quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
Het grootste nadeel aan werken bij de Mac: Je leidinggevenden zijn halve downies.
Je snapt wel wat ik bedoel, toch. Ik zou echt duizend maal liever post sorteren dan bij de mac werken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Want werken bij de mac is zwaar fysiek werk![]()
Daarbij bouw je bij de mac ook pensioen op hoor
Klopt, maar ze hebben me nu een contract aangeboden voor maar 20 uur waarnaast ik wat vrijwilligwerswerk draai.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daarmee moest stoppen?
We hebben een nieuwe manager... Oh my..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
Het grootste nadeel aan werken bij de Mac: Je leidinggevenden zijn halve downies.
Nounou, niet meteen zo vijandigquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Is dat een argument om onder erbarmelijke omstandigheden voor te weinig geld kutwerk te gaan doen?
Wat bedoel je? Dat je een haat hebt aan de mac medewerkers en dus niet kan uiten met goede argumenten waarom je liever bij postnl werkt zonder dat je nu echt weet wat je gaat doen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, toch. Ik zou echt duizend maal liever post sorteren dan bij de mac werken.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Zouden ze bij de mac de mindere intellectueel verkiezen boven de intellectueel?
Ik hoop het wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, ze discrimineren niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Lekker monologen houden over hb-broodquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, ze verkiezen mensen die beschikbaar zijn in het weekend boven mensen die dat niet zijn, zoals bij elk bedrijfquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
Tuurlijk, bij standaard productiewerk waarbij je het mandje bij de piep uit het vet moet halen moet je geen denkers hebben. Krijg je alleen maar problemen mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:45 schreef ValHallen het volgende:
Toch hoor je over die drie laatsten veel meer goede verhalenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nounou, niet meteen zo vijandigSommige mensen vermaken zich prima als medewerker bij de Mac, en voor anderen (de meesten, ja) is het puur een manier om wat geld te verdienen voor studie/hobby/kroeg/vakantie. Elk fast food baantje is weinig glorieus. Maar goed, vakkenvuller, huis-aan-huis-krant-bezorger of plantsoen-schoffelaar is net zo goed kutwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |