Dat mag. Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:20 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik vond je opmerking nogal ehm, kortzichtig is denk ik het woord dat ik zoek.
[..]
Dit vind ik dus ook kortzichtig
Waarom zie ik alles op je profiel als ik toch neits heb zonder je toe te voegen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik zeg. Alleen met een naam kan je niet zo veel, zolang ik jou op facebook niet accepteer als vriend, heb je niks
.
Ik heb ook helemaal geen interessant levenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit leuke statussen die ik kan volspammen.
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt toch nooit leuke statussen die ik kan volspammen.
Wat staat daarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:23 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Waarom zie ik alles op je profiel als ik toch neits heb zonder je toe te voegen?
Daardoor heb ik geen andere keus dan jouw fb vol te spammenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'
Behalve haar tekeningen
En foto's van de beestjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samzz is niet zo 'ik gooi alles op Facebook mevrouw'
Behalve haar tekeningen
*kijkt nog een keer*quote:
dat vind ik niet erg hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daardoor heb ik geen andere keus dan jouw fb vol te spammen
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef meowingtons het volgende:
[..]
*kijkt nog een keer*
Oh alleen een shitload aan foto's en je likes, valt mee
slaap lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:26 schreef JJH het volgende:
Ik weet niet of het verstandig is, maar ik ga toch ff op de bank liggen.
Tot over een half uur, of ergens aan het eind van de avond.:')
Mijn valt mee gaf aan dat ik al wist dat je dat niet bedoeldequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Maar goed, blijkbaar is die beveiliging van Facebook niet geweldig. Maar goed, zoveel doe ik er ook niet op.
Ah, okay. Geef maar een go.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:25 schreef missss-anne het volgende:
laatste nr.. Tchock ik ben ietsje eerder klaar
Right... Veel plezier op mijn facebook paginaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:27 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn valt mee gaf aan dat ik al wist dat je dat niet bedoelde
Verzoekje: iets van kutschurft graagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Tchock het volgende:
Mix van vanalles en nog wat, vandaagNiet te hard in welke richting dan ook.
Dank, denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Right... Veel plezier op mijn facebook pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |