dat vergeet je inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd raar om mezelf niet groen te zien.
Ok Prinses Zijde.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet je chocomelk ook niet te warm drinken.
Was het origineel wel beter van gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey, dit zat helemaal niet in het origineel..![]()
[ afbeelding ]
Nu wel?
Kom jij eigenlijk ook film kijken?quote:
Welke film?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk ook film kijken?
Beter, maar funnyjunk is een kutsitequote:
Dé film. Op 6 maart.quote:
Klik eens gewoon op de banner dan ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mieters waar is dat dan?
Ja tjeemig. Oh, amsterdam. Ja, daar ben ik toch al hè. Ik heb alleen een hekel aan films, maar gezellig uit eten wil ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klik eens gewoon op de banner dan ofzo.
Dan moet je hier zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tjeemig. Oh, amsterdam. Ja, daar ben ik toch al hè. Ik heb alleen een hekel aan films, maar gezellig uit eten wil ik wel.
Gaan wel allemaal toffe mensen naar de film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn.
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #2
Tuurlijk. Ik ben er.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan wel allemaal toffe mensen naar de film.
Iemand anders heeft nog een kaartje voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had je kaartjes toch teruggegeven
ahhhh, ik snapquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand anders heeft nog een kaartje voor mij.
En dan krijg ik terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het grammaticaal klopte was het nog steeds een negatieve parel van een zin.
quote:Ag nurdd hou je mond :p
Goede vriendenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |