Ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n Tchock-fan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Tchock heb ik inderdaad nog nooit ergens anders gehoord.
Dan heb ik het mis wat Facebook betreft. Dan nog, privacy en internet gaan niet samen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee het is dom, want dat facebook gegevens doorverkoopt heb ik geaccepteerd, ik weet tevens dat dit anonieme gegevens zijn. Gebruikersgegevens om verschillende groepen duidelijk te maken, maar waar je heel makkelijk mee kunt fucken waardoor ze je uit de resultaten gooien
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n Tchock-fan.
Ik vond je opmerking nogal ehm, kortzichtig is denk ik het woord dat ik zoek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet denigrerend te doen.
En ik wens je succes. Op mijn facebook staat niks boeiends
.
Dit vind ik dus ook kortzichtigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik het mis wat Facebook betreft. Dan nog, privacy en internet gaan niet samen.
Dat mag. Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking nogal ehm, kortzichtig is denk ik het woord dat ik zoek.
[..]
Dit vind ik dus ook kortzichtig
Waarom zie ik alles op je profiel als ik toch neits heb zonder je toe te voegen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik zeg. Alleen met een naam kan je niet zo veel, zolang ik jou op facebook niet accepteer als vriend, heb je niks
.
Ik heb ook helemaal geen interessant levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit leuke statussen die ik kan volspammen.
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit leuke statussen die ik kan volspammen.
Wat staat daarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom zie ik alles op je profiel als ik toch neits heb zonder je toe te voegen?
Daardoor heb ik geen andere keus dan jouw fb vol te spammenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'
Behalve haar tekeningen
En foto's van de beestjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'
Behalve haar tekeningen
*kijkt nog een keer*quote:
dat vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik geen andere keus dan jouw fb vol te spammen
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
*kijkt nog een keer*
Oh alleen een shitload aan foto's en je likes, valt mee
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch ff op de bank liggen.
Tot over een half uur, of ergens aan het eind van de avond.:')
Mijn valt mee gaf aan dat ik al wist dat je dat niet bedoeldequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar goed, blijkbaar is die beveiliging van Facebook niet geweldig. Maar goed, zoveel doe ik er ook niet op.
Ah, okay. Geef maar een go.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef missss-anne het volgende:
laatste nr.. Tchock ik ben ietsje eerder klaar
Right... Veel plezier op mijn facebook paginaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn valt mee gaf aan dat ik al wist dat je dat niet bedoelde
Verzoekje: iets van kutschurft graagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tchock het volgende:
Mix van vanalles en nog wat, vandaagNiet te hard in welke richting dan ook.
Dank, denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Right... Veel plezier op mijn facebook pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |