Ja ik denk het wel. Familie ui Tenerife zijn echt nooit ziek, zijn ze hier 4 weken, BAM ziekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Is het echt waar dat je in het 'buitenland' (neem als voorbeeld Suriname) minder snel ziek wordt (zoals verkoudheid etc. omdat je weerstand dan beter is door dat je meer zon opvangt) ?
Nog een reden om daar te blijven...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel. Familie ui Tenerife zijn echt nooit ziek, zijn ze hier 4 weken, BAM ziek
Ja of naar toe te verhuizenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een reden om daar te blijven...
Nou en, jammerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Jups, kerel was ook al 83 ondertussen.
Waarom zou je ook uit Tenerife weggaanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog een reden om daar te blijven...
Wat heb je gedaan dan dat die zo stijf is geworden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik kan mijn nek weer bewegen! Maar hij doet meer pijn dan toen het niet kon
.
Ik kan ook merken dat ik gisteren flink aan het tillen ben geweestquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat die zo stijf is geworden?![]()
* Losmasseert
Denk verkeerd gelegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan dat die zo stijf is geworden?![]()
* Losmasseert
Veel plezierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben even gamenEn de was doen
Het is weer wat anders dan op een toetsenbord tikkenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik kan ook merken dat ik gisteren flink aan het tillen ben geweest
Lichtelijke spierpijn in mn schouders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |