Nog niet gehad nee. Ja ik heb wel een bijl gekocht om kachelhout mee te hakken en een kruiwagen voor het hout, maar verder nog niet echt. Sowieso heb ik materieel momenteel weinig te wensen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
En krijg je dan ook leuke dingen binnen, die je liever zelf wilt houden, ToT?
Ik ben gek op enorme kringloopwinkels. Mag ik vragen welke en waar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewoon vet leuk man: krijgen we een lading troep binnen. Ff kijken wat bruikbaar is en wat niet. Kijken of een zooi meuk nog een beetje opgeknapt kan worden met wat handigheid en verder klanten adviseren met de aanschaf van bijvoorbeeld audio-apparatuur.
Oh, en zoals vandaag een beetje Tetris spelen met banken!Daar hebben we echt veel van op voorraad zeg!
Tetris spelen met bankenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja gewoon vet leuk man: krijgen we een lading troep binnen. Ff kijken wat bruikbaar is en wat niet. Kijken of een zooi meuk nog een beetje opgeknapt kan worden met wat handigheid en verder klanten adviseren met de aanschaf van bijvoorbeeld audio-apparatuur.
Oh, en zoals vandaag een beetje Tetris spelen met banken!Daar hebben we echt veel van op voorraad zeg!
Had je nog KVA of al BOP?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een hb in de bin moet doen gaan er stoppen door.
Zoiets kweek je zelfquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik mag niks engs kijken zegmaar, overgevoelig voor.Echt zo erg dat het soms genant is.
Ah, oké. Kan ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog niet gehad nee. Ja ik heb wel een bijl gekocht om kachelhout mee te hakken en een kruiwagen voor het hout, maar verder nog niet echt. Sowieso heb ik materieel momenteel weinig te wensen.
Big Mac draait op vier, 1x HB plain, QP is uit en shake mix low.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als ik ooit nog een hb in de bin moet doen gaan er stoppen door.
Zekers ja!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo leuk. Vooral dat gedeelte nieuwe rommel uitzoeken
Ik weet wat je zegtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Big Mac draait op vier, 1x HB plain, QP is uit en shake mix low.
Is al een tijd geleden hoor. KVA was toch alleen burgers? Dan wel ja ik heb het 3 weken volgehouden.quote:
Ja we krijgen soms sowieso wel pareltjes binnen hoor, zoals een ouderwetse gramafoonplatenspeler met zo'n koperen hoorn enzo!quote:
Nee, ik heb gewoon te veel emotie en een te dunne beschermlaag, best jammer, want ik vind het gewoon klote om niet normaal een film te kunnen kijken. Bij elke moord kijk ik weg en hou ik mijn oren dicht. Ik heb 3 maanden geleden final destination gekeken, nog steeds kunnen scenes door mijn hoofd vliegen en daardoor kan ik dan totaal van streek raken.quote:
Je krijgt kei vele kortingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik snap niet waarom je bij de Mac zou gaan werken. Ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord, en ik ken een hoop (ex-)medewerkers
Ik ken wel MmmBop!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef robdriessen het volgende:
KVA = Kip Vis Afval Appel. Maar wat is BOP?
Ik weet wel een reden; Ze nemen werkelijk iedereen aan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
Ik snap niet waarom je bij de Mac zou gaan werken. Ik heb nog nooit iemand er positief over gehoord, en ik ken een hoop (ex-)medewerkers
BOP is gewoon een nieuw soort KVA. Andere toaster, zelfde producten, alleen niks op voorraad. En het gaat via schermen, geen binpersoon. Om te janken gewoon.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef robdriessen het volgende:
KVA = Kip Vis Afval Appel. Maar wat is BOP?
Waarheid.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wel een reden; Ze nemen werkelijk iedereen aan.
De AH ook, als je niet te oud bentquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik weet wel een reden; Ze nemen werkelijk iedereen aan.
Je kunt zeggen wat je wil over de Mac, maar ze hebben hun routing en produkten wel tot in perfectie uitgekristalliseerd. Over alles is nagedacht, wat waar staat, hoe machines zijn afgesteld, etc. Het is fascinerend om een keuken daar te zien draaien tijdens spitsuur.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:39 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |