SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, Knetterkrankjorum, ACT-F, Stiffler1988, Melting en LovelyLady. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.SPOILER: De Gupdate van JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Invite jij mij dan hommo.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
in TAL was het niet echt bevorderlijk voor de postkwaliteit in de SCquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
Skype... was altijd wel lachen ja
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wel in een donker steegje in Dokkum Zuid toch, Mono?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
nee uiteindelijk niet meerquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in TAL was het niet echt bevorderlijk voor de postkwaliteit in de SC
Maar heb wel vaak gelachen op skype met Knetter en Viro en Heloef![]()
![]()
ik zat in TAL meestal alleen te luisteren, om opmerkingen als "tegen wie zit je te praten" te voorkomenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee uiteindelijk niet meer
Maar heb wel vaak gelachen op skype met Knetter en Viro en Heloef
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Kom je morgen ook naar zuidplein anders? Lunch ofzo? Of heb je t druk?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen denk ikDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
ik ben nog veuls te actiefquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook vroeg slapen denk ik
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik kan niet etenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je morgen ook naar zuidplein anders? Lunch ofzo? Of heb je t druk?
En ben druk![]()
![]()
nog steeds last van je tong ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet eten
En ben druk
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ohja, kut, piercing en dieetquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kan niet eten
En ben druk
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik heb echt maar een halve dag een beetje opgezette tong gehadquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds last van je tong ofzo
Ik dnek dat ik geluk heb, hij is dan ook wel perfect gezet.... ik bloedde nog geen eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, kut, piercing en dieet![]()
![]()
Jeweetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:58 schreef Samzz het volgende:
Wel in een donker steegje in Dokkum Zuid toch, Mono?
![]()
Stomquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb echt maar een halve dag een beetje opgezette tong gehad
Ik dnek dat ik geluk heb, hij is dan ook wel perfect gezet.... ik bloedde nog geen eens
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb echt maar een halve dag een beetje opgezette tong gehad
Ik dnek dat ik geluk heb, hij is dan ook wel perfect gezet.... ik bloedde nog geen eens
je bent er niet raar door gaan praten?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
koffiequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
Het is tijd, voor warme chocolademelk.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik slis nu een beetje, maar komt door lang staafjequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent er niet raar door gaan praten?
Die mag er over 2 weken uit
En dan neem ik een paarse![]()
![]()
Hmm, ik ga maar eens strachiatella yoghurt pakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog een kom vla dan, daarna ga ik dan ook maar naar bedJaaa, dansen! dansen!![]()
Lekkerquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:09 schreef Watertornado het volgende:
Het is tijd, voor warme chocolademelk.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
TT
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Hmm, ik ga maar eens strachiatella yoghurt pakkenGoed dat je het zegt, dat heb ik ook nog.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Als je het zo zegt, zou ik eerst naar de THT kijken...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, dat heb ik ook nog.
waarom moet er een lang staafje inquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik slis nu een beetje, maar komt door lang staafje
Die mag er over 2 weken uit
En dan neem ik een paarse
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Vanmiddag gekocht. Ga er maar vanuit dat het nog goed is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, zou ik eerst naar de THT kijken...Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Vanwege de eventuele zwellingen, anders dan knel je je tong afquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom moet er een lang staafje in
Bazenspulquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef SiIk het volgende:
[..]Goed dat je het zegt, dat heb ik ook nog.
Jaaa, dansen! dansen!![]()
Oh ja, dat stond er niet bijquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vanmiddag gekocht. Ga er maar vanuit dat het nog goed is.
Omdat je tong dik kan worden...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarom moet er een lang staafje in
Maar dat is bij mij maar een halve dag geweest![]()
![]()
Ik heb vanille, maar geen slagroomquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in chocoladevla met slagroom ofzo
ahhhhhquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanwege de eventuele zwellingen, anders dan knel je je tong af
geen verstand van he
Same shit, different day
SC hopper present![]()
wat vindt Rob er uiteindelijk van?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat je tong dik kan worden...
Maar dat is bij mij maar een halve dag geweestSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zij is gelukkig en hij getrouwdquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat vindt Rob er uiteindelijk van?
Oh.. wacht..
die vind het wel grappig...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat vindt Rob er uiteindelijk van?
En praat me steeds naOmdat ik nog een beetje slis
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vind het wel grappig...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Evilquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die vind het wel grappig...
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
Rob is er uiteindelijk denk ik wel blij mee. If you know what i mean.
dat zei ik ook alquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
Rob is er uiteindelijk denk ik wel blij mee. If you know what i mean.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:17 schreef Tchock het volgende:
Rob is er uiteindelijk denk ik wel blij mee. If you know what i mean.![]()
Ja, ik moet er ook niet aan denken.. Bah!quote:
On a different note.. WTF?!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik moet er ook niet aan denken.. Bah!
[ afbeelding ]OMFG
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Lekker breed bekkie hè.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Dat is toch wel wat te jong vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hm. Ik kan nu niet zeggen dat ik dat Pálinka een ontzettend succes vind. Maar goor is het ook weer niet.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ben benieuwd of zo iemand geen spijt krijgt als ze eenmaal volwassen is. Dan denk je toch totaal anders over dingen.![]()
Is dat dat spul dat ik ook had? Ik vond het goed te drinkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm. Ik kan nu niet zeggen dat ik dat Pálinka een ontzettend succes vind. Maar goor is het ook weer niet.
Daarom vind ik het te jong, straks zijn het gewoon hormonale puberprobleempjes die ze heeftquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd of zo iemand geen spijt krijgt als ze eenmaal volwassen is. Dan denk je toch totaal anders over dingen.![]()
Leeftijd aside.. Als je dat voorbij ziet lopen zonder wat te weten, durf ik te wedden dat je kijkt, en goed..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat is toch wel wat te jong vind ikDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
nah, het zit toch in je gestel + brains, dus of je daar overheen groeitquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:22 schreef Tchock het volgende:
Ben benieuwd of zo iemand geen spijt krijgt als ze eenmaal volwassen is. Dan denk je toch totaal anders over dingen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je snapt hem niet geloof ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leeftijd aside.. Als je dat voorbij ziet lopen zonder wat te weten, durf ik te wedden dat je kijkt, en goed..Jaaa, dansen! dansen!![]()
Jep jep. Ik moet nu gelijk denken aan die heftige "grenadines" van Monin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef SiIk het volgende:
[..]
Is dat dat spul dat ik ook had? Ik vond het goed te drinkenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
veel mannen zouden ook naar Kelly kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leeftijd aside.. Als je dat voorbij ziet lopen zonder wat te weten, durf ik te wedden dat je kijkt, en goed..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ben benieuwd, zeg ik dus. Hormonale pubers willen wel meer. Kijk maar naar het aantal tienermeisjes dat zegt biseksueel te zijn, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, het zit toch in je gestel + brains, dus of je daar overheen groeit![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef Koen66 het volgende:
maar een arts die hormonen geeft aan 12 jarigenJaaa, dansen! dansen!![]()
Jofu, ik ga denk ik mijn kaartjes annuleren. Dus als je een kaartje wil zal je er zelf een moeten reserveren.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
True..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
veel mannen zouden ook naar Kelly kijkenDoor GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
wromquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef SiIk het volgende:
Jofu, ik ga denk ik mijn kaartjes annuleren. Dus als je een kaartje wil zal je er zelf een moeten reserveren.![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Het was meer ïn case of kaartjes over en ik vrij, wil ik wel meegaan" Maar zo niet dan houdt 't opquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:25 schreef SiIk het volgende:
Jofu, ik ga denk ik mijn kaartjes annuleren. Dus als je een kaartje wil zal je er zelf een moeten reserveren.
Er zijn er nog 190. Je kan gewoon zelf reserveren nu, en als je toch niet kan teruggeven aan het systeem.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was meer ïn case of kaartjes over en ik vrij, wil ik wel meegaan" Maar zo niet dan houdt 't opWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Hey, dit zat helemaal niet in het origineel..![]()
Nu wel?
[ Bericht 36% gewijzigd door Jofunu-kun op 23-02-2012 21:33:25 ]Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Toch benieuwd wat het origineel wasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Nah, dat vind ik dan zonde om te doen.. Goed t is gratis, maar toch..quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Er zijn er nog 190. Je kan gewoon zelf reserveren nu, en als je toch niet kan teruggeven aan het systeem.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Lipscaninek.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Leeftijd aside.. Als je dat voorbij ziet lopen zonder wat te weten, durf ik te wedden dat je kijkt, en goed..
Ik ben toch wel benieuwd naar je plaatjequote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Je gaat toch niet zeggen dat je Star Wars niet kent he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat het origineel was
Je pic doet het nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Star Wars niet kent he?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Je plaatje is stuk, schatquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Star Wars niet kent he?![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar je plaatjeNiettusquote:![]()
Pijn in je nek van het omkijken omdat er teveel mooie vrouwen om je heen lopen.quote:
Dus het is niet zonde als ik een kaartje voor je vasthou, maar wel als je het zelf doet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan zonde om te doen.. Goed t is gratis, maar toch..
Zelf weten.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Dat pálinka is lekkerder als de chocolademelk niet meer heet is. Stuk lekkerder nu Silk!Beter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pijn in je nek van het omkijken omdat er teveel mooie vrouwen om je heen lopen.
![]()
![]()
Topic in je topic, topiceptionSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Grr.. *ik ga t roggollen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het staat in je cache, waarschijnlijk. Maar die site houdt niet van hotlinken blijkbaar.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Je moet je chocomelk ook niet te warm drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
Dat pálinka is lekkerder als de chocolademelk niet meer heet is. Stuk lekkerder nu Silk!Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef meowingtons het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Topic in je topic, topiceptionAltijd raar om mezelf niet groen te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat vergeet je inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd raar om mezelf niet groen te zien.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ok Prinses Zijde.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet je chocomelk ook niet te warm drinken.
Was het origineel wel beter van gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wel?![]()
![]()
Kom jij eigenlijk ook film kijken?quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Welke film?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk ook film kijken?Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Beter, maar funnyjunk is een kutsitequote:
Bewust comics etc. van artiesten stelen en het copyright eraf halen/veranderen om ze te doen alsof het eigen werk is en er geld aan verdienen
![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Dé film. Op 6 maart.quote:Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Klik eens gewoon op de banner dan ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mieters waar is dat dan?Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ja tjeemig. Oh, amsterdam. Ja, daar ben ik toch al hè. Ik heb alleen een hekel aan films, maar gezellig uit eten wil ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klik eens gewoon op de banner dan ofzo.
Dan moet je hier zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tjeemig. Oh, amsterdam. Ja, daar ben ik toch al hè. Ik heb alleen een hekel aan films, maar gezellig uit eten wil ik wel.
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #2Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Gaan wel allemaal toffe mensen naar de film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn.
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #2Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Tuurlijk. Ik ben er.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan wel allemaal toffe mensen naar de film.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Iemand anders heeft nog een kaartje voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had je kaartjes toch teruggegevenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
ahhhh, ik snapquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand anders heeft nog een kaartje voor mij.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
En dan krijg ik terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het grammaticaal klopte was het nog steeds een negatieve parel van een zin.quote:Ag nurdd hou je mond :p![]()
![]()
Goede vriendenquote:
Ik kan mijn vmbo'ers corrigeren en krijg dan hooguit terug: "jij weet echt alles hea?"
Ze is anders best een leuke meid hoor. Maar pfff. Het lijkt wel of alle vrouwen hier in het westen zoveel capaciteit hebben.quote:![]()
Ik heb ook op het VMBO gezeten. Het verschil is dat ik me mijn ogen uit m'n kop schaam als ik iets fout schrijf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Goede vrienden
Ik kan mijn vmbo'ers corrigeren en krijg dan hooguit terug: "jij weet echt alles hea?"![]()
Ik moet op mijn komende tentamen een artikel schrijven waarop op de eerste pagina max. 7 fouten mogen staan. Mensen in mijn werkgroep panieken![]()
![]()
![]()
Verkeerde vrienden dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze is anders best een leuke meid hoor. Maar pfff. Het lijkt wel of alle vrouwen hier in het westen zoveel capaciteit hebben.
Kijk dat zijn de goede, als ze jouw voorbeeld nou eens over zouden nemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ook op het VMBO gezeten. Het verschil is dat ik me mijn ogen uit m'n kop schaam als ik iets fout schrijf.
Crack liet laatst haar agenda's zien: in die uit de vmbo-tijd is letterlijk iedere vierkante centimeter ingekleurd met 8 pennen, die uit de havo-tijd zijn helemaal leegquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Moet een feest zijn geweest of niet? Hele dag snurken?![]()
![]()
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet juist. Probeer je het volgende keer weer?![]()
![]()
Meer talent, dat is een leuke. Talent is überhaupt niet meetbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klas![]()
Dat zegt niets, bij ons waren ook mensen hun hele agenda pagina voor pagina aan het bekladdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack liet laatst haar agenda's zien: in die uit de vmbo-tijd is letterlijk iedere vierkante centimeter ingekleurd met 8 pennen, die uit de havo-tijd zijn helemaal leegJaaa, dansen! dansen!![]()
Dan hadden ze tijd overquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat zegt niets, bij ons waren ook mensen hun hele agenda pagina voor pagina aan het bekladden![]()
![]()
Wat voor talent?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klasSletjes kunnen wel beter zuigen, dat is je gegeven
Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer talent, dat is een leuke. Talent is überhaupt niet meetbaar.![]()
Mijn hemel, wat er in mijn klas zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klasJij kent er een paar waar ik over vertel. Het is zo achterlijk.
#TeamMiley![]()
Voormalig sletjes kunnen het nog beterquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat voor talent?Sletjes kunnen wel beter zuigen, dat is je gegeven
#TeamMiley![]()
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voormalig sletjes kunnen het nog beterJaaa, dansen! dansen!![]()
Want? Ik denk dat sowieso de helft van mijn vmbo klas gewoon echt goed op weg is in het leven. Hbo opleidingen of eigen bedrijfjes waarvan ze rond kunnen komen. Opvallend weinig kantoorslaven, veel mensen in de creatievere sectoren. De vwo'ers die ik ken studeren op de uni, maar ze zijn wel bezig met studie nummertje 3. Of ze werken. Zonder iets te hebben afgemaakt.quote:![]()
Studie 1 al mee gestoptquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat sowieso de helft van mijn vmbo klas gewoon echt goed op weg is in het leven. Hbo opleidingen of eigen bedrijfjes waarvan ze rond kunnen komen. Opvallend weinig kantoorslaven, veel mensen in de creatievere sectoren. De vwo'ers die ik ken studeren op de uni, maar ze zijn wel bezig met studie nummertje 3. Of ze werken. Zonder iets te hebben afgemaakt.![]()
Maar ik heb wel geldproblemen![]()
Lekker HBO doen
Maaruh, je ziet denk ik wat je wilt zien aan beide kanten gebeurd ditzelfde hoor
En creatieve sector is mooi, maar veel mensen die ik ken zijn ondertussen met een nieuwe studie bezig, omdat ze geen werk kunnen vinden in de creatieve sector
En een eigen bedrijf hebben getuigt van meer talent dan nog zoekende zijn? En waarom hebben mensen op hbo meer 'talent' dan mensen op de universiteit? Talent waarin dan, precies? En de andere helft van de vmbo-klas? Hebben die ook 'talent'? Als het om opleiding gaat verliest iedere vmbo-klas het van iedere vwo-klas, hoor. Niet dat dat per se een teken van talent is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat sowieso de helft van mijn vmbo klas gewoon echt goed op weg is in het leven. Hbo opleidingen of eigen bedrijfjes waarvan ze rond kunnen komen. Opvallend weinig kantoorslaven, veel mensen in de creatievere sectoren. De vwo'ers die ik ken studeren op de uni, maar ze zijn wel bezig met studie nummertje 3. Of ze werken. Zonder iets te hebben afgemaakt.
Al met al gewoon een raar statement.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
het woord MBOquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt eraan welke opleiding en vooral welk niveau.:')![]()
Ik doe Machinist goederen/reizigersvervoer op MBO niveau 3 , keurig alles voor elkaar en het niveau is her en der wel matig, maar zeker geen bontkraagjesopleiding![]()
Maritieme techniek/scheepsbouwkundequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ligt eraan welke opleiding en vooral welk niveau.Instrumentenmaker
Beter onethisch dan oneetbaarsinterklaaskapoentje
![]()
mahn die john carter preview heeft me niks duidelijkers gemaakt over de filmgewoon zien dus
wie van jullie gaan mee?
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Daarom juistquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Je hebt 4 verschillende niveau's
:')![]()
Vind het op 300 lijken, de trailer.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mahn die john carter preview heeft me niks duidelijkers gemaakt over de filmgewoon zien dus
wie van jullie gaan mee?
Het is ook niet echt een bontkraagjesberoep. Neem die kappersopleiding.. dan denk ik toch zeker dat het er een stuk droeviger uitziet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe Machinist goederen/reizigersvervoer op MBO niveau 3 , keurig alles voor elkaar en het niveau is her en der wel matig, maar zeker geen bontkraagjesopleiding#TeamMiley![]()
Lijkt me ook wel leuk, machinist zijn, maar ik durf het niet te doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik doe Machinist goederen/reizigersvervoer op MBO niveau 3 , keurig alles voor elkaar en het niveau is her en der wel matig, maar zeker geen bontkraagjesopleiding
Jaaa, dansen! dansen!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik ken die film pook nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vind het op 300 lijken, de trailer.![]()
:')![]()
Mijn nichtje doet dat, of deed dat, ze heeft het geloof ik gehaaldquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een bontkraagjesberoep. Neem die kappersopleiding.. dan denk ik toch zeker dat het er een stuk droeviger uitziet.
Nee, jij bekijkt het gewoon anders dan ik doe. Ik plaats het in perspectief, 50% van mijn vmbo klas is gegroeid naar een hoger niveau. Dat is een vorm van talent, (te) laag beginnen en jezelf opwerken in een sector waar jij je helemaal in thuis voelt. Mensen die van het vwo komen, vallen over het algemeen meer naar beneden dan dat ze naar boven gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
En een eigen bedrijf hebben getuigt van meer talent dan nog zoekende zijn? En waarom hebben mensen op hbo meer 'talent' dan mensen op de universiteit? Talent waarin dan, precies? En de andere helft van de vmbo-klas? Hebben die ook 'talent'? Als het om opleiding gaat verliest iedere vmbo-klas het van iedere vwo-klas, hoor. Niet dat dat per se een teken van talent is.
Al met al gewoon een raar statement.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeer matige post in de spoiler, maar ik moest het even delen.
#TeamMiley![]()
Lekker trollen met die micro, dat is baas manquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef Tchock het volgende:
Het lijkt mij helemaal niet leuk, machinistMaar dat is persoonlijk, natuurlijk
![]()
Jo we staan still voor Zwolleeeeuuh, maar we rijden zo wel weer hoor, denk ik, hoop ik, anyway, bijna in zwolleuhJaaa, dansen! dansen!![]()
Te laag beginnen is een teken van luiheid hoor en vanaf de top kan je alleen maar naar beneden vallenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, jij bekijkt het gewoon anders dan ik doe. Ik plaats het in perspectief, 50% van mijn vmbo klas is gegroeid naar een hoger niveau. Dat is een vorm van talent, (te) laag beginnen en jezelf opwerken in een sector waar jij je helemaal in thuis voelt. Mensen die van het vwo komen, vallen over het algemeen meer naar beneden dan dat ze naar boven gaan.
We zijn alleen een tikkeltje lui.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
Het niveau is best aardig op een fatsoenlijke niveau 3/4 opleiding.![]()
Dat zijn ze overalquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
We zijn alleen een tikkeltje lui.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Een baquette ja?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:52 schreef SiIk het volgende:
Sowieso is Nederlands stokbrood faalstokbrood
Je moet van die echte franse baquettes hebbenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef ValHallen het volgende:
Het niveau is best aardig op een fatsoenlijke niveau 3/4 opleiding.Nee
Baby darling doll face honey![]()
In mijn geval was het pure luiheid ja (brugklas vwoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:08 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Te laag beginnen is een teken van luiheid hoor en vanaf de top kan je alleen maar naar beneden vallen), maar er zat bijvoorbeeld een jongen in mijn klas die ADHD had, in principe naar de havo kon qua cijfers maar op het vmbo werd gehouden vanwege 'te druk'.
![]()
Dat is toch logischquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, jij bekijkt het gewoon anders dan ik doe. Ik plaats het in perspectief, 50% van mijn vmbo klas is gegroeid naar een hoger niveau. Dat is een vorm van talent, (te) laag beginnen en jezelf opwerken in een sector waar jij je helemaal in thuis voelt. Mensen die van het vwo komen, vallen over het algemeen meer naar beneden dan dat ze naar boven gaan.Als je op het hoogste niveau begint, kun je niet hoger. Als je het zo bekijkt is de allerbeste klas van heel Nederland die op het allerlaagste niveau, want daar zakt nooit iemand van
Dit standpunt slaat nergens opAls veel vmbo'ers zich opwerken wil dat alleen maar zeggen dat ze eerder meestal weinig inzet toonden. Dat is niet een vorm van talent, dat is de wil om eerdere fouten goed te maken. Wat natuurlijk alleen maar aangemoedigd moet worden, maar om nou te stellen dat ze dat 'talentvoller' maakt dan vwo'ers of havo'ers vind ik onzin.
![]()
Goede spelfout wel dit.quote:
Wat doe jij in mijn berichten van een maand geleden
vmbo toen havoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor opleiding gedaan?Baby darling doll face honey![]()
Mijn broertje doet ook niveau 3, of nouja, deed, hij probeert nu iets met ICT te doen ofzo...
Oh en als ik kijk naar het talent bij z;n vriendjes, nee dat is er helaas niet, maar z'n vriendin, die doet atheneum, daar moet wel talent in zitten toch? Nee niet echtZe kan nog niet eens een woord Engels en kwam daardoor in een achterkamertje bij de douane van Amerika
Ik ben net begonnen met MBO Niveau 1, en straks word ik schroefjesaangever. Ik ben hier echt heel blij mee groetjes.![]()
Geen idee, het stond opeens voor mijn neus.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goede spelfout wel dit.
Wat doe jij in mijn berichten van een maand geleden
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is toch logischAls je op het hoogste niveau begint, kun je niet hoger. Als je het zo bekijkt is de allerbeste klas van heel Nederland die op het allerlaagste niveau, want daar zakt nooit iemand van
Dit standpunt slaat nergens opAls veel vmbo'ers zich opwerken wil dat alleen maar zeggen dat ze eerder meestal weinig inzet toonden. Dat is niet een vorm van talent, dat is de wil om eerdere fouten goed te maken. Wat natuurlijk alleen maar aangemoedigd moet worden, maar om nou te stellen dat ze dat 'talentvoller' maakt dan vwo'ers of havo'ers vind ik onzin.
![]()
![]()
Stalker.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen idee, het stond opeens voor mijn neus.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Ik zou nooit MBO moeten gaan doen, ik ben al sociaal niet helemaal in orde en ik heb het idee dat het toch een ander slagje mensen is. Om weer even terug te komen bij de kappersopleiding, ik zou echt niet weten hoe ik me moet redden tussen de pornoblonde, nep-bruine shauni's.
Al moet ik even zeggen dat ik laatst een praatje maakte met iemand die een paardenopleiding deed. Ongetwijfeld MBO, maar zij was zeker wel tof.
Maarja, een kunstopleiding op MBO niveau, met kei arty farty mensen, dat is misschien wel weer helemaal mijn ding.#TeamMiley![]()
Dat ligt dan aan de oudersquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In mijn geval was het pure luiheid ja (brugklas vwo), maar er zat bijvoorbeeld een jongen in mijn klas die ADHD had, in principe naar de havo kon qua cijfers maar op het vmbo werd gehouden vanwege 'te druk'.
Wij hadden ook ADHD'ers die gewoon naar vwo gingen, want we hadden een kleine school dus daar konden ze dan rustiger worden, dat werkt prima.
Paar gevalletjes zijn echter niet gelukt, die werden dan weer naar beneden gedrukt, mooiste voorbeeld was iemand die naar vmbo gepusht is, maar dat was dan ook een tsjappie
Je weet je er goed onderuit te kletsen vandaag.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, de sig van meowingtons.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Heeeheeeyyy yooouuuquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou hé, dan niet. Dat helpt je standpunt wel.Baby darling doll face honey![]()
Alle mbo'ers die ik ken zijn lui of drugsgebruikers![]()
De drugsgebruikers zijn het tofst en het meest serieus met hun artsy fartsy opleidingen
Ik ben wel slim gurl. jewet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen 100000 mensen die het wel doen![]()
Ik ken een heel tof, slim iemand die MBO heeft gedaan en er nog mee kapte ook!
Opleidingsniveau kan iets zeggen, maar niet alles.#TeamMiley![]()
Zelfde hier, maar wel de overgrote meerderheid is luiquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef meowingtons het volgende:
De drugsgebruikers zijn het tofst en het meest serieus met hun artsy fartsy opleidingen![]()
![]()
Nee nee, sorry, ik zal het even uitleggen. Ik had het er vanavond met pinda nog over dat ik altijd sneller geïrriteerd raak als het over opleidingsniveau lag. En we hadden het er tevens over dat ik meer discipline moet kweken. Dus ik dacht, laat ik eens een klein beetje trollen. Sorryquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou hé, dan niet. Dat helpt je standpunt wel..
Neemt niet weg dat ik vmbo heb gedaan en dat er best wat slimme mensen in mijn klas zaten. Het overgrote deel was echter gewoon niet zo slim en moest keihard werken om te slagen.![]()
Sexy timequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Out here in the cold, getting lonely getting old, can you help me?Baby darling doll face honey![]()
Doen die ook maritieme techniek zoiets?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen 100000 mensen die het wel doenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
Opleidingsniveau kan iets zeggen, maar niet alles.Ik ben ook retard eerste klasse en sociopaat, maar ik heb wel lekker een hoog IQ
Het is mbo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
Opleidingsniveau kan iets zeggen, maar niet alles.![]()
Mensen die op het vmbo/mbo zitten hoeven niet dom te zijn.. de het opleidingsniveau is gewoon niet zo hoogquote:.
Opleidingsniveau zegt iets over praktische intelligentie (of motivatie), niet over tof- of slimheidquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef arachide. het volgende:
Opleidingsniveau kan iets zeggen, maar niet alles.Ik ken geweldige mbo'ers, en afschuwelijke wo'ers.
![]()
Ehmquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doen die ook maritieme techniek zoiets?
Categorie 2 voor mij graagquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt iets over praktische intelligentie, niet over tof- of slimheidIk ken geweldige mbo'ers, en afschuwelijke wo'ers.
Categorie 1 representquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Opleidingsniveau zegt iets over praktische intelligentie (of motivatie), niet over tof- of slimheidIk ken geweldige mbo'ers, en afschuwelijke wo'ers.
.
![]()
Jij bent geen wo'er misselijkmakende schoolverlaterquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, als dat je argument is.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef meowingtons het volgende:
De drugsgebruikers zijn het tofst en het meest serieus met hun artsy fartsy opleidingen
Bij mij in de klas is iedereen lui, we hebben game/uitslaap/spijbeldonderdag en we geven geen ene collectieve fuck om iets wat niet per se hoeft.. én we gebruiken drugs, we roken en we zuipen. Uitgaan? Donderdag stad, vrijdag dorp, zaterdag stad.
VWO, vooral gemaakt om je lever voor te bereiden op de jaren die gaan komen.#TeamMiley![]()
vmbo is geweldigquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef -Datdus- het volgende:
VMBO was tof, lekker hamers gooien bij techniek.
Vechten in de pauze, roken, bacardi jatten bij de cooop en dan kankerhard de fles tegen een huis aan flikkeren.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef Monopoly het volgende:
VMBO
Leraren doodsteken met passersik moest grinniken.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Op mijn werk is net zo'n gast aangetreden waarvan ik het vermoeden heb dat hij zijn mastertitel theoretische natuurkunde bij een pakje boter heeft gekregen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mensen die op het vmbo/mbo zitten hoeven niet dom te zijn.. de het opleidingsniveau is gewoon niet zo hoog.
Ik ben en keer bedreigd met een passer door een gek dik meisje, toen moest ik wel lachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef Monopoly het volgende:
VMBO
Leraren doodsteken met passers
En niemand die raar opkeek want we waren toch maar vmbo'ersquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef -Datdus- het volgende:
VMBO was tof, lekker hamers gooien bij techniek.. Mooiste tijd uit mijn leven.
![]()
Ik zit tegen hoogbegaafd aan, met enige regelmaat is het te merken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:16 schreef meowingtons het volgende:
[..]Ik ben ook retard eerste klasse en sociopaat, maar ik heb wel lekker een hoog IQ
#TeamMiley![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En niemand die raar opkeek want we waren toch maar vmbo'ers. Mooiste tijd uit mijn leven.
En dan is het toch nog redelijk goed gekomen met me.
![]()
Mensen die op de middelbare niet een zeug van de trap geduwt hebben.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Dan zou ik me toch ietsje zorgen gaan makenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En niemand die raar opkeek want we waren toch maar vmbo'ers. Mooiste tijd uit mijn leven.
![]()
![]()
Hier op hbo heb je ook echt mongolen, holyshitquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op mijn werk is net zo'n gast aangetreden waarvan ik het vermoeden heb dat hij zijn mastertitel theoretische natuurkunde bij een pakje boter heeft gekregen..
Jatten bij de Aldi en daarna de hele school trakteren op winegumsquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
Vechten in de pauze, roken, bacardi jatten bij de cooop en dan kankerhard de fles tegen een huis aan flikkeren.![]()
![]()
Bijna thuis. Alle bios kaartjes al weg zeker? Silk
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
vmbo is echt geweldig, nooit zo hard gelachenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch ietsje zorgen gaan maken
Nee hoor, waren nog 170 ofzoquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Bijna thuis. Alle bios kaartjes al weg zeker? SilkBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Huh wat, argument? Ik deed gewoon een random melding en ging alleen in op luiheid en tofheidquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ach, als dat je argument is.
Bij mij in de klas is iedereen lui, we hebben game/uitslaap/spijbeldonderdag en we geven geen ene collectieve fuck om iets wat niet per se hoeft.. én we gebruiken drugs, we roken en we zuipen. Uitgaan? Donderdag stad, vrijdag dorp, zaterdag stad.
VWO, vooral gemaakt om je lever voor te bereiden op de jaren die gaan komen.![]()
Ik ben zelf ook een luie donder en kijk eens aan ik heb 6 jaar lang op het vwo uit mijn neus lopen eten, bazentijd was datMaarjah, wat nu? De dingen die ik leuk vind ben ik niet goed in of heb ik het geld niet voor en de dingen waar ik goed in ben vind ik niet zo leuk of kan ik wederom niet betalen
![]()
Het leven is mooi, het lukt me alleen nog niet zo goed
Jackass filmpje maken voor de bonte avond tijdens de excursie. Engels werkboek in de fik zetten en oprokenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan zou ik me toch ietsje zorgen gaan maken![]()
![]()
![]()
Deze boy had swagquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef -Datdus- het volgende:
Goedkope energie drink van de aldi inderdaad. Per tray natuurlijk als blijk van je rijkdom.![]()
![]()
Welke opleidingen voornamelijk?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier op hbo heb je ook echt mongolen, holyshit.
Wederom, als dat de beste tijd van je leven isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jackass filmpje maken voor de bonte avond tijdens de excursie. Engels werkboek in de fik zetten en oproken![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n groepje meisjes bij mij in de klas, mijn hemel.Die weten niks van de wereld (nog minder dan ik, laat ik het zo stellen), ze zitten hele lessen te praten over hun vakantie naar cannes en dat soort plaatsen.
#TeamMiley![]()
Ik had je geDMtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:20 schreef robdriessen het volgende:
Bijna thuis. Alle bios kaartjes al weg zeker? Silk
Ik ben hoogbegaafd, kun je nagaan, maar ik heb er nooit iets mee gedaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit tegen hoogbegaafd aan, met enige regelmaat is het te merken.![]()
Ik zou eens moeten kijken of ik ADD heb ofzo, altijd nog wel benieuwd naar, ik heb iig wel symptomen, flink wat ook
Prima, prima. Laat je niet wegjagen door de duizenden dezelfde namenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb 100 jaar eenzaamheid hier liggen om te lezen VH..
![]()
Ik had een meisje in mijn klas (4 vwo) die dacht dat Parijs in Italië ligtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Ik heb zo'n groepje meisjes bij mij in de klas, mijn hemel.Die weten niks van de wereld (nog minder dan ik, laat ik het zo stellen), ze zitten hele lessen te praten over hun vakantie naar cannes en dat soort plaatsen.
![]()
![]()
Dat is altijd leuk om te horen als je brak in het lokaal ligtquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef arachide. het volgende:
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wederom, als dat de beste tijd van je leven is![]()
Ik heb waarschijnlijk ADD.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ben hoogbegaafd, kun je nagaan, maar ik heb er nooit iets mee gedaan![]()
Ik zou eens moeten kijken of ik ADD heb ofzo, altijd nog wel benieuwd naar, ik heb iig wel symptomen, flink wat ook
Het komt zegmaar gezamelijk in een pakketje, lijkt het wel.#TeamMiley![]()
Nou, oké. Veel succes de rest van je levenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.![]()
![]()
Yes denk het ook, laatst Ritalin geprobeerd op een feestje, jezus wat kon ik me concentreren ineensquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk ADD.
Het komt zegmaar gezamelijk in een pakketje, lijkt het wel.
En nu ben ik er om aan je kop te zeiken en wat van je te verwachten en er druk achter te zetten als het moet. Lief he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.
#TeamMiley![]()
Altijd hoogste cijfer van de klas, FUCK YEAquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.Baby darling doll face honey![]()
Dankje. Ik heb zo goed als alles verneukt in mijn leven, maar heb nog steeds plezier. En is dat niet het belangrijkst?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, oké. Veel succes de rest van je leven![]()
Als ze je niet neukt is ze trouw en dus perfectquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je bent bezet derhalve niet waar.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik bedoelde meer dat ik echt heel erg voor je hoop (en voor iedereen) dat je middelbare schooltijd niet de beste tijd van je leven isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb zo goed als alles verneukt in mijn leven, maar heb nog steeds plezier. En is dat niet het belangrijkst?![]()
![]()
Hey THUT.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Valt hier nog wat te neuken?"Beter onethisch dan oneetbaar![]()
ToT hier; niet verder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Valt hier nog wat te neuken?"![]()
Nu mag het ook wel. Nu ben ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
En nu ben ik er om aan je kop te zeiken en wat van je te verwachten en er druk achter te zetten als het moet. Lief he?VOLWASSEN
![]()
![]()
Waarom niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik echt heel erg voor je hoop (en voor iedereen) dat je middelbare schooltijd niet de beste tijd van je leven isBeter onethisch dan oneetbaar![]()
De grootste kunst is om tijd te vinden om het te lezen. Ik denk dat ik vannacht maar eens eem ga beginnen erin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima, prima. Laat je niet wegjagen door de duizenden dezelfde namen.
![]()
Bedankt voor de bevestigingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als ze je niet neukt is ze trouw en dus perfectBaby darling doll face honey![]()
Wat een schatje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Valt hier nog wat te neuken?"![]()
Pennywise, donders geil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!![]()
Ik heb zoveel narigheid gezien, dit kan ik wel hebben. even kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
reddit en dan /r/spacedicks. Ik heb er nooit durven kijken. Iedereen spreekt er gruwels van.![]()
Ik denk dat ik vanaf mijn pensioen ook weer een bazentijd ga hebbenquote:
Werken is niet aan me besteed.![]()
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf mijn pensioen ook weer een bazentijd ga hebben
Werken is niet aan me besteed.![]()
![]()
Daar is ie dan! Silk, ik heb ook 2 kaartjes te pakken. Kusjes op plekjes naar keuze!Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halen![]()
Je neemt iets meer verantwoordelijkheden enzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu mag het ook wel. Nu ben ikVOLWASSEN
#TeamMiley![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
reddit en dan /r/spacedicks. Ik heb er nooit durven kijken. Iedereen spreekt er gruwels van.Ik ben benieuwdquote:je moet tenminste achttien zijn om deze reddit te zien
ben je boven de achttien en bereid om inhoud voor volwassenen te zien?Jaaa, dansen! dansen!![]()
Jij wordt leraar en gaat kindjes pesten tot je 70ste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf mijn pensioen ook weer een bazentijd ga hebben
Werken is niet aan me besteed.#TeamMiley![]()
Ik ook, daarom blijft mijn droom nog steeds om een fulltime schrijver te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halen. En ik ga de pabo doen, wat het dichtst in de buurt van een leuke baan komt die wel haalbaar is.
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halen
Ah damn eerste die ik pakte een hond die kotst op een of ander japans naakt mokkel
Ik ben een man, ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens wel kut voor je VH, dat ze nu die banen in basisonderwijs gaan schrappen...![]()
Mooi filmpjequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef meowingtons het volgende:
Ah damn eerste die ik pakte een hond die kotst op een of ander japans naakt mokkel![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef meowingtons het volgende:
Ah damn eerste die ik pakte een hond die kotst op een of ander japans naakt mokkelWaar de neuk heb JIJ het nou weer over???
![]()
![]()
Zo hoort het.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik maak me niet druk.![]()
Kun je wel lekker sarcastisch doen, maar sommige mensen hier lijken eerder de schade te willen beperken dan daadwerkelijk leuk werk vinden.quote:![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Waar de neuk heb JIJ het nou weer over???
[..]
reddit en dan /r/spacedicks. Ik heb er nooit durven kijken. Iedereen spreekt er gruwels van.![]()
[..]
reddit en dan /r/spacedicks. Ik heb er nooit durven kijken. Iedereen spreekt er gruwels van.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Waar de neuk heb JIJ het nou weer over???
Ik heb sinds kort een baantje dat werkelijk KUT betaalt, maar het is gewoon de tofste baan die ik ooit heb gehad!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je wel lekker sarcastisch doen, maar sommige mensen hier lijken eerder de schade te willen beperken dan daadwerkelijk leuk werk vinden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: