SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
FOKking meeting 20 Januari[Radio 49] Meet op 20 januari
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Oh noesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
Lingeriemodel, kan je mee op de foto en zo. Actie van Livera.
Heb je die danquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oh noes![]()
Ik duik liever in bed met een eigen 'lingeriemodel'
Ik hoorde jequote:
quote:
was 1 of ander raar nr waarin iemand alleen wat mompelde.. geen muziek niksquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:22 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Vaag ik hoorde iemand zacht praten
Voorluisteren is voor pro's. Wij zijn Radio49. Wij zijn beter dan dat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:23 schreef missss-anne het volgende:
[..]
was 1 of ander raar nr waarin iemand alleen wat mompelde.. geen muziek niks
misschien moet ik in vervolg de boel maar voor luisteren
op deze manier is het voor mij af en toe ook een verrassingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voorluisteren is voor pro's. Wij zijn Radio49. Wij zijn beter dan dat.
De eckte baas downloadt koopt random nummers en flikkert dat in de playlist. Als dat geen gevarieerd programma isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Voorluisteren is voor pro's. Wij zijn Radio49. Wij zijn beter dan dat.
Dat lijkt me best wel leuk trouwens.. muziek zoeken op een woord.. van elk woord 1 downloaden en daarvan draaien..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De eckte baas downloadt koopt random nummers en flikkert dat in de playlist. Als dat geen gevarieerd programma is
ik zou ook om 3 beginnen ipv 2 uurquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je staat tot half vijf op het rooster, dat je dat weet
[..]
Like i care
Ho kut dat is wel snelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef missss-anne het volgende:
[..]
okido, ik ga tot 4 dan geef ik je een go
Waar zuigt dat aan dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef missss-anne het volgende:
Ziek zijn zuigt.. maar heb wel mooi alle tijd om ervaring op te doen met draaien
hoelaat wil je dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ho kut dat is wel snelIk begin wel met lange nummers
ok.. dan ga ik wel door.. maar weet niet of ik dan in deze stijl blijf draaien hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Half 5 zou perfect zijn, maar zeg maar als het niet lukt hoor
ik ben FOK-ster.. ik zit op mijn zolderkamer waar niet tot nauwlijks licht komt te genieten van de virtuele wereldquote:
thxquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:42 schreef JJH het volgende:
Huuske is klaar.
Fijne muziek om mee schoon te maken, lekker vrolijk.
Het is gewoon te downloaden hoor:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:42 schreef missss-anne het volgende:
[..]
ik ben FOK-ster.. ik zit op mijn zolderkamer waar niet tot nauwlijks licht komt te genieten van de virtuele wereld
Mijn ogen ! wat doe je ! spoiler die dingen man!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is gewoon te downloaden hoor:
[ afbeelding ]
Aaah het brandquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is gewoon te downloaden hoor:
[ afbeelding ]
Ik heb wat voor je:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Mijn ogen ! wat doe je ! spoiler die dingen man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je:die heb jij al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brandtquote:
Is goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef missss-anne het volgende:
Ik stap denk ik zo over op jaren 80 redelijk onbekende hitjesals jullie het goed vinden that is
Dat is slimquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
Misschien hè? Is het wel een slim idee om even wat te eten.
zou je denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
Misschien hè? Is het wel een slim idee om even wat te eten.
Ik heb het aangepast op het rooster.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef missss-anne het volgende:
[..]
ik zou ook om 3 beginnen ipv 2 uur
Sorry mevrouw roostermiepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast op het rooster.
Maar deze roostermiepen willen wel graag een pm/dm ontvangen als iemand gaat draaien
Geldt niet voor missse-anne want ik heb netjes een pm gehad
Okequote:
quote:
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doetquote:
Altijd samzz PM'enquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doet.
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doet.
Deze man snaptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Altijd samzz PM'enen als die niet reageert C_A, vrijwel altijd succes, tenzij het 3 uur 's nachts is
Knetter DM'de gewoon terug en ik sta er opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
Vind trouwens dat mr-green en knetter wel uit de OP kunnen. Iig tot ze weer beschikbaar zijn.
Ze heeft ons aangegeven geen roosterzaken meer te doen voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knetter DM'de gewoon terug en ik sta er op
Oh, dat wist ik niet. Nouja, volgende keer vraag ik jou of C_Aquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft ons aangegeven geen roosterzaken meer te doen voor onbepaalde tijd.
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef meowingtons het volgende:
Zijn er nieuwe roostermensen nodig dan?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oke, anders wil ik me altijd beschikbaar stellen
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef meowingtons het volgende:
Fokkers die willen dat ik ze add op msn zijn eng... Ik ga toch zeker mijn naam niet weggeven?
Stel je voor zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef meowingtons het volgende:
Fokkers die willen dat ik ze add op msn zijn eng... Ik ga toch zeker mijn naam niet weggeven?
Het is FOK!kersquote:
Tofquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga een rottweiler puppy nemen. Zaterdag kijken.![]()
[ afbeelding ]
Hoe tof.
Precies. Mijn woonplaats mag iedereen weten, voornaam weten een heel select groepje FOK!kers en maar twee weten meerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geheel anoniem ben hier
Mijn privacy bewaar ik graag zo veel mogelijk online, dank u...quote:
Rampzalig ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
= facebook, = woonplaats+interesses+vrienden+familie. Ik pas ook
Als je privacy wilt moet je niet online gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn privacy bewaar ik graag zo veel mogelijk online, dank u...
Ik blokkeer ook heerlijk de 5 trackers die op FOk! aanwezig zijn
Als mevrouw Samzz geen waarde hecht aan iets is het onzin, natuurlijk. Stom van me. Had het toch kunnen weten onderhandquote:
Ik was niet serieus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Mijn woonplaats mag iedereen weten, voornaam weten een heel select groepje FOK!kers en maar twee weten meer
Wat een domme onwetende reactie zeg, dat jij er geen waarde aan hecht, prima, maar zeggen dat je niet online moet gaan als je privacy wilt is dom...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je privacy wilt moet je niet online gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja, dat is inderdaad wat ik zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mevrouw Samzz geen waarde hecht aan iets is het onzin, natuurlijk. Stom van me. Had het toch kunnen weten onderhand
Dat klopt niet, genoeg manieren om facebook-beveiliging te omzeilen mevrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik zeg. Alleen met een naam kan je niet zo veel, zolang ik jou op facebook niet accepteer als vriend, heb je niks
.
Dat is niet dom, dat is zo. Alleen facebook al verkoopt gegevens door, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat een domme onwetende reactie zeg, dat jij er geen waarde aan hecht, prima, maar zeggen dat je niet online moet gaan als je privacy wilt is dom...
Ik weet zn naamquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Tchock zn naam is anders wel heel zeldzaam hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet zn naam
NEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiquote:
Jaaquote:
Nee het is dom, want dat facebook gegevens doorverkoopt heb ik geaccepteerd, ik weet tevens dat dit anonieme gegevens zijn. Gebruikersgegevens om verschillende groepen duidelijk te maken, maar waar je heel makkelijk mee kunt fucken waardoor ze je uit de resultaten gooienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet dom, dat is zo. Alleen facebook al verkoopt gegevens door, dat weet iedereen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet zn naam
Onzin, het is wienerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!
[..]
Ik weet zn naam
WahihoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Tchock heb ik inderdaad nog nooit ergens anders gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Tchock zn naam is anders wel heel zeldzaam hoor
Je hoeft niet denigrerend te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat klopt niet, genoeg manieren om facebook-beveiliging te omzeilen mevrouw
Ik heb alleen je profiel ID nodig en die is te zien als ik je naam weet
Ik ook, en het boeit mij ook niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb best veel leuke fokkers op Facebook, en het maakt me geen ene reet uit
Kusjekroel van Miranda.... Hihi
Ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n Tchock-fan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Tchock heb ik inderdaad nog nooit ergens anders gehoord.
Dan heb ik het mis wat Facebook betreft. Dan nog, privacy en internet gaan niet samen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee het is dom, want dat facebook gegevens doorverkoopt heb ik geaccepteerd, ik weet tevens dat dit anonieme gegevens zijn. Gebruikersgegevens om verschillende groepen duidelijk te maken, maar waar je heel makkelijk mee kunt fucken waardoor ze je uit de resultaten gooien
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n Tchock-fan.
Ik vond je opmerking nogal ehm, kortzichtig is denk ik het woord dat ik zoek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet denigrerend te doen.
En ik wens je succes. Op mijn facebook staat niks boeiends
.
Dit vind ik dus ook kortzichtigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik het mis wat Facebook betreft. Dan nog, privacy en internet gaan niet samen.
Dat mag. Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking nogal ehm, kortzichtig is denk ik het woord dat ik zoek.
[..]
Dit vind ik dus ook kortzichtig
Waarom zie ik alles op je profiel als ik toch neits heb zonder je toe te voegen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik zeg. Alleen met een naam kan je niet zo veel, zolang ik jou op facebook niet accepteer als vriend, heb je niks
.
Ik heb ook helemaal geen interessant levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit leuke statussen die ik kan volspammen.
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit leuke statussen die ik kan volspammen.
Wat staat daarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom zie ik alles op je profiel als ik toch neits heb zonder je toe te voegen?
Daardoor heb ik geen andere keus dan jouw fb vol te spammenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'
Behalve haar tekeningen
En foto's van de beestjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'
Behalve haar tekeningen
*kijkt nog een keer*quote:
dat vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik geen andere keus dan jouw fb vol te spammen
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
*kijkt nog een keer*
Oh alleen een shitload aan foto's en je likes, valt mee
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch ff op de bank liggen.
Tot over een half uur, of ergens aan het eind van de avond.:')
Mijn valt mee gaf aan dat ik al wist dat je dat niet bedoeldequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar goed, blijkbaar is die beveiliging van Facebook niet geweldig. Maar goed, zoveel doe ik er ook niet op.
Ah, okay. Geef maar een go.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef missss-anne het volgende:
laatste nr.. Tchock ik ben ietsje eerder klaar
Right... Veel plezier op mijn facebook paginaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn valt mee gaf aan dat ik al wist dat je dat niet bedoelde
Verzoekje: iets van kutschurft graagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tchock het volgende:
Mix van vanalles en nog wat, vandaagNiet te hard in welke richting dan ook.
Dank, denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Right... Veel plezier op mijn facebook pagina.
Bedankt voor het draaienquote:
bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien
Normaal vind ik dat je leuk draait hoor, maar vandaag had je uit mijn iTunes library kunnen draaienquote:
alweer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat je leuk draait hoor, maar vandaag had je uit mijn iTunes library kunnen draaien
Balhaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat je leuk draait hoor, maar vandaag had je uit mijn iTunes library kunnen draaien
Welke brood?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Dat brood van de appie dat nu in de aanbieding is? Grote aanrader, omnomnom
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, pain du boulogne.. met zaden enzo! En zo'n hele harde korst
Brood hoort zonder pitten te zijn enzo, ugh daar ga ik van kokhalzen, niet te zuinig...quote:
Ik heb ook witbrood in huis maar eigenlijk ook alleen voor tostisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Brood hoort zonder pitten te zijn enzo, ugh daar ga ik van kokhalzen, niet te zuinig...
Maar geen witbrood, dat is eigenlijk alleen voor tosti's
Ik ben zo kieskeurig
Euh dat halve bruinbrood met sesamzaad erop (maanzaad kan ook) geen idee hoe het heet, boerensesam waarschijnlijk... Of niet, dat klinkt alsof er pitten in het brood zelf zitten en dat is om te kotsenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook witbrood in huis maar eigenlijk ook alleen voor tostis.
Ahww, oh dat vind ik zo lekkerrr! Wat eet je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de banaan van tchock?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je me wilt zien kotsen, probeer een banaan in mijn mond te proppen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
de banaan van tchock?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
de banaan van tchock?
quote:
quote:
Sesambrood?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Euh dat halve bruinbrood met sesamzaad erop (maanzaad kan ook) geen idee hoe het heet, boerensesam waarschijnlijk... Of niet, dat klinkt alsof er pitten in het brood zelf zitten en dat is om te kotsen
[..]
de banaan van tchock?
hahahahahahahahhaahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je me wilt zien kotsen, probeer een banaan in mijn mond te proppen![]()
Ik ken nauwelijks brood, het brood dat ik ken is:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sesambrood?Ja die heb ik ook wel eens maar die korst is niet zo hard en dat vind ik wel lekker..
![]()
Ken je dat liefde en passie brood?en dat stevig brood van de AH?
BOHHH
liefde & passie brood is eigenljk stokbrood maar dan in de vorm van een rondje..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks brood, het brood dat ik ken is:
- stokbrood
- croissant
- kaisserbroodjes
Meer heeft een man niet nodig
Ik kan de geur al niet aan en mijn ouders vroeger eerst maar denken dat ik deed alsof, maar ik moest zelfs kotsen toen het in een maaltijd verwerkt zat en maar in een kleine hoeveelheid...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahahahahhaaha!!
Hoe dat zo, vind je dat zo vies ja?
pistoletjes zijn gewoon midget-stokbroodjes, dus tevens stokbroodquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
liefde & passie brood is eigenljk stokbrood maar dan in de vorm van een rondje..En stevig brood is echt super zwaar en compact brood maar dan heel erg lekker
. En je vergeet pistoletjes
Witte bolletjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
pistoletjes zijn gewoon midget-stokbroodjes, dus tevens stokbrood
hahahahahahaahahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan de geur al niet aan en mijn ouders vroeger eerst maar denken dat ik deed alsof, maar ik moest zelfs kotsen toen het in een maaltijd verwerkt zat en maar in een kleine hoeveelheid...
Zij proefden de banaan niet eens en ik ging over mijn nek, ik had mijn punt toen wel gemaakt
Croissantjes moeten op op opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte bolletjesVan die zachte. Voor hamburger en knakworst en te veel chocopasta.
Dat heeft geen naam, dat heet gewoon broodjes/bolletjes, maar oké die zijn wel belangrijk, hoewel... nee, ik heb genoeg knakworst gegeten op gewoon witbroodquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte bolletjesVan die zachte. Voor hamburger en knakworst en te veel chocopasta.
Ik pak altijd die bruinequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
pistoletjes zijn gewoon midget-stokbroodjes, dus tevens stokbrood
BRUIN BRUIN BRUIN!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bruin stokbrood is GEEN stokbrood
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bruin stokbrood is GEEN stokbrood
Wij hebben wel verstand van Franse kwiesinequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BRUIN BRUIN BRUIN!!
Eten jullie maar lekker wit
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind pistolet ook echt geen mini stokbrood hoor..
Het is precies hetzelfde en jij noemt het geen mini stokbrood? :'Dquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind pistolet ook echt geen mini stokbrood hoor..
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
8 luisteraars en in het topic alleen Meow en Crack over brood
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wij hebben wel verstand van Franse kwiesine
quote:
Ik praat graag mee over brood.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
8 luisteraars en in het topic alleen Meow en Crack over brood
Als wij gaan bbq-en en mn ouders komen met pistoletjes aan ipv stokbrood.. dan ben ik niet blijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:50 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Het is precies hetzelfde en jij noemt het geen mini stokbrood? :'D
Machtig?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:50 schreef meowingtons het volgende:
Simplon site is down![]()
Ik wilde tickets kopen
Komt omdat die shit te klein is om in stukjes te snijdenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als wij gaan bbq-en en mn ouders komen met pistoletjes aan ipv stokbrood.. dan ben ik niet blij
Dus niet hetzelfdequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Komt omdat die shit te klein is om in stukjes te snijden
Kontjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:51 schreef Zokunen het volgende:
Pistoletjes zijn "platter", hebben relatief meer kont en zijn over het algemeen minder luchtig.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:51 schreef Tchock het volgende:
Stokbrood is wel fijner dan pistoletjes als je bbq't want dan kun je het middenstuk stelen en de kontjes voor de rest laten liggen.
Dit gaat perfect samenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kontjesdat is zo lekker alitjd
. En ja, zijn veel compacter klopt ja
omdat er meer kont is en compacter?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Jawel![]()
Wat snap jij niet aan mini?
Dat komt omdat het kleiner isquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omdat er meer kont is en compacter?
Zo'n lange rit elke keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Sowieso is Nederlands stokbrood faalstokbrood
Je moet van die echte franse baquettes hebben
Later verhuis ik naar een land met fatsoenlijk brood.quote:
Ik wil graag via de faxquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verzoekjes graag via DM, topic, PM, MSN, Facebook, SMS, fax of e-mail. Wat je fijner vindt.
Omdat ik mannelijk ben zekerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik weiger jou gewoon gelijk te geven meow.
Iets van deze helden:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verzoekjes graag via DM, topic, PM, MSN, Facebook, SMS, fax of e-mail. Wat je fijner vindt.
Wat is het beste brood-land?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Later verhuis ik naar een land met fatsoenlijk brood.
Ja, mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat ik mannelijk ben zeker![]()
RACISME!
Frankrijk!quote:
Whatsapp geen optie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Moet dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Iets van deze helden:
http://www.facebook.com/p(...)11663&type=3&theater
Geen idee. maar Frankrijk en Zweden komen in aanmerking.quote:
Ik zou echt voor geen geld in Frankrijk willen wonen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee. maar Frankrijk en Zweden komen in aanmerking.
Vergeten. Maar natuurlijk. Bellen mag ook als ik niet aan het praten ben, en brievenpost om verzoekjes in te sturen voor de volgende show. Telegrammen ken ik niet, moet je de koningin even vragen hoe dat werkt.quote:
Johnny depp woont er ook OMNOMquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou echt voor geen geld in Frankrijk willen wonen.
Al zou het wel een slimme keus voor me zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Duiveeeeen!! *belt duifmeneer, hallo.. mag ik een duiffie lenenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeten. Maar natuurlijk. Bellen mag ook als ik niet aan het praten ben, en brievenpost om verzoekjes in te sturen voor de volgende show. Telegrammen ken ik niet, moet je de koningin even vragen hoe dat werkt.
Duiven kan nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duiveeeeen!! *belt duifmeneer, hallo.. mag ik een duiffie lenen
ui en knoflook, hmmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Hmm mn klauwen meuren nog naar ui en knoflook, maar het eten is iig vast klaar voor zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef meowingtons het volgende:
Amerikaans brood is zo geweldig lekker mensen!
Zeg gewoon wentelteefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:
Hé bahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Maar dan Amerikaans met veel te veel boter. En een frituur waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Maar dan Amerikaans met veel te veel boter. En een frituur waarschijnlijk
Ik geloof dat ik er ook wel weer lang genoeg gewoond heb ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou echt voor geen geld in Frankrijk willen wonen.
Al zou het wel een slimme keus voor me zijn.
OMNOMNOM VETquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:02 schreef meowingtons het volgende:
Fried dough is zo'n bazen-iets in Amerika
Mijn stiefma zei dat ik het MOEST proeven...
Toch maar overgegevne eraan, 1 hap... Het was dus gewoon deeg bedacht ik ineensMaar dan gefrituurd
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:00 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Neen, dat is lame man, van wentelteefje krijg ik geen honger
Oh.. je hebt mooie riviertjes? En dingetjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die reden is nog net niet goed genoeg.
De taal.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. je hebt mooie riviertjes? En dingetjes
Hahahahquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:02 schreef Zokunen het volgende:
Ik luister al via 2 pc's, denk ik, weet niet zeker of ik beneden winamp heb afgesloten
Oh, daar heb k allemaal kortingsbonnen van.. maarja..quote:
Niet haten op Fransquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
De taal.
Edit: wat voor dingetjes?
Het smaakt gewoon naar broodquote:
Weet niet, moest iets verzinnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
De taal.
Edit: wat voor dingetjes?
Hebben jullie geen kfc?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]
KFCEr moet er 1 in Zwolle, nu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |