Het gaat toch niet sneeuwen hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk. Net als gister.
Maar voorlopig alweer de laatste dag geloof ik.
heb c-a gepmt of ik van 2 tot 4 mochtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ga je slechts 1,5 uur draaien?
Het wordt weer warmerquote:
Oh, da's aan de ene kant mooi, want minder koud. Aan de andere kant kut want meer kans op regen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen van niet.
Maar de temperatuur gaat ook een einde de lucht in geloof ik.
thxquote:
brrr tandartsquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
Morgen pas tandartsGelukkig doet het geen pijn
Mén, ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. Ik wil dat ding een keer testen of het nog wel werktquote:
De verwarming nog niet aangehad?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mén, ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. Ik wil dat ding een keer testen of het nog wel werkt
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De verwarming nog niet aangehad?
Baas
Doe je goedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mén, ik heb de verwarming nog steeds niet aangehad. Ik wil dat ding een keer testen of het nog wel werkt
Zonder kachel is het na 2 dagen een graad of 15 in de woonkamer gok ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zolang het in de woonkamer niet onder de 18 graden komt vind ik het lekker aangenaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |