quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
de banaan van tchock?
hahahahahahahahhaahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je me wilt zien kotsen, probeer een banaan in mijn mond te proppen![]()
Ik ken nauwelijks brood, het brood dat ik ken is:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Sesambrood?Ja die heb ik ook wel eens maar die korst is niet zo hard en dat vind ik wel lekker..
![]()
Ken je dat liefde en passie brood?en dat stevig brood van de AH?
BOHHH
liefde & passie brood is eigenljk stokbrood maar dan in de vorm van een rondje..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ken nauwelijks brood, het brood dat ik ken is:
- stokbrood
- croissant
- kaisserbroodjes
Meer heeft een man niet nodig
Ik kan de geur al niet aan en mijn ouders vroeger eerst maar denken dat ik deed alsof, maar ik moest zelfs kotsen toen het in een maaltijd verwerkt zat en maar in een kleine hoeveelheid...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahahahahahahhaaha!!
Hoe dat zo, vind je dat zo vies ja?
pistoletjes zijn gewoon midget-stokbroodjes, dus tevens stokbroodquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
liefde & passie brood is eigenljk stokbrood maar dan in de vorm van een rondje..En stevig brood is echt super zwaar en compact brood maar dan heel erg lekker
. En je vergeet pistoletjes
Witte bolletjesquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
pistoletjes zijn gewoon midget-stokbroodjes, dus tevens stokbrood
hahahahahahaahahahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik kan de geur al niet aan en mijn ouders vroeger eerst maar denken dat ik deed alsof, maar ik moest zelfs kotsen toen het in een maaltijd verwerkt zat en maar in een kleine hoeveelheid...
Zij proefden de banaan niet eens en ik ging over mijn nek, ik had mijn punt toen wel gemaakt
Croissantjes moeten op op opquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte bolletjesVan die zachte. Voor hamburger en knakworst en te veel chocopasta.
Dat heeft geen naam, dat heet gewoon broodjes/bolletjes, maar oké die zijn wel belangrijk, hoewel... nee, ik heb genoeg knakworst gegeten op gewoon witbroodquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Witte bolletjesVan die zachte. Voor hamburger en knakworst en te veel chocopasta.
Ik pak altijd die bruinequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:46 schreef meowingtons het volgende:
[..]
pistoletjes zijn gewoon midget-stokbroodjes, dus tevens stokbrood
BRUIN BRUIN BRUIN!!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bruin stokbrood is GEEN stokbrood
Deze man snapt het.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:48 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Bruin stokbrood is GEEN stokbrood
Wij hebben wel verstand van Franse kwiesinequote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
BRUIN BRUIN BRUIN!!
Eten jullie maar lekker wit
Is het ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind pistolet ook echt geen mini stokbrood hoor..
Het is precies hetzelfde en jij noemt het geen mini stokbrood? :'Dquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind pistolet ook echt geen mini stokbrood hoor..
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
8 luisteraars en in het topic alleen Meow en Crack over brood
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wij hebben wel verstand van Franse kwiesine
quote:
Ik praat graag mee over brood.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:49 schreef Tchock het volgende:
8 luisteraars en in het topic alleen Meow en Crack over brood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |