Jij hebt het over een huis runnen. Een kind is geen huis.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jij denkt aan een huis zonder kinderen![]()
Kssjt trol
Nee? Je huis fatsoenlijk schoon houden betekent dat je minstens 3 keer per week het hele huis schoon maaktquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat je het überhaupt werk noemt. Ik heb ook respect hoor, voor mijn moeder en vader, maar ik noem het geen werk...
Wel qua kostenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt het over een huis runnen. Een kind is geen huis.
Een kind hoort daarbij anders ben je geen huisman imoquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt het over een huis runnen. Een kind is geen huis.
Ik geniet nu alquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op woensdagmiddag met 2 krijsende kinderen door de Appie lopen.
OH YOU! Ik ken je niet, maar je hebt mijn hart een beetje gewonnenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee? Je huis fatsoenlijk schoon houden betekent dat je minstens 3 keer per week het hele huis schoon maakten ja elke avond koken, de was doen, kinderen ophalen en weet ik wat...
Het is wel werk
Nee, dan is het gewoon je eigen zooi opruimenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Een kind hoort daarbij anders ben je geen huisman imo
Ik was een keistil en lief kindje, het ging wat later fout. Kies jij maar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3 keer per week?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee? Je huis fatsoenlijk schoon houden betekent dat je minstens 3 keer per week het hele huis schoon maakten ja elke avond koken, de was doen, kinderen ophalen en weet ik wat...
Het is wel werk
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:14 schreef ValHallen het volgende:
Dit jaquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon je eigen zooi opruimen
Huwelijkse voorwaarden, kom der maar in!quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef ValHallen het volgende:
Ik hoop gewoon dat Pinda later een ton per jaar netto gaat verdienen. Kan ik huispapa spelen
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Een kind hoort daarbij anders ben je geen huisman imo
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Mijn kamer word 1 keer per jaar schoongemaakt. De rest van de tijd verschuif ik zooi.
Ik zou een goede pappa worden ook denk ik, hoop ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:16 schreef arachide. het volgende:
[..]
OH YOU! Ik ken je niet, maar je hebt mijn hart een beetje gewonnen
Dit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Mijn kamer word 1 keer per jaar schoongemaakt. De rest van de tijd verschuif ik zooi.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.
Je bed iets vaker hoop ik.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Je ging het nu meer doen toch?quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef ValHallen het volgende:
Nee ik ook niet, maar ik vind ook niet dat je een huisman/vrouw bent als er geen kinderen zijn...quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat een kind bij een huis hoort, hoor. Ook niet bij een huishouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |