omdat er meer kont is en compacter?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jawel![]()
Wat snap jij niet aan mini?
Dat komt omdat het kleiner isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat er meer kont is en compacter?
Zo'n lange rit elke keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Sowieso is Nederlands stokbrood faalstokbrood
Je moet van die echte franse baquettes hebben
Later verhuis ik naar een land met fatsoenlijk brood.quote:
Ik wil graag via de faxquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verzoekjes graag via DM, topic, PM, MSN, Facebook, SMS, fax of e-mail. Wat je fijner vindt.
Omdat ik mannelijk ben zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik weiger jou gewoon gelijk te geven meow.
Iets van deze helden:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verzoekjes graag via DM, topic, PM, MSN, Facebook, SMS, fax of e-mail. Wat je fijner vindt.
Wat is het beste brood-land?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Later verhuis ik naar een land met fatsoenlijk brood.
Ja, mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat ik mannelijk ben zeker![]()
RACISME!
Frankrijk!quote:
Whatsapp geen optie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Moet dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Iets van deze helden:
http://www.facebook.com/p(...)11663&type=3&theater
Geen idee. maar Frankrijk en Zweden komen in aanmerking.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |