Dat weet ik helaas niet, maar het kan zijn dat het klopt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Is het echt waar dat je in het 'buitenland' (neem als voorbeeld Suriname) minder snel ziek wordt (zoals verkoudheid etc. omdat je weerstand dan beter is door dat je meer zon opvangt) ?
Dat verschilt per persoon. Je huidpigmenten spelen ook een rol.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Is het echt waar dat je in het 'buitenland' (neem als voorbeeld Suriname) minder snel ziek wordt (zoals verkoudheid etc. omdat je weerstand dan beter is door dat je meer zon opvangt) ?
Geen idee, maar het klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind het gewoon raar dat mijn buren 'klagen'over het feit dat ze in Suriname niet ziek worden en hier in NL wel vaak... (in de winter)quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon. Je huidpigmenten spelen ook een rol.
Je hebt een verborgen map opgegeven ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef missss-anne het volgende:
vannacht muziek gedownload en nu is het onvindbaar
Gewoon in de map van Utorrent nog?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef missss-anne het volgende:
vannacht muziek gedownload en nu is het onvindbaar
edit: gevonden
Als ze een donkere huidskleur hebben zal hun lichaam minder UV-licht opnemen en daardoor minder vitamine D aanmaken, wat belangrijk is voor je immuunsysteem. Dus zo gek is het eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat mijn buren 'klagen'over het feit dat ze in Suriname niet ziek worden en hier in NL wel vaak... (in de winter)
Volgens mij heeft het gewoon met je algemene weerstand te maken
Vervelend....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze een donkere huidskleur hebben zal hun lichaam minder UV-licht opnemen en daardoor minder vitamine D aanmaken, wat belangrijk is voor je immuunsysteem. Dus zo gek is het eigenlijk niet.
Van een bepaald meisje dat met bepaalde andere meisjes een weekendje weg was?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Ik wilde je nog whatsappen
Heb je nog een knuffol gehad van een bepaald iemand?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik had het in een map van een map gedaan
Ben jij blond?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef missss-anne het volgende:
[..]
Ik had het in een map van een map gedaan
Nee, met huidpigment.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon raar dat mijn buren 'klagen'over het feit dat ze in Suriname niet ziek worden en hier in NL wel vaak... (in de winter)
Volgens mij heeft het gewoon met je algemene weerstand te maken
Oh, spuit elfquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als ze een donkere huidskleur hebben zal hun lichaam minder UV-licht opnemen en daardoor minder vitamine D aanmaken, wat belangrijk is voor je immuunsysteem. Dus zo gek is het eigenlijk niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar voedingssupplementen slikken
Of gewoon in Suriname blijven. Maar dat mag je niet zeggen hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of gewoon in Suriname blijven. Maar dat mag je niet zeggen he.
Je hebt het zojuist gezegdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja van een bepaald iemand waar jij gisteravond koffie ben wezen doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Van een bepaald meisje dat met bepaalde andere meisjes een weekendje weg was?
Ja.
Ja of verhuizen naar Surinamequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Van mij mag je het zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
nee dat mag niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet zo zee specifiek eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja van een bepaald iemand waar jij gisteravond koffie ben wezen doen?
[..]
Ja of verhuizen naar Suriname
Dank je.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou
bij deze dan nog maar een keer:
2006 heeft gebeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
[center]:::BREAKING:::[/center]
Ik heb zojuist vernomen dat James Brown dood is.
Wie de Fuck is James Brownquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:40 schreef JJH het volgende:
:::BREAKING:::
Ik heb zojuist vernomen dat James Brown dood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |