Een baquette ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Sowieso is Nederlands stokbrood faalstokbrood
Je moet van die echte franse baquettes hebben
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
Het niveau is best aardig op een fatsoenlijke niveau 3/4 opleiding.
In mijn geval was het pure luiheid ja (brugklas vwoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Te laag beginnen is een teken van luiheid hoor en vanaf de top kan je alleen maar naar beneden vallen
Dat is toch logischquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, jij bekijkt het gewoon anders dan ik doe. Ik plaats het in perspectief, 50% van mijn vmbo klas is gegroeid naar een hoger niveau. Dat is een vorm van talent, (te) laag beginnen en jezelf opwerken in een sector waar jij je helemaal in thuis voelt. Mensen die van het vwo komen, vallen over het algemeen meer naar beneden dan dat ze naar boven gaan.
Goede spelfout wel dit.quote:
vmbo toen havoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor opleiding gedaan?
Geen idee, het stond opeens voor mijn neus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goede spelfout wel dit.
Wat doe jij in mijn berichten van een maand geleden
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is toch logischAls je op het hoogste niveau begint, kun je niet hoger. Als je het zo bekijkt is de allerbeste klas van heel Nederland die op het allerlaagste niveau, want daar zakt nooit iemand van
Dit standpunt slaat nergens opAls veel vmbo'ers zich opwerken wil dat alleen maar zeggen dat ze eerder meestal weinig inzet toonden. Dat is niet een vorm van talent, dat is de wil om eerdere fouten goed te maken. Wat natuurlijk alleen maar aangemoedigd moet worden, maar om nou te stellen dat ze dat 'talentvoller' maakt dan vwo'ers of havo'ers vind ik onzin.
Stalker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, het stond opeens voor mijn neus.
Dat ligt dan aan de oudersquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In mijn geval was het pure luiheid ja (brugklas vwo), maar er zat bijvoorbeeld een jongen in mijn klas die ADHD had, in principe naar de havo kon qua cijfers maar op het vmbo werd gehouden vanwege 'te druk'.
Je weet je er goed onderuit te kletsen vandaag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, de sig van meowingtons.
Heeeheeeyyy yooouuuquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou hé, dan niet. Dat helpt je standpunt wel.
Ik ben wel slim gurl. jewet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen 100000 mensen die het wel doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |