is net zo goed kutwerk.
Zoals ik zei, ik ken ongeveer tien (ex-)medewerkers van de Mac, die er allemaal de pest in hebben. En ik ken ook mensen die met plezier plantsoenendienst doen of bezorger zijn
Vakkenvuller is een goede, daar ken ik ook weinig vrolijke beoefenaars van
![]()
![]()
Ik haat Mac-medewerkers niet eens, ik heb wel goede argumenten voor mijn (andere) mening en ik heb een grof beeld van wat ik ga doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat je een haat hebt aan de mac medewerkers en dus niet kan uiten met goede argumenten waarom je liever bij postnl werkt zonder dat je nu echt weet wat je gaat doen?![]()
Oh ja, rob was leidinggevendequote:
Tuurlijk niet, ze kijken nergens naar, ookal lever je een tekening van je zusje in als CV.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij standaard productiewerk waarbij je het mandje bij de piep uit het vet moet halen moet je geen denkers hebben. Krijg je alleen maar problemen mee.#TeamMiley![]()
Jij gaat ook plaatjes van de richel postenquote:?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Oké, de mijne zijn halve downies. De crewtrainers sowieso. En ik verdenk alle managers op 1 na er ook van.quote:![]()
Je kunt bij de Burger King op station Bijlmer ook uitstekend in Surinaams, Engels of Papiemento je bestelling doorgevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee, ze discrimineren niet eensje hoeft niet eens Nederlands te praten bleek in Amsterdam
Ik ken mensen die met plezier mac werk doen, ik ken mensen die bezorger echt kut vinden/vonden...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch hoor je over die drie laatsten veel meer goede verhalenZoals ik zei, ik ken ongeveer tien (ex-)medewerkers van de Mac, die er allemaal de pest in hebben. En ik ken ook mensen die met plezier plantsoenendienst doen of bezorger zijn
Vakkenvuller is een goede, daar ken ik ook weinig vrolijke beoefenaars van
Ken ook genoeg mensen die met plezier vakkenvullenJaaa, dansen! dansen!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt bij de Burger King op station Bijlmer ook uitstekend in Surinaams, Engels of Papiemento je bestelling doorgeven![]()
![]()
Nee, 't staat 1-2quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat ook plaatjes van de richel posten?
De mac zou voor vandaag terugmailen met het bericht of je was aangenomen of niet, ik heb nog niets gehoord en weet niet of ik dat positief of negatief moet benaderen.![]()
![]()
Dit. Wat ook mijn probleem is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij standaard productiewerk waarbij je het mandje bij de piep uit het vet moet halen moet je geen denkers hebben. Krijg je alleen maar problemen mee.![]()
Ach als het in het Swahili moet, weet ik dat je om een broodje koekoe moet vragen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt bij de Burger King op station Bijlmer ook uitstekend in Surinaams, Engels of Papiemento je bestelling doorgeven![]()
![]()
Oh, geen idee wie er speelt. Plaatjes zijn leuker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gun 't Ajax wel.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
De mac is best wel dope, zegmaar, behalve kassa in mijn geval, maar dat is omdat ik een hekel aan mensen heb.
Dat zei ik vandaag ook letterlijk tegen een collega, tijdens de rush.#TeamMiley![]()
Nou dan snap ik je haat op het werk niet, al het werk is kut, mijn buurman werkt bij de postnl en die loopt nu al 3 jaar lang te zeiken dat het zo fucking achterlijk kutwerk is en ja, hij zou iemand zijn die jou zijn kutste taakjes geeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik haat Mac-medewerkers niet eens, ik heb wel goede argumenten voor mijn (andere) mening en ik heb een grof beeld van wat ik ga doen.
Tevens kan je bij ons je bestelling ook kwijt in het frans en spaans, al moet je niet bij mij zijn als het om duitsers gaat, ik klap dicht.#TeamMiley![]()
Ik heb ook een hekel aan mensen, maar kassa lijkt me mooi johquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef arachide. het volgende:
De mac is best wel dope, zegmaar, behalve kassa in mijn geval, maar dat is omdat ik een hekel aan mensen heb.
Dat zei ik vandaag ook letterlijk tegen een collega, tijdens de rush.
![]()
Ik ben een half jaar shiftmanager geweest bij de Mc. Daarna ben ik er uitgegooid (contract niet verlengd). Ik stond niet genoeg boven het personeel. Het feit dat ik veel meer van het personeel gedaan kreeg omdat ik ze als mensen behandelde werkte daar in mijn nadeel.
Je hebt gesolliciteerd en je bent op gesprek geweest? Je moet wel heel erg retard zijn en hele slechte beschikbaarheid hebben opgegeven wil je niet zijn aangenomen. Anyhow, welkom bij het team, collega.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
De mac zou voor vandaag terugmailen met het bericht of je was aangenomen of niet, ik heb nog niets gehoord en weet niet of ik dat positief of negatief moet benaderen.#TeamMiley![]()
Gesprek gehad, si.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd en je bent op gesprek geweest? Je moet wel heel erg retard zijn en hele slechte beschikbaarheid hebben opgegeven wil je niet zijn aangenomen. Anyhow, welkom bij het team, collega.![]()
Je pakt het ook helemaal fout aan. Medewerkers zijn geen mensenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een half jaar shiftmanager geweest bij de Mc. Daarna ben ik er uitgegooid (contract niet verlengd). Ik stond niet genoeg boven het personeel. Het feit dat ik veel meer van het personeel gedaan kreeg omdat ik ze als mensen behandelde werkte daar in mijn nadeel..
Ik heb ook nooit gezegd dat PostNL leuk werk isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou dan snap ik je haat op het werk niet, al het werk is kut, mijn buurman werkt bij de postnl en die loopt nu al 3 jaar lang te zeiken dat het zo fucking achterlijk kutwerk is en ja, hij zou iemand zijn die jou zijn kutste taakjes geeftHet is ongelofelijk grafwerk! Saai, repetitief, uitdagingsloos. Ik doe het omdat ik geld wil. En ik doe het veel liever dan dat ik ooit aan die kant van de toonbank van de Mac ga staan.
![]()
Materieel dat terugpraat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je pakt het ook helemaal fout aan. Medewerkers zijn geen mensen.
Hee, collega, bereid je maar vast voor op immuniteit voor piepjes en gekanker op lauwe friet en bruine sla.quote:#TeamMiley![]()
Precies. Gebruiken en daarna weggooien als oud vuil.quote:“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Fun Fact: elke McDonalds ter wereld moet Amerikaanse dollars accepteren als geldig betaalmiddel. Je krijgt wel lokale valuta terug als wisselgeld.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Genius.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef robdriessen het volgende:
Fun Fact: elke McDonalds ter wereld moet Amerikaanse dollars accepteren als geldig betaalmiddel. Je krijgt wel lokale valuta terug als wisselgeld.![]()
![]()
Om een beetje frituurvet? Oh als postnl morgen bellen niets oplevert ga ik gewoon naar de macquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat PostNL leuk werk isHet is ongelofelijk grafwerk! Saai, repetitief, uitdagingsloos. Ik doe het omdat ik geld wil. En ik doe het veel liever dan dat ik ooit aan die kant van de toonbank van de Mac ga staan.
![]()
en ik ga proberen plezier te hebben in het werk, kijken of ik in de stad kan werken tot 12 uur ofzo, lekker aangeschoten mensen bedienen en bekenden
De grootste slavendrijvers bij ons stopten zelf. Lief he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een half jaar shiftmanager geweest bij de Mc. Daarna ben ik er uitgegooid (contract niet verlengd). Ik stond niet genoeg boven het personeel. Het feit dat ik veel meer van het personeel gedaan kreeg omdat ik ze als mensen behandelde werkte daar in mijn nadeel.#TeamMiley![]()
Fuck man, ik heb nog dollars, volgende keer eens proberenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef robdriessen het volgende:
Fun Fact: elke McDonalds ter wereld moet Amerikaanse dollars accepteren als geldig betaalmiddel. Je krijgt wel lokale valuta terug als wisselgeld.
Ze kunnen echt optyfen dan, hoe moet ik dat omrekenen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef robdriessen het volgende:
Fun Fact: elke McDonalds ter wereld moet Amerikaanse dollars accepteren als geldig betaalmiddel. Je krijgt wel lokale valuta terug als wisselgeld.
#TeamMiley![]()
Je bent anders dan ik, moet ik nog maar eens zeggen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Om een beetje frituurvet? Oh als postnl morgen bellen niets oplevert ga ik gewoon naar de mac![]()
en ik ga proberen plezier te hebben in het werk, kijken of ik in de stad kan werken tot 12 uur ofzo, lekker aangeschoten mensen bedienen en bekenden![]()
![]()
![]()
GROEN GROENWij vormen tezamen gezellig een schaar.
hahahahahahahaahahahahahahahhahahaha, ik heb dus een album gevonden waar mensen in monsterpakken wijven neuken.![]()
![]()
Op knopje drukken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze kunnen echt optyfen dan, hoe moet ik dat omrekenen?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Niets ten nadele van Plasterk, maar na Cohen word het weer tijd voor een jonge hond.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Zit een USD knop op je kassa. Die doet dat voor je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze kunnen echt optyfen dan, hoe moet ik dat omrekenen?Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Doel je daarmee op Samsomquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef robdriessen het volgende:
Niets ten nadele van Plasterk, maar na Cohen word het weer tijd voor een jonge hond.![]()
![]()
Niiiiiiet? Waar zit die dan?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Zit een USD knop op je kassa. Die doet dat voor je.
#TeamMiley![]()
Hij kan inderdaad niet straatvechten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef Tchock het volgende:
Ik hoop op PlasterkWat een toffe gast. En volgens mij ook capabel.
![]()
Ach, als ik er 1 week gewerkt heb zal het wel weer grafwerk zijnquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent anders dan ik, moet ik nog maar eens zeggen?![]()
Kutbaantjes, ik zou best plezier kunnen hebben als machinist of als boer![]()
Misschien maar eens mijn blik op vervolgopleiding veranderenWat opener worden
PvdA, SP of D66.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus, er zijn hier nog steeds mensen die op de pvda stemmen?![]()
Neuh. Maar Plasterk is een van mijn favoriete politici.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:57 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus, er zijn hier nog steeds mensen die op de pvda stemmen?![]()
Slapen dan maar
Ik zou dat dus echt niet kunnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ach, als ik er 1 week gewerkt heb zal het wel weer grafwerk zijn![]()
Kutbaantjes, ik zou best plezier kunnen hebben als machinist of als boer![]()
Misschien maar eens mijn blik op vervolgopleiding veranderenWat opener worden
Hoe kun je nou werken zonder uitdaging en mensen en creatief denken
![]()
![]()
Al 16 jaar GL stemmer hier. Hoort bij mijn imago als dierenredder en bomenknuffelaar. En dat met katten- en boompollenallergie. Go figure.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik heb nooit kassatraining gehad. Bij crewmenu ofzo? Of als je zegmaar op dat knopje drukt om af te rekenen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
'
Die weet ik zelfs, en ik heb maar liefst 3 uur ervaring achter een kassa.#TeamMiley![]()
Die liggen op sommige punten nogal ver uit elkaar. Dus ik denk dat je gewoon links stemt omdat links.quote:![]()
![]()
Dit. Die piepjes komen s'nachts terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hee, collega, bereid je maar vast voor op immuniteit voor piepjes en gekanker op lauwe friet en bruine sla.![]()
Ditquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die liggen op sommige punten nogal ver uit elkaar. Dus ik denk dat je gewoon links stemt omdat links.![]()
![]()
OH DE PIEPJES!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Die piepjes komen s'nachts terug.![]()
Ik heb ook geen training gehad beebie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nooit kassatraining gehad. Bij crewmenu ofzo? Of als je zegmaar op dat knopje drukt om af te rekenen?![]()
Ik ben luiquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnenHoe kun je nou werken zonder uitdaging en mensen en creatief denken
Maar er zijn vast beroepen waar je wel wat uitdaging krijgt maar niet volledig theoretisch moet werken/leren, daar heb ik echt een hekel aan
Dat ben ik als ik een vogel nadoe in mijn slaap.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit. Die piepjes komen s'nachts terug.#TeamMiley![]()
Maar waar zit die nou?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb ook geen training gehad beebie.#TeamMiley![]()
D66, omdat onderwijs. PvdA/SP, omdat links inderdaad.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die liggen op sommige punten nogal ver uit elkaar. Dus ik denk dat je gewoon links stemt omdat links.![]()
Mijn ergste baan was niet eens de Mc. Dat was ongevraagd mensen opbellen, je proberen naar binnen te praten en je best doen ze een lijfrentepolis aan te smeren door een ingestudeerd angstverhaal te vertellen. Daar ben ik zelf heel snel weer weggerend.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
De keuken van een mac zit vol met piepjes, allemaal verschillend en als het druk is wordt je helemaal gek.quote:![]()
Kut voor je stem, maar dat lijkt me nog wel leuk werk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef robdriessen het volgende:
Mijn ergste baan was niet eens de Mc. Dat was ongevraagd mensen opbellen, je proberen naar binnen te praten en je best doen ze een lijfrentepolis aan te smeren door een ingestudeerd angstverhaal te vertellen. Daar ben ik zelf heel snel weer weggerend.![]()
Het kutste werk wat ik ooit heb gedaan is een havo-school schoonmaken terwijl de mij om mijn debielheid uitlachende leerlingen er nog liepen![]()
![]()
Schoonmaakwerk, bah...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
Het kutste werk wat ik ooit heb gedaan is een havo-school schoonmaken terwijl de mij om mijn debielheid uitlachende leerlingen er nog liepen![]()
Ik vind D66 zo eurofiel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
D66, omdat onderwijs. PvdA/SP, omdat links inderdaad.![]()
![]()
Jezelf in net pak hijsen, bij mensen op bezoek gaan en ze een handtekening laten zetten voor iets waar ze tot hun 65ste aan vastzitten en premie voor betalen? Ja, leuk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kut voor je stem, maar dat lijkt me nog wel leuk werk.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Jup. 90% van de dagen moest ik alleen maar spullen verplaatsen, maar soms echt schoonmaken. Wat een lange kutdagen waren dat zegquote:![]()
![]()
* Mag ik een cheeseburger zonder kaas?
- U bedoelt een hamburger?
* NEE, EEN CHEESEBURGER ZONDER KAAS! BEN JE DEBIEL OF ZO?
True story.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik loop zoals jullie weten stage op een middelbare school. Nu zit de havo boven en de het vmbo beneden. Welke wc denk je dat schoner is?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:02 schreef Tchock het volgende:
![]()
Mijn kutste baan, hmm. Ik twijfel tussen werken in een boekbinderij (elke dag van 7 tot 5 aan de lopende band staan tussen loeiende machines, fysiek zwaar en je kon geen praatje maken of muziek luisteren omdat die kutmachines zo verschrikkelijk hard loeiden) of Stratenmaker (kutbaas, slecht voor je lichaam en het was echt verschrikkelijk weer in de 3 weken dat ik het deed)
![]()
Dit gebeurd zo vaak. Of een Mc tasty bacon zonder bacon of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef robdriessen het volgende:
True story.![]()
Ik heb geen idee, maar ik had sowieso niet verwacht dat openbare hygiëne correleert met intelligentie.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik loop zoals jullie weten stage op een middelbare school. Nu zit de havo boven en de het vmbo beneden. Welke wc denk je dat schoner is?![]()
friet: klaar, schudden, temperatuur laag, ignition falurequote:
grill: open, dicht, bijna klaar
kva bakken: bijna oud, oud
kva frituurding: bijna klaar, klaar
timerboard: zo klinkt de hel.#TeamMiley![]()
Ugh, wel een faal aan de mac, je mag/kan niet om extra bacon vragenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:04 schreef robdriessen het volgende:
True story.![]()
Hilarisch wel om vet lang door te zeuren over een McChicken met bacon
Je vergeet weer dat bonnetjes apparaat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
friet: klaar, schudden, temperatuur laag, ignition falure
grill: open, dicht, bijna klaar
kva bakken: bijna oud, oud
kva frituurding: bijna klaar, klaar
timerboard: zo klinkt de hel.![]()
Mijn beste baantje so far: Werken in een steenfabriek. Je eigen stoel, je eigen radio, onbeperkt koffie drinken, je mocht gewoon roken in de hal, lekkere werktijden. En soms mocht je spelen met vuur
. Het werk was zo heerlijk makkelijk, ik krijg er bijna heimwee van
.
![]()
Muuuuh, maar die hoor in tenminste nog.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je vergeet weer dat bonnetjes apparaat.
Dat gezeik als ik grill 1 sta en bigmacs gratis lijken, dat is pas erg.#TeamMiley![]()
DMquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef -Datdus- het volgende:
Mono, je was toch zo gek op clowns?Ik heb nu een gifje.
![]()
![]()
Spoileren graag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef -Datdus- het volgende:
Mono, je was toch zo gek op clowns?Ik heb nu een gifje.
#TeamMiley![]()
Je overdrijft, het was helemaal geen onbeperkt koffie. Koffie had je 1x per uur als je verplicht een pauze moest nemen van de wetquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:07 schreef ValHallen het volgende:
Mijn beste baantje so far: Werken in een steenfabriek. Je eigen stoel, je eigen radio, onbeperkt koffie drinken, je mocht gewoon roken in de hal, lekkere werktijden. En soms mocht je spelen met vuur
. Het werk was zo heerlijk makkelijk, ik krijg er bijna heimwee van
.
![]()
![]()
![]()
Nou, vorige keer VVD gestemd maar ben heel de politiek nu een beetje zat. Ik vind dat qua onderwijs en zorg kompleet de plank mis slaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, Datdus, wat is jouw partij dan? Of partijen?![]()
quote:Manager: “How can I help you today?”
Customer: “I didn’t get my food!”
Manager: “What do you mean?”
Customer: “When I came through the drive-thru, I got my food. But when I got home it was gone!”
Manager: “Let me get this straight. You got your food at the window?”
Customer: “Yes!”
Manager: “And it was in your car when you left?”
Customer: “Yes!”
Manager: “And it was gone when you got home?”
Customer: “It wasn’t there anymore.”
Manager: “So between here and home, you lost your food? How do you expect us to fix it?”
Customer: *hangs up*Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Volgende keer blanco stemmen dan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nou, vorige keer VVD gestemd maar ben heel de politiek nu een beetje zat. Ik vind dat qua onderwijs en zorg kompleet de plank mis slaan.![]()
Waarom quote je jezelf?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je overdrijft, het was helemaal geen onbeperkt koffie. Koffie had je 1x per uur als je verplicht een pauze moest nemen van de wet
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef meowingtons het volgende:
huisman worden lijkt me ook wel wat, uitdagend werk![]()
![]()
Dat zeker, en dan ben ik niet sarcastisch.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef meowingtons het volgende:
huisman worden lijkt me ook wel wat, uitdagend werk![]()
Echte papa'squote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef meowingtons het volgende:
huisman worden lijkt me ook wel wat, uitdagend werk
#TeamMiley![]()
Jij denkt dat fatsoenlijk het huis runnen geen uitdagend werk is?quote:
Ik heb respect voor mijn moeder hoor, die dat al die jaren zelf gedaan heeft
Ja, want zo moeilijk is het nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij denkt dat fatsoenlijk het huis runnen geen uitdagend werk is?
Ik heb respect voor mijn moeder hoor, die dat al die jaren zelf gedaan heeft.
Ik was ook niet sarcastisch, maarjah, het moeilijke aan dat beroep zijn de eisen:quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat zeker, en dan ben ik niet sarcastisch.
"Een of ander geldverdiendend mokkel en een kind hebben"
Dat duurt nog wel even
Jij denkt aan een huis zonder kinderenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want zo moeilijk is het niet.
![]()
Kssjt trolJaaa, dansen! dansen!![]()
Dat je het überhaupt werk noemt. Ik heb ook respect hoor, voor mijn moeder en vader, maar ik noem het geen werk...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:12 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij denkt dat fatsoenlijk het huis runnen geen uitdagend werk is?
Ik heb respect voor mijn moeder hoor, die dat al die jaren zelf gedaan heeft![]()
Op woensdagmiddag met 2 krijsende kinderen door de Appie lopenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik was ook niet sarcastisch, maarjah, het moeilijke aan dat beroep zijn de eisen:
"Een of ander geldverdiendend mokkel en een kind hebben"
Dat duurt nog wel even.
![]()
Een kind groot krijgen is makkelijk, denk ik, opvoeden is heel wat anders.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want zo moeilijk is het niet.
#TeamMiley![]()
Jij hebt het over een huis runnen. Een kind is geen huis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij denkt aan een huis zonder kinderen![]()
Kssjt trol“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Nee? Je huis fatsoenlijk schoon houden betekent dat je minstens 3 keer per week het hele huis schoon maaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt werk noemt. Ik heb ook respect hoor, voor mijn moeder en vader, maar ik noem het geen werk...en ja elke avond koken, de was doen, kinderen ophalen en weet ik wat...
Het is wel werk
Wel qua kostenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt het over een huis runnen. Een kind is geen huis.
Een kind hoort daarbij anders ben je geen huisman imoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt het over een huis runnen. Een kind is geen huis.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik geniet nu alquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op woensdagmiddag met 2 krijsende kinderen door de Appie lopen.
OH YOU! Ik ken je niet, maar je hebt mijn hart een beetje gewonnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee? Je huis fatsoenlijk schoon houden betekent dat je minstens 3 keer per week het hele huis schoon maakten ja elke avond koken, de was doen, kinderen ophalen en weet ik wat...
Het is wel werk
#TeamMiley![]()
Nee, dan is het gewoon je eigen zooi opruimenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Een kind hoort daarbij anders ben je geen huisman imo![]()
![]()
Ik was een keistil en lief kindje, het ging wat later fout. Kies jij maar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
#TeamMiley![]()
3 keer per week?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee? Je huis fatsoenlijk schoon houden betekent dat je minstens 3 keer per week het hele huis schoon maakten ja elke avond koken, de was doen, kinderen ophalen en weet ik wat...
Het is wel werkDan is er toch wat mis hier, hooguit 1 keer in de week.
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon je eigen zooi opruimenEn dan doe je dat niet, want voor jezelf is een schaar op de grond niet zo gevaarlijk
Huwelijkse voorwaarden, kom der maar in!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop gewoon dat Pinda later een ton per jaar netto gaat verdienen. Kan ik huispapa spelen#TeamMiley![]()
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Een kind hoort daarbij anders ben je geen huisman imo“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Mijn kamer word 1 keer per jaar schoongemaakt. De rest van de tijd verschuif ik zooi.![]()
![]()
Ik zou een goede pappa worden ook denk ik, hoop ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
OH YOU! Ik ken je niet, maar je hebt mijn hart een beetje gewonnen
Dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Mijn kamer word 1 keer per jaar schoongemaakt. De rest van de tijd verschuif ik zooi.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.Bij het grof vuil dan?
![]()
Je bed iets vaker hoop ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Mijn kamer word 1 keer per jaar schoongemaakt. De rest van de tijd verschuif ik zooi.
Je ging het nu meer doen toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Mijn kamer word 1 keer per jaar schoongemaakt. De rest van de tijd verschuif ik zooi.Ik wil geen bezoek meer van muizen, of ik wil een kat voor op je kamer.
#TeamMiley![]()
Nee ik ook niet, maar ik vind ook niet dat je een huisman/vrouw bent als er geen kinderen zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik wel. De hoeveelheid werk kwadrateert ongeveer. Dan is je eigen kamer bijhouden ook een 'huishouden'quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.![]()
![]()
Wat ben je dan als je het huis schoonmaakt, kookt, boodschappen doet, de tuin onderhoudt?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:19 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar ik vind ook niet dat je een huisman/vrouw bent als er geen kinderen zijn...“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Die muizen lopen overal, zooi of geen zooi. Welkom in een huis van voor de vorige eeuwwisseling.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je ging het nu meer doen toch?Ik wil geen bezoek meer van muizen, of ik wil een kat voor op je kamer.
![]()
Een serviceman/vrouwquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan als je het huis schoonmaakt, kookt, boodschappen doet, de tuin onderhoudt?
(ik heb het dus over met kinderen, doe nou niet zo moeilijk muts)
Iemand met bakken vol tijd overquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan als je het huis schoonmaakt, kookt, boodschappen doet, de tuin onderhoudt?![]()
![]()
Een burger?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je dan als je het huis schoonmaakt, kookt, boodschappen doet, de tuin onderhoudt?![]()
Dan gaan we gewoon nooit scheiden, kuthuwelijk of niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Huwelijkse voorwaarden, kom der maar in!![]()
Ja, krijg wat. Kinderen maken geen huishouden.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Het liefst zou ik later gewoon net iets meer dan modaal verdienen, een klein huisje in een normaal stadje, veel geld overhouden per maand om later weer uit te kunnen geven aan leuke dingen.
Lage maandlasten
#TeamMiley![]()
Huh wat?quote:Tof! Dan gooi ik de mijne weer te grabbel. Graag gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef robdriessen het volgende:
Daar is ie dan! Silk, ik heb ook 2 kaartjes te pakken. Kusjes op plekjes naar keuze!
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Die slopen het.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
Ja, krijg wat. Kinderen maken geen huishouden.![]()
Jamaar nu kwam die me bezoekenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die muizen lopen overal, zooi of geen zooi. Welkom in een huis van voor de vorige eeuwwisseling.Je zou gaan opruimen!
#TeamMiley![]()
Ik wil zo veel verdienen dat ik me geen moment meer zorgen hoef te maken over geldquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
Het liefst zou ik later gewoon net iets meer dan modaal verdienen, een klein huisje in een normaal stadje, veel geld overhouden per maand om later weer uit te kunnen geven aan leuke dingen.
Lage maandlasten![]()
![]()
Jij droomvrouw jij! Maar wat is je definitie van een normale stad?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
Lage maandlasten![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef SiIk het volgende:
[..]
Huh wat?
[..]
Tof! Dan gooi ik de mijne weer te grabbel. Graag gedaan![]()
![]()
Ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jamaar nu kwam die me bezoekenJe zou gaan opruimen!
![]()
![]()
Heel veel succes daarmeequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil zo veel verdienen dat ik me geen moment meer zorgen hoef te maken over geld
Ik denk dat je altijd wel een vorm van geldzorgen hebt. Hoe meer je verdient, hoe meer je ook uitgeeft in de regel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil zo veel verdienen dat ik me geen moment meer zorgen hoef te maken over geld![]()
Tof, nu kan ik de teller weer zien! Nog 129 kaarten beschikbaar
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Het heeft eigenlijk meer te maken met hoe je leeft dan wat je verdient, maar ik ga een mooie balans zoekenquote:![]()
![]()
Hey doeiquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef -Datdus- het volgende:
Hey maar doei. Nog effe tabletten in bed.![]()
![]()
Utrechtquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij droomvrouw jij! Maar wat is je definitie van een normale stad?. Maar daar kan je niet echt middenin wonen met lage maandlasten denk ik
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Kloptquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd wel een vorm van geldzorgen hebt. Hoe meer je verdient, hoe meer je ook uitgeeft in de regel.Ik wil dus een balans die zo uitvalt dat je veel over houdt
![]()
![]()
Ik ook. Gelukkig kan ik gelukkig zijn met weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptIk wil dus een balans die zo uitvalt dat je veel over houdt
![]()
Tussen zevenaar en bommel, zo groot, zolang er maar een goed treinstation is en het niet in een uithoek ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij droomvrouw jij! Maar wat is je definitie van een normale stad?#TeamMiley![]()
Ik niet ben ik bangquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig kan ik gelukkig zijn met weinig.![]()
![]()
![]()
Ik gun je alle geluk en succes van de wereld, maar zorg voor een plan B. Elke scholier en student droomt net zo als jij. En 98% komt niet verder dan dromen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil zo veel verdienen dat ik me geen moment meer zorgen hoef te maken over geldHet onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Ik wil het liefst in een stad wonen die er gewoon aantrekkelijk uitziet. Of ik wil wonen in de rustquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht. Maar daar kan je niet echt middenin wonen met lage maandlasten denk ik
.
![]()
![]()
Weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik gun je alle geluk en succes van de wereld, maar zorg voor een plan B. Elke scholier en student droomt net zo als jij. En 98% komt niet verder dan dromen.
Edit: misschien wel meer, nog![]()
![]()
Zaltbommel zou voor mij ideaal zijn, ware het niet dat het te dicht bij mijn ouders isquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tussen zevenaar en bommel, zo groot, zolang er maar een goed treinstation is en het niet in een uithoek ligt..
![]()
Zolang ik wat geld over hou om naast het werken af en toe iets leuks te doen vind ik het prima
Handig, heb je een Mc én een BK om aan de slag te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zaltbommel zou voor mij ideaal zijn, ware het niet dat het te dicht bij mijn ouders is.
Ga naar Gorinchemquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zaltbommel zou voor mij ideaal zijn, ware het niet dat het te dicht bij mijn ouders is.
![]()
.
Ik ben ook wel een beetje verliefd op Bommel, een beetje erg. Een bommel aan het strand zou voor mij ideaal zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
#TeamMiley![]()
Ik zou wel geld willen overhouden om uit te geven aan leuke etentjes maken, en toffe cadeau's kopen en al mijn sporadische hobbies te kunnen doen.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Moet ik wel fietsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Handig, heb je een Mc én een BK om aan de slag te gaan. Maar zonder gein, Zaltbommel heeft echt mooie huizen op mooie plekken. Eentje die net buiten het centrum ligt, grenst aan een gracht, daarnaast zit het stadspark. Enorme lap grond en het huis zelf is ook gewoon heel erg tof
![]()
![]()
Zaltbommel kan er vanuit de trein zo leuk uitzien in de zon en aan het water. Dat zou best een plekje zijn om te settlen
.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje verliefd op Bommel, een beetje erg. Een bommel aan het strand zou voor mij ideaal zijn.
Volgens mij als ik een VH samen zouden wonen, dan zouden we echt tigduizend kamers nodig hebben.Een slaapkamer, een kamer voor mij, een kamer voor hem..
En als je nog verder denkt, nog meer slaapkamers.
#TeamMiley![]()
Om natuurlijk ook allemaal meets met sleepovers te kunnen huisvesten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij als ik een VH samen zouden wonen, dan zouden we echt tigduizend kamers nodig hebben.Een slaapkamer, een kamer voor mij, een kamer voor hem..
Hoogachtend,
Erik.![]()
Biljartkamer, bioscoopkamer, zwembad, massagekamer, zen-tuin, SM kelder....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Ik ga gewoon niet samenwonen. Alleen Den Sjaak mag mee
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |