Arbeidze!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik gaat jullie verlaten
De arbeid roept
Tot vanavond
Anne lekker gedraaid![]()
Dat is wel lekker ja.quote:
In de slaapkamer moet het koud zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen, maar dat gaat alleen in de woonkamer
Indirect wel natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:28 schreef Crack_ het volgende:
Volgens mij heb ik super veel stookkosten in de winter want het is hier gewoon niet geisoleerd en twee ramen zijn enkel glas. Gelukkig betaal ik dat niet.
Ik heb ook een gaskachel.. maar omdat het hier tocht is het bij die gaskachel warm en op andere plekken weer heel erg fris dus dat ding staat eigenlijk nooit goed. Dan weer te warm.. dan weer te koudquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja.
Ik heb bij mij in de keuken een gaskachel en dat is ook heerlijk om er voor te zitten.
Nou kom maar hier dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de slaapkamer moet het koud zijn.
Huurbaas heeft al 10 jaar huurprijzen niet veranderdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Indirect wel natuurlijk![]()
In 2005/2006, toen het goed koud was, en Haaksbergen 3 dagen zonder stroom zat, kon ik aan het eind van het jaar ¤1000 extra aftikken. Dat deed auw
Hahahahaha, zo stom hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Tchock het volgende:
Bij Crack moet je om de tien minuten de kachel aandoen of een raam openAchtbaan van temperatuur daar
Maar ook weer niet vriezen dat ik ijspegels binnen hebquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de slaapkamer moet het koud zijn.
Ja dat heb ik 's morgens ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ook weer niet vriezen dat ik ijspegels binnen hebVaak genoeg in het oude huis van mijn tante geslapen die vroeger geen cv had. Dat was me net iets te koud. En 's ochtends kom je gewoon je warme holletje niet meer uit
Ideaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huurbaas heeft al 10 jaar huurprijzen niet veranderd. En k woon hier nu 1,5 jaar en niiiiiiks. Dit is dan ook een huis wat hij toevallig van zn tante had gekregen en hij heeft normaal werk en is niet zo'n geldwolfje.. (lees --> muzikant)
1000 euro, holyshit
*edit*quote:
Dat is weer een ander uiterstequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:34 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar ook weer niet vriezen dat ik ijspegels binnen hebVaak genoeg in het oude huis van mijn tante geslapen die vroeger geen cv had. Dat was me net iets te koud. En 's ochtends kom je gewoon je warme holletje niet meer uit
D-rooster is niet helemaal ge-updatequote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:36 schreef robdriessen het volgende:
[..]
a) Kijk op het rooster
b) Antwoord: Guppie.
c) Vanaf 15 uur Anne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |