Iets van deze helden:quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verzoekjes graag via DM, topic, PM, MSN, Facebook, SMS, fax of e-mail. Wat je fijner vindt.
Wat is het beste brood-land?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Later verhuis ik naar een land met fatsoenlijk brood.
Ja, mannenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Omdat ik mannelijk ben zeker![]()
RACISME!
Frankrijk!quote:
Whatsapp geen optie?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, verzoekjes graag via DM, topic, PM, MSN, Facebook, SMS, fax of e-mail. Wat je fijner vindt.
Moet dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Iets van deze helden:
http://www.facebook.com/p(...)11663&type=3&theater
Geen idee. maar Frankrijk en Zweden komen in aanmerking.quote:
Ik zou echt voor geen geld in Frankrijk willen wonen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Geen idee. maar Frankrijk en Zweden komen in aanmerking.
Vergeten. Maar natuurlijk. Bellen mag ook als ik niet aan het praten ben, en brievenpost om verzoekjes in te sturen voor de volgende show. Telegrammen ken ik niet, moet je de koningin even vragen hoe dat werkt.quote:
Johnny depp woont er ook OMNOMquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou echt voor geen geld in Frankrijk willen wonen.
Al zou het wel een slimme keus voor me zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Duiveeeeen!! *belt duifmeneer, hallo.. mag ik een duiffie lenenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vergeten. Maar natuurlijk. Bellen mag ook als ik niet aan het praten ben, en brievenpost om verzoekjes in te sturen voor de volgende show. Telegrammen ken ik niet, moet je de koningin even vragen hoe dat werkt.
Duiven kan nietquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Duiveeeeen!! *belt duifmeneer, hallo.. mag ik een duiffie lenen
ui en knoflook, hmmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Zokunen het volgende:
Hmm mn klauwen meuren nog naar ui en knoflook, maar het eten is iig vast klaar voor zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:57 schreef meowingtons het volgende:
Amerikaans brood is zo geweldig lekker mensen!
Zeg gewoon wentelteefje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |