Bedankt voor het draaienquote:
bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Bedankt voor het draaien
Normaal vind ik dat je leuk draait hoor, maar vandaag had je uit mijn iTunes library kunnen draaienquote:
alweer?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat je leuk draait hoor, maar vandaag had je uit mijn iTunes library kunnen draaien
Balhaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Normaal vind ik dat je leuk draait hoor, maar vandaag had je uit mijn iTunes library kunnen draaien
Welke brood?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:31 schreef Crack_ het volgende:
Dat brood van de appie dat nu in de aanbieding is? Grote aanrader, omnomnom
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, pain du boulogne.. met zaden enzo! En zo'n hele harde korst
Brood hoort zonder pitten te zijn enzo, ugh daar ga ik van kokhalzen, niet te zuinig...quote:
Ik heb ook witbrood in huis maar eigenlijk ook alleen voor tostisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:37 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Brood hoort zonder pitten te zijn enzo, ugh daar ga ik van kokhalzen, niet te zuinig...
Maar geen witbrood, dat is eigenlijk alleen voor tosti's
Ik ben zo kieskeurig
Euh dat halve bruinbrood met sesamzaad erop (maanzaad kan ook) geen idee hoe het heet, boerensesam waarschijnlijk... Of niet, dat klinkt alsof er pitten in het brood zelf zitten en dat is om te kotsenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb ook witbrood in huis maar eigenlijk ook alleen voor tostis.
Ahww, oh dat vind ik zo lekkerrr! Wat eet je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de banaan van tchock?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:40 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als je me wilt zien kotsen, probeer een banaan in mijn mond te proppen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |