Ik haat Mac-medewerkers niet eens, ik heb wel goede argumenten voor mijn (andere) mening en ik heb een grof beeld van wat ik ga doen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat je een haat hebt aan de mac medewerkers en dus niet kan uiten met goede argumenten waarom je liever bij postnl werkt zonder dat je nu echt weet wat je gaat doen?
Oh ja, rob was leidinggevendequote:
Tuurlijk niet, ze kijken nergens naar, ookal lever je een tekening van je zusje in als CV.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij standaard productiewerk waarbij je het mandje bij de piep uit het vet moet halen moet je geen denkers hebben. Krijg je alleen maar problemen mee.
Jij gaat ook plaatjes van de richel postenquote:
Oké, de mijne zijn halve downies. De crewtrainers sowieso. En ik verdenk alle managers op 1 na er ook van.quote:
Je kunt bij de Burger King op station Bijlmer ook uitstekend in Surinaams, Engels of Papiemento je bestelling doorgevenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee, ze discrimineren niet eensje hoeft niet eens Nederlands te praten bleek in Amsterdam
Ik ken mensen die met plezier mac werk doen, ik ken mensen die bezorger echt kut vinden/vonden...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch hoor je over die drie laatsten veel meer goede verhalenZoals ik zei, ik ken ongeveer tien (ex-)medewerkers van de Mac, die er allemaal de pest in hebben. En ik ken ook mensen die met plezier plantsoenendienst doen of bezorger zijn
Vakkenvuller is een goede, daar ken ik ook weinig vrolijke beoefenaars van
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt bij de Burger King op station Bijlmer ook uitstekend in Surinaams, Engels of Papiemento je bestelling doorgeven
Nee, 't staat 1-2quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat ook plaatjes van de richel posten?
Dit. Wat ook mijn probleem is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij standaard productiewerk waarbij je het mandje bij de piep uit het vet moet halen moet je geen denkers hebben. Krijg je alleen maar problemen mee.
Ach als het in het Swahili moet, weet ik dat je om een broodje koekoe moet vragen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je kunt bij de Burger King op station Bijlmer ook uitstekend in Surinaams, Engels of Papiemento je bestelling doorgeven
Oh, geen idee wie er speelt. Plaatjes zijn leuker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoezo? Ik gun 't Ajax wel.
Nou dan snap ik je haat op het werk niet, al het werk is kut, mijn buurman werkt bij de postnl en die loopt nu al 3 jaar lang te zeiken dat het zo fucking achterlijk kutwerk is en ja, hij zou iemand zijn die jou zijn kutste taakjes geeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik haat Mac-medewerkers niet eens, ik heb wel goede argumenten voor mijn (andere) mening en ik heb een grof beeld van wat ik ga doen.
Ik heb ook een hekel aan mensen, maar kassa lijkt me mooi johquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:51 schreef arachide. het volgende:
De mac is best wel dope, zegmaar, behalve kassa in mijn geval, maar dat is omdat ik een hekel aan mensen heb.
Dat zei ik vandaag ook letterlijk tegen een collega, tijdens de rush.
Je hebt gesolliciteerd en je bent op gesprek geweest? Je moet wel heel erg retard zijn en hele slechte beschikbaarheid hebben opgegeven wil je niet zijn aangenomen. Anyhow, welkom bij het team, collega.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
De mac zou voor vandaag terugmailen met het bericht of je was aangenomen of niet, ik heb nog niets gehoord en weet niet of ik dat positief of negatief moet benaderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |