ik probeer het af te wisselen omdat ik 2 uur doequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben een discofielDit is weer perfect trouwens
Als ik hier de kachel niet aanzet dan is het binnen onderhand net zo koud als buiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.
Ik kan het kantelraam open doen als het vriest, maar onder de 17 graden is het nog niet gekomenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Zonder kachel is het na 2 dagen een graad of 15 in de woonkamer gok ik.Dus die staat nu lekker op 19.
Same herequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.
Als het een oud huis is heb je dat snel. Mijn oude woning uit 1955 was gewoon niet warm te stokenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik hier de kachel niet aanzet dan is het binnen onderhand net zo koud als buiten.
Dat is lekker, zul je ook wel merken aan de stookkosten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here
Alleen is onze isolatie niet echt bijster ( wordt aan gewerkt )
En is er maar enkele beglazing in onze woonkamer, keuken en mijn slaapkamer
Maar daar komt als het goed is binnenkort ook allemaal dubbele beglazing in
Dit pand is uit 1932quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als het een oud huis is heb je dat snel. Mijn oude woning uit 1955 was gewoon niet warm te stoken
Erg prettig, ook qua geluidsisolatie.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Same here
Alleen is onze isolatie niet echt bijster ( wordt aan gewerkt )
En is er maar enkele beglazing in onze woonkamer, keuken en mijn slaapkamer
Maar daar komt als het goed is binnenkort ook allemaal dubbele beglazing in
Uhu zeker.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is lekker, zul je ook wel merken aan de stookkosten.
Ik heb alleen in de voorgevel dubbele beglazing, achter is het enkel.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Erg prettig, ook qua geluidsisolatie.
Daar heb je het al. Ik heb wel eens huizen uit de jaren '30 overwogen omdat ze betaalbaar zijn in de aanschaf, maar er moet zoveel aan verbouwd worden. Anders betaal je je blauw aan stookkosten. En de energieprijzen worden ook alsmaar hogerquote:
Houtkachel en een dekentjequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:24 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ik heb wel eens huizen uit de jaren '30 overwogen omdat ze betaalbaar zijn in de aanschaf, maar er moet zoveel aan verbouwd worden. Anders betaal je je blauw aan stookkosten. En de energieprijzen worden ook alsmaar hoger
Daarom is het ook zo aangenaam hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:25 schreef JJH het volgende:
Ik woon in een pand uit de jaren zestig, maar flatje dus aan alle kanten buren, dus dat scheelt een boel.
Stiff, werk ze.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat jullie verlaten
De arbeid roept
Tot vanavond
Anne lekker gedraaid![]()
werksequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
De arbeid roept
Tot vanavond
Später!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
De arbeid roept
Tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |