quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je:die heb jij al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brandtquote:
Is goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef missss-anne het volgende:
Ik stap denk ik zo over op jaren 80 redelijk onbekende hitjesals jullie het goed vinden that is
Dat is slimquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
Misschien hè? Is het wel een slim idee om even wat te eten.
zou je denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
Misschien hè? Is het wel een slim idee om even wat te eten.
Ik heb het aangepast op het rooster.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef missss-anne het volgende:
[..]
ik zou ook om 3 beginnen ipv 2 uur
Sorry mevrouw roostermiepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast op het rooster.
Maar deze roostermiepen willen wel graag een pm/dm ontvangen als iemand gaat draaien
Geldt niet voor missse-anne want ik heb netjes een pm gehad
Okequote:
quote:
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doetquote:
Altijd samzz PM'enquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doet.
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doet.
Deze man snaptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Altijd samzz PM'enen als die niet reageert C_A, vrijwel altijd succes, tenzij het 3 uur 's nachts is
Knetter DM'de gewoon terug en ik sta er opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:53 schreef Samzz het volgende:
Vind trouwens dat mr-green en knetter wel uit de OP kunnen. Iig tot ze weer beschikbaar zijn.
Ze heeft ons aangegeven geen roosterzaken meer te doen voor onbepaalde tijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knetter DM'de gewoon terug en ik sta er op
Oh, dat wist ik niet. Nouja, volgende keer vraag ik jou of C_Aquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze heeft ons aangegeven geen roosterzaken meer te doen voor onbepaalde tijd.
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:58 schreef meowingtons het volgende:
Zijn er nieuwe roostermensen nodig dan?
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:01 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Oke, anders wil ik me altijd beschikbaar stellen
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef meowingtons het volgende:
Fokkers die willen dat ik ze add op msn zijn eng... Ik ga toch zeker mijn naam niet weggeven?
Stel je voor zegquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:05 schreef meowingtons het volgende:
Fokkers die willen dat ik ze add op msn zijn eng... Ik ga toch zeker mijn naam niet weggeven?
Het is FOK!kersquote:
Tofquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga een rottweiler puppy nemen. Zaterdag kijken.![]()
[ afbeelding ]
Hoe tof.
Precies. Mijn woonplaats mag iedereen weten, voornaam weten een heel select groepje FOK!kers en maar twee weten meerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geheel anoniem ben hier
Mijn privacy bewaar ik graag zo veel mogelijk online, dank u...quote:
Rampzalig ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
= facebook, = woonplaats+interesses+vrienden+familie. Ik pas ook
Als je privacy wilt moet je niet online gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:11 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Mijn privacy bewaar ik graag zo veel mogelijk online, dank u...
Ik blokkeer ook heerlijk de 5 trackers die op FOk! aanwezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |