quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je:die heb jij al opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brandtquote:
Is goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:45 schreef missss-anne het volgende:
Ik stap denk ik zo over op jaren 80 redelijk onbekende hitjesals jullie het goed vinden that is
Dat is slimquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
Misschien hè? Is het wel een slim idee om even wat te eten.
zou je denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef JJH het volgende:
Misschien hè? Is het wel een slim idee om even wat te eten.
Ik heb het aangepast op het rooster.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef missss-anne het volgende:
[..]
ik zou ook om 3 beginnen ipv 2 uur
Sorry mevrouw roostermiepquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het aangepast op het rooster.
Maar deze roostermiepen willen wel graag een pm/dm ontvangen als iemand gaat draaien
Geldt niet voor missse-anne want ik heb netjes een pm gehad
Okequote:
quote:
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doetquote:
Altijd samzz PM'enquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doet.
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van alle roostermiepen, pak je net degene die er nooit is en tijdelijk het rooster niet meer doet.
Deze man snaptquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:51 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Altijd samzz PM'enen als die niet reageert C_A, vrijwel altijd succes, tenzij het 3 uur 's nachts is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |