Dan zou ik me toch ietsje zorgen gaan makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En niemand die raar opkeek want we waren toch maar vmbo'ers. Mooiste tijd uit mijn leven.
Hier op hbo heb je ook echt mongolen, holyshitquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn werk is net zo'n gast aangetreden waarvan ik het vermoeden heb dat hij zijn mastertitel theoretische natuurkunde bij een pakje boter heeft gekregen.
Jatten bij de Aldi en daarna de hele school trakteren op winegumsquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
Vechten in de pauze, roken, bacardi jatten bij de cooop en dan kankerhard de fles tegen een huis aan flikkeren.
vmbo is echt geweldig, nooit zo hard gelachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch ietsje zorgen gaan maken
Nee hoor, waren nog 170 ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Bijna thuis. Alle bios kaartjes al weg zeker? Silk
Huh wat, argument? Ik deed gewoon een random melding en ging alleen in op luiheid en tofheidquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ach, als dat je argument is.
Bij mij in de klas is iedereen lui, we hebben game/uitslaap/spijbeldonderdag en we geven geen ene collectieve fuck om iets wat niet per se hoeft.. én we gebruiken drugs, we roken en we zuipen. Uitgaan? Donderdag stad, vrijdag dorp, zaterdag stad.
VWO, vooral gemaakt om je lever voor te bereiden op de jaren die gaan komen.
Jackass filmpje maken voor de bonte avond tijdens de excursie. Engels werkboek in de fik zetten en oprokenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch ietsje zorgen gaan maken
Deze boy had swagquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef -Datdus- het volgende:
Goedkope energie drink van de aldi inderdaad. Per tray natuurlijk als blijk van je rijkdom.
Welke opleidingen voornamelijk?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier op hbo heb je ook echt mongolen, holyshit.
Wederom, als dat de beste tijd van je leven isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jackass filmpje maken voor de bonte avond tijdens de excursie. Engels werkboek in de fik zetten en oproken![]()
Ik had je geDMtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Bijna thuis. Alle bios kaartjes al weg zeker? Silk
Ik ben hoogbegaafd, kun je nagaan, maar ik heb er nooit iets mee gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit tegen hoogbegaafd aan, met enige regelmaat is het te merken.
Prima, prima. Laat je niet wegjagen door de duizenden dezelfde namenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb 100 jaar eenzaamheid hier liggen om te lezen VH.
Ik had een meisje in mijn klas (4 vwo) die dacht dat Parijs in Italië ligtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zo'n groepje meisjes bij mij in de klas, mijn hemel.Die weten niks van de wereld (nog minder dan ik, laat ik het zo stellen), ze zitten hele lessen te praten over hun vakantie naar cannes en dat soort plaatsen.
Dat is altijd leuk om te horen als je brak in het lokaal ligtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zo'n groepje meisjes bij mij in de klas, mijn hemel.Die weten niks van de wereld (nog minder dan ik, laat ik het zo stellen), ze zitten hele lessen te praten over hun vakantie naar cannes en dat soort plaatsen.
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wederom, als dat de beste tijd van je leven is
Ik heb waarschijnlijk ADD.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd, kun je nagaan, maar ik heb er nooit iets mee gedaan![]()
Ik zou eens moeten kijken of ik ADD heb ofzo, altijd nog wel benieuwd naar, ik heb iig wel symptomen, flink wat ook
Nou, oké. Veel succes de rest van je levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |