SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
FOKking meeting 20 Januari[Radio 49] Meet op 20 januari
MEETING! 28 Januari
Onze eigenste kroegbaas stelt zijn kroeg beschikbaar voor een meeting op 28 januari. Wil jij ook een avondje zuipen in de kroeg van Royco, stuur dan even een PM naar arachide. of Royco1 dan zullen zij je meer informatie sturen! Komen!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Betere muziekjes nu.quote:
In Pulp Fiction stemming?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:12 schreef robdriessen het volgende:
Zo, laatste kwartje er in, nu kap ik even.
Mayyyyybe?quote:
De Virobot (back-up Gup) heeft een beperkte playlist. Je zou Ishimaru eens een PM kunnen sturen om de muziek te veranderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:16 schreef ToT het volgende:
Is het trouwens mogelijk om de bot echt random nummers te laten draaien als hij er in springt?
Nu kwma weer dat Where them girls at langs.
Gears is Xdoos only of niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de nieuwe mappen van gears downloaden
thnx for the reminderquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
Zo de nieuwe mappen van gears downloaden
yups, zoals killzone ps exclusive isquote:
ah ok.. Jammer..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
thnx for the reminder
[..]
yups, zoals killzone ps exclusive is
Is Lost planet wat? Heb de demo van 1 alleen gespeeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ah ok.. Jammer..
Laatste tijd veel met Lost Planet 2 bezig, vind ik wel een leuke 3rd person shooter, kan niet wachten op de nieuwe Rainbow Six..
Morgenquote:
Je moet ook niet buiten gaan staan met deze vrieskouquote:
Deutsche Schallplattenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rob er nog? Wat voor nieuws komt er in Gup?
Het is middag hoorquote:
Moment, even die oude post zoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Rob er nog? Wat voor nieuws komt er in Gup?
Nope. Heb je goed gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
Lang niet gezien hier (kan ook aan mij liggen)
Ohai !quote:
Taxiventquote:
Middag, avond, nacht, maak er wat gezelligs van.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Taxivent
Het is heul geen morgen !!!!![]()
Ik vind van wel, alleen is het systeem een beetje vreemd opgezet..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:00 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Is Lost planet wat? Heb de demo van 1 alleen gespeeld.
[..]
Morgen
Middagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Middag, avond, nacht, maak er wat gezelligs van.
Tapkoningquote:
Vond ik ook, moet wel zeggen dat het er grafisch er goed uitzietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind van wel, alleen is het systeem een beetje vreemd opgezet..
Babequote:
LoLa babequote:
Dat weet ik helaas niet, maar het kan zijn dat het klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Is het echt waar dat je in het 'buitenland' (neem als voorbeeld Suriname) minder snel ziek wordt (zoals verkoudheid etc. omdat je weerstand dan beter is door dat je meer zon opvangt) ?
Dat verschilt per persoon. Je huidpigmenten spelen ook een rol.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Is het echt waar dat je in het 'buitenland' (neem als voorbeeld Suriname) minder snel ziek wordt (zoals verkoudheid etc. omdat je weerstand dan beter is door dat je meer zon opvangt) ?
Geen idee, maar het klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat mijn buren 'klagen'over het feit dat ze in Suriname niet ziek worden en hier in NL wel vaak... (in de winter)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Je huidpigmenten spelen ook een rol.
Je hebt een verborgen map opgegeven ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef missss-anne het volgende:
vannacht muziek gedownload en nu is het onvindbaar
Gewoon in de map van Utorrent nog?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef missss-anne het volgende:
vannacht muziek gedownload en nu is het onvindbaar
edit: gevonden
Als ze een donkere huidskleur hebben zal hun lichaam minder UV-licht opnemen en daardoor minder vitamine D aanmaken, wat belangrijk is voor je immuunsysteem. Dus zo gek is het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat mijn buren 'klagen'over het feit dat ze in Suriname niet ziek worden en hier in NL wel vaak... (in de winter)
Volgens mij heeft het gewoon met je algemene weerstand te maken
Vervelend....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze een donkere huidskleur hebben zal hun lichaam minder UV-licht opnemen en daardoor minder vitamine D aanmaken, wat belangrijk is voor je immuunsysteem. Dus zo gek is het eigenlijk niet.
Van een bepaald meisje dat met bepaalde andere meisjes een weekendje weg was?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Ik wilde je nog whatsappen
Heb je nog een knuffol gehad van een bepaald iemand?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik had het in een map van een map gedaan
Ben jij blond?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik had het in een map van een map gedaan
Nee, met huidpigment.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat mijn buren 'klagen'over het feit dat ze in Suriname niet ziek worden en hier in NL wel vaak... (in de winter)
Volgens mij heeft het gewoon met je algemene weerstand te maken
Oh, spuit elfquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze een donkere huidskleur hebben zal hun lichaam minder UV-licht opnemen en daardoor minder vitamine D aanmaken, wat belangrijk is voor je immuunsysteem. Dus zo gek is het eigenlijk niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar voedingssupplementen slikken
Of gewoon in Suriname blijven. Maar dat mag je niet zeggen hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of gewoon in Suriname blijven. Maar dat mag je niet zeggen he.
Je hebt het zojuist gezegdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja van een bepaald iemand waar jij gisteravond koffie ben wezen doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Van een bepaald meisje dat met bepaalde andere meisjes een weekendje weg was?
Ja.
Ja of verhuizen naar Surinamequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van mij mag je het zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
nee dat mag niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo zee specifiek eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja van een bepaald iemand waar jij gisteravond koffie ben wezen doen?
[..]
Ja of verhuizen naar Suriname
Dank je.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
bij deze dan nog maar een keer:
2006 heeft gebeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
[center]:::BREAKING:::[/center]
Ik heb zojuist vernomen dat James Brown dood is.
Wie de Fuck is James Brownquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
:::BREAKING:::
Ik heb zojuist vernomen dat James Brown dood is.
Ja ik denk het wel. Familie ui Tenerife zijn echt nooit ziek, zijn ze hier 4 weken, BAM ziekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Nog een reden om daar te blijven...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Familie ui Tenerife zijn echt nooit ziek, zijn ze hier 4 weken, BAM ziek
Ja of naar toe te verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een reden om daar te blijven...
Nou en, jammerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jups, kerel was ook al 83 ondertussen.
Waarom zou je ook uit Tenerife weggaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een reden om daar te blijven...
Wat heb je gedaan dan dat die zo stijf is geworden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik kan mijn nek weer bewegen! Maar hij doet meer pijn dan toen het niet kon
.
Ik kan ook merken dat ik gisteren flink aan het tillen ben geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat die zo stijf is geworden?![]()
* Losmasseert
Denk verkeerd gelegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat die zo stijf is geworden?![]()
* Losmasseert
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben even gamenEn de was doen
Het is weer wat anders dan op een toetsenbord tikkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan ook merken dat ik gisteren flink aan het tillen ben geweest
Lichtelijke spierpijn in mn schouders
Anders begin je toch eerder?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:50 schreef missss-anne het volgende:
Ik heb zin in draaienduurt nog zo lang
Dat is een kwestie van het rooster aanpassenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef missss-anne het volgende:
[..]
maar ik sta om 3 uur op het rooster, dat kan dan toch niet?
Is idd wel lekker, maar moet er wel weer ff aan wennenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is weer wat anders dan op een toetsenbord tikkenHet went vanzelf, gewoon rustig opbouwen. Soms zou ik ook wel meer fysiek werk willen doen. Heerlijk gewoon
Oh nou ik wil eigenlijk best wel van 2 tot half 4 of 4 ofzo als dat kan en mag en niemand anders wilquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van het rooster aanpassen
Heb je Poing aangevraagd?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef Zokunen het volgende:
Wat mij betreft kan je ook om 14:00 beginnen, dan zijn mijn verzoekjes geweest
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:51 schreef missss-anne het volgende:
[..]
maar ik sta om 3 uur op het rooster, dat kan dan toch niet?
Het rooster is maagdelijk leeg, dus geen probleem. DM de roostermiepen om het door te geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:54 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Oh nou ik wil eigenlijk best wel van 2 tot half 4 of 4 ofzo als dat kan en mag en niemand anders wil
quote:
heb een pm naar c_a gestuurdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Even doorgeven (niet aan mij, want mobiel) en je kan zo draaien
.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef JJH het volgende:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing
Je mist er 1quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:56 schreef JJH het volgende:
poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing
Ja, nu klopt iequote:
Poingquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef missss-anne het volgende:
[..]
is het echt poing of is het poijng.. of po-ing of poink ?
poing, minste karakters dus het makkelijkst dus poing.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Alleen de eerste keerquote:
Piang.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:58 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik kan Gup zo wel uitgooienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:03 schreef missss-anne het volgende:
oh krijg ik een go ofzo trouwens van 1 of andere guppyslayer?
zeg maar hoe laat je wilt beginnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:03 schreef missss-anne het volgende:
oh krijg ik een go ofzo trouwens van 1 of andere guppyslayer?
uh 2 uurquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:04 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
zeg maar hoe laat je wilt beginnen
quote:
Is idd mooi weerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
Is het bij jullie ook prachtig weer? Hier is het echt prachtig weer
!
Dat doe je inmiddelsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik wel doen alsof ik een chinees ben
Inderdaad, heerlijk. Net als gister.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
!
Ja prachtig. Ik sta met de blote piemel op het balkonquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:06 schreef Samzz het volgende:
!
Balls of steelquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja prachtig. Ik sta met de blote piemel op het balkon
foto'squote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja prachtig. Ik sta met de blote piemel op het balkon
Het gaat toch niet sneeuwen hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk. Net als gister.
Maar voorlopig alweer de laatste dag geloof ik.
heb c-a gepmt of ik van 2 tot 4 mochtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ga je slechts 1,5 uur draaien?
Het wordt weer warmerquote:
Oh, da's aan de ene kant mooi, want minder koud. Aan de andere kant kut want meer kans op regen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.
Maar de temperatuur gaat ook een einde de lucht in geloof ik.
thxquote:
brrr tandartsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen pas tandartsGelukkig doet het geen pijn
Mén, ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. Ik wil dat ding een keer testen of het nog wel werktquote:
De verwarming nog niet aangehad?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mén, ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. Ik wil dat ding een keer testen of het nog wel werkt
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De verwarming nog niet aangehad?
Baas
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mén, ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. Ik wil dat ding een keer testen of het nog wel werkt
Zonder kachel is het na 2 dagen een graad of 15 in de woonkamer gok ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.
ik probeer het af te wisselen omdat ik 2 uur doequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een discofielDit is weer perfect trouwens
Als ik hier de kachel niet aanzet dan is het binnen onderhand net zo koud als buiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.
Ik kan het kantelraam open doen als het vriest, maar onder de 17 graden is het nog niet gekomenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zonder kachel is het na 2 dagen een graad of 15 in de woonkamer gok ik.Dus die staat nu lekker op 19.
Same herequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een oud huis is heb je dat snel. Mijn oude woning uit 1955 was gewoon niet warm te stokenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik hier de kachel niet aanzet dan is het binnen onderhand net zo koud als buiten.
Dat is lekker, zul je ook wel merken aan de stookkosten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here
Alleen is onze isolatie niet echt bijster ( wordt aan gewerkt )
En is er maar enkele beglazing in onze woonkamer, keuken en mijn slaapkamer
Maar daar komt als het goed is binnenkort ook allemaal dubbele beglazing in
Dit pand is uit 1932quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een oud huis is heb je dat snel. Mijn oude woning uit 1955 was gewoon niet warm te stoken
Erg prettig, ook qua geluidsisolatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here
Alleen is onze isolatie niet echt bijster ( wordt aan gewerkt )
En is er maar enkele beglazing in onze woonkamer, keuken en mijn slaapkamer
Maar daar komt als het goed is binnenkort ook allemaal dubbele beglazing in
Uhu zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is lekker, zul je ook wel merken aan de stookkosten.
Ik heb alleen in de voorgevel dubbele beglazing, achter is het enkel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Erg prettig, ook qua geluidsisolatie.
Daar heb je het al. Ik heb wel eens huizen uit de jaren '30 overwogen omdat ze betaalbaar zijn in de aanschaf, maar er moet zoveel aan verbouwd worden. Anders betaal je je blauw aan stookkosten. En de energieprijzen worden ook alsmaar hogerquote:
Houtkachel en een dekentjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ik heb wel eens huizen uit de jaren '30 overwogen omdat ze betaalbaar zijn in de aanschaf, maar er moet zoveel aan verbouwd worden. Anders betaal je je blauw aan stookkosten. En de energieprijzen worden ook alsmaar hoger
Daarom is het ook zo aangenaam hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:25 schreef JJH het volgende:
Ik woon in een pand uit de jaren zestig, maar flatje dus aan alle kanten buren, dus dat scheelt een boel.
Stiff, werk ze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat jullie verlaten
De arbeid roept
Tot vanavond
Anne lekker gedraaid![]()
werksequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
De arbeid roept
Tot vanavond
Später!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
De arbeid roept
Tot vanavond
Arbeidze!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
De arbeid roept
Tot vanavond
Dat is wel lekker ja.quote:
In de slaapkamer moet het koud zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen, maar dat gaat alleen in de woonkamer
Indirect wel natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik super veel stookkosten in de winter want het is hier gewoon niet geisoleerd en twee ramen zijn enkel glas. Gelukkig betaal ik dat niet.
Ik heb ook een gaskachel.. maar omdat het hier tocht is het bij die gaskachel warm en op andere plekken weer heel erg fris dus dat ding staat eigenlijk nooit goed. Dan weer te warm.. dan weer te koudquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Ik heb bij mij in de keuken een gaskachel en dat is ook heerlijk om er voor te zitten.
Nou kom maar hier dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de slaapkamer moet het koud zijn.
Huurbaas heeft al 10 jaar huurprijzen niet veranderdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Indirect wel natuurlijk![]()
In 2005/2006, toen het goed koud was, en Haaksbergen 3 dagen zonder stroom zat, kon ik aan het eind van het jaar ¤1000 extra aftikken. Dat deed auw
Hahahahaha, zo stom hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
Bij Crack moet je om de tien minuten de kachel aandoen of een raam openAchtbaan van temperatuur daar
Maar ook weer niet vriezen dat ik ijspegels binnen hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de slaapkamer moet het koud zijn.
Ja dat heb ik 's morgens ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ook weer niet vriezen dat ik ijspegels binnen hebVaak genoeg in het oude huis van mijn tante geslapen die vroeger geen cv had. Dat was me net iets te koud. En 's ochtends kom je gewoon je warme holletje niet meer uit
Ideaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huurbaas heeft al 10 jaar huurprijzen niet veranderd. En k woon hier nu 1,5 jaar en niiiiiiks. Dit is dan ook een huis wat hij toevallig van zn tante had gekregen en hij heeft normaal werk en is niet zo'n geldwolfje.. (lees --> muzikant)
1000 euro, holyshit
*edit*quote:
Dat is weer een ander uiterstequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ook weer niet vriezen dat ik ijspegels binnen hebVaak genoeg in het oude huis van mijn tante geslapen die vroeger geen cv had. Dat was me net iets te koud. En 's ochtends kom je gewoon je warme holletje niet meer uit
D-rooster is niet helemaal ge-updatequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
a) Kijk op het rooster
b) Antwoord: Guppie.
c) Vanaf 15 uur Anne
Had mijn antwoord al aangepast. Sorry.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef missss-anne het volgende:
[..]
D-rooster is niet helemaal ge-update
Nou ijspegels heb ik hier nog net niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
IJspegels binnen... Zelfs in de paardenstallen niet.
hihi moet je ook maar net wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had mijn antwoord al aangepast. Sorry.
Maar de ijsloemen op de ramen vond ik dan weer prachtigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
IJspegels binnen... Zelfs in de paardenstallen niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog even het laatste stukje huis doen.
Hiaquote:
Grappig dat de stal van mijn paard kennelijk beter geisoleerd is dan jouw huisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ijspegels heb ik hier nog net niet.
Maar het scheelt niet veel.
Als mijn telefoon vochtschade heeft komt het ook gewoon door het huis hier.
Ja, en dan wordt jouw paard ook nog eens bereden door jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig dat de stal van mijn paard kennelijk beter geisoleerd is dan jouw huis.
Of geen vocht. Wat er gebeurde was dat er vocht/smelwater door de verrotte kozijnen sijpelde. 's Nachts bevroor dat, mede door het koude beton en zowaar had je ijspegels binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig dat de stal van mijn paard kennelijk beter geisoleerd is dan jouw huis.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt jouw paard ook nog eens bereden door jou.
FML
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt jouw paard ook nog eens bereden door jou.
FML
Of goed onderhouden degelijk vakmanschap. De stallen waar ik eerst liep stammen uit 1900 en waren varkensstallen. Het was er binnen gewoon lekker warm en droog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of geen vocht. Wat er gebeurde was dat er vocht/smelwater door de verrotte kozijnen sijpelde. 's Nachts bevroor dat, mede door het koude beton en zowaar had je ijspegels binnen
Goedemorgenquote:
Ja onderhoud heeft dit pand al heel lang niet gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of goed onderhouden degelijk vakmanschap. De stal waar ik eerst liep stammen uit 1900 en waren varkensstallen. Het was er binnen gewoon lekker warm en droog.
Dat geldt voor alles, ook voor bierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
Of goed onderhouden degelijk vakmanschap.
Ik probeer in 1 richting te blijven maar van die richting wel van alles te draaienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef ACT-F het volgende:
Je draait lekker Anne, gewoon funk draaien
Dan maar disco/funk/soulquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:58 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik probeer in 1 richting te blijven maar van die richting wel van alles te draaien
Dan is alles nu toch wel heel goedkoopquote:Dina is juist bezig om het brood op tafel te zetten, maar daar is ze nog al vlug mee klaar, want het eenigste wat er bij komt is een potje met suikerbietensap, want boter is er niet, die kost 40 gulden per pond in het zwart en dan moet je nog in de gunst staan anders kom je er niet aan.
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En dan Night Fever op een gekleurde dansvloer
Is het een Tukker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef Zokunen het volgende:
Pff toevallig op een site terechtgekomen met een soort dagboek uit de 2e wereld oorlog, best heftig.
[..]
Dan is alles nu toch wel heel goedkoop
En qua tijdzone totaal niet vergelijkbaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:01 schreef Zokunen het volgende:
Pff toevallig op een site terechtgekomen met een soort dagboek uit de 2e wereld oorlog, best heftig.
[..]
Dan is alles nu toch wel heel goedkoop
http://www.oud-apeldoorn.nl/dagboek-oorlog/13januari1945.htmlquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En qua tijdzone totaal niet vergelijkbaar.
Kan je de link PM'en?
Ik heb 2 boeken met allemaal stukken tekst uit dagboeken.. zeer indrukwekkend... niet echt te volgen.. maar wel allemaal momentopnames van mensen die toen daadwerkelijk leefden en de tijd namen om het op te schrijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
http://www.oud-apeldoorn.nl/dagboek-oorlog/13januari1945.html
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:08 schreef Samzz het volgende:
Als je op de foto wilt met een blonde stoot, morgen in Nieuwegein.
Da's geen PM. Mja, ik zoek vanavond wel terug.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
http://www.oud-apeldoorn.nl/dagboek-oorlog/13januari1945.html
Oh daarom, dan pm ik wel ffquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's geen PM. Mja, ik zoek vanavond wel terug.
Lingeriemodel, kan je mee op de foto en zoquote:
whehequote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lingeriemodel, kan je mee op de foto en zo. Actie van Livera.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |