Had mijn antwoord al aangepast. Sorry.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef missss-anne het volgende:
[..]
D-rooster is niet helemaal ge-update
Nou ijspegels heb ik hier nog net niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
IJspegels binnen... Zelfs in de paardenstallen niet.
hihi moet je ook maar net wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Had mijn antwoord al aangepast. Sorry.
Maar de ijsloemen op de ramen vond ik dan weer prachtigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:37 schreef Samzz het volgende:
IJspegels binnen... Zelfs in de paardenstallen niet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:38 schreef JJH het volgende:
Ik ga nog even het laatste stukje huis doen.
Hiaquote:
Grappig dat de stal van mijn paard kennelijk beter geisoleerd is dan jouw huisquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ijspegels heb ik hier nog net niet.
Maar het scheelt niet veel.
Als mijn telefoon vochtschade heeft komt het ook gewoon door het huis hier.
Ja, en dan wordt jouw paard ook nog eens bereden door jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig dat de stal van mijn paard kennelijk beter geisoleerd is dan jouw huis.
Of geen vocht. Wat er gebeurde was dat er vocht/smelwater door de verrotte kozijnen sijpelde. 's Nachts bevroor dat, mede door het koude beton en zowaar had je ijspegels binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Grappig dat de stal van mijn paard kennelijk beter geisoleerd is dan jouw huis.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt jouw paard ook nog eens bereden door jou.
FML
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt jouw paard ook nog eens bereden door jou.
FML
Of goed onderhouden degelijk vakmanschap. De stallen waar ik eerst liep stammen uit 1900 en waren varkensstallen. Het was er binnen gewoon lekker warm en droog.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Of geen vocht. Wat er gebeurde was dat er vocht/smelwater door de verrotte kozijnen sijpelde. 's Nachts bevroor dat, mede door het koude beton en zowaar had je ijspegels binnen
Goedemorgenquote:
Ja onderhoud heeft dit pand al heel lang niet gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of goed onderhouden degelijk vakmanschap. De stal waar ik eerst liep stammen uit 1900 en waren varkensstallen. Het was er binnen gewoon lekker warm en droog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |