Als mevrouw Samzz geen waarde hecht aan iets is het onzin, natuurlijk. Stom van me. Had het toch kunnen weten onderhandquote:
Ik was niet serieus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Mijn woonplaats mag iedereen weten, voornaam weten een heel select groepje FOK!kers en maar twee weten meer
Wat een domme onwetende reactie zeg, dat jij er geen waarde aan hecht, prima, maar zeggen dat je niet online moet gaan als je privacy wilt is dom...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je privacy wilt moet je niet online gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ja, dat is inderdaad wat ik zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als mevrouw Samzz geen waarde hecht aan iets is het onzin, natuurlijk. Stom van me. Had het toch kunnen weten onderhand
Dat klopt niet, genoeg manieren om facebook-beveiliging te omzeilen mevrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik zeg. Alleen met een naam kan je niet zo veel, zolang ik jou op facebook niet accepteer als vriend, heb je niks
.
Dat is niet dom, dat is zo. Alleen facebook al verkoopt gegevens door, dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat een domme onwetende reactie zeg, dat jij er geen waarde aan hecht, prima, maar zeggen dat je niet online moet gaan als je privacy wilt is dom...
Ik weet zn naamquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Tchock zn naam is anders wel heel zeldzaam hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet zn naam
NEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hiquote:
Jaaquote:
Nee het is dom, want dat facebook gegevens doorverkoopt heb ik geaccepteerd, ik weet tevens dat dit anonieme gegevens zijn. Gebruikersgegevens om verschillende groepen duidelijk te maken, maar waar je heel makkelijk mee kunt fucken waardoor ze je uit de resultaten gooienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is niet dom, dat is zo. Alleen facebook al verkoopt gegevens door, dat weet iedereen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik weet zn naam
Onzin, het is wienerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!
[..]
Ik weet zn naam
WahihoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Tchock heb ik inderdaad nog nooit ergens anders gehoord.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef Crack_ het volgende:
Tchock zn naam is anders wel heel zeldzaam hoor
Je hoeft niet denigrerend te doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:15 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat klopt niet, genoeg manieren om facebook-beveiliging te omzeilen mevrouw
Ik heb alleen je profiel ID nodig en die is te zien als ik je naam weet
Ik ook, en het boeit mij ook niks.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb best veel leuke fokkers op Facebook, en het maakt me geen ene reet uit
Kusjekroel van Miranda.... Hihi
Ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n Tchock-fan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Tchock heb ik inderdaad nog nooit ergens anders gehoord.
Dan heb ik het mis wat Facebook betreft. Dan nog, privacy en internet gaan niet samen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:17 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nee het is dom, want dat facebook gegevens doorverkoopt heb ik geaccepteerd, ik weet tevens dat dit anonieme gegevens zijn. Gebruikersgegevens om verschillende groepen duidelijk te maken, maar waar je heel makkelijk mee kunt fucken waardoor ze je uit de resultaten gooien
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben ook niet zo'n Tchock-fan.
Ik vond je opmerking nogal ehm, kortzichtig is denk ik het woord dat ik zoek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft niet denigrerend te doen.
En ik wens je succes. Op mijn facebook staat niks boeiends
.
Dit vind ik dus ook kortzichtigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik het mis wat Facebook betreft. Dan nog, privacy en internet gaan niet samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |