Yes denk het ook, laatst Ritalin geprobeerd op een feestje, jezus wat kon ik me concentreren ineensquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk ADD.
Het komt zegmaar gezamelijk in een pakketje, lijkt het wel.
En nu ben ik er om aan je kop te zeiken en wat van je te verwachten en er druk achter te zetten als het moet. Lief he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.
Altijd hoogste cijfer van de klas, FUCK YEAquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja. Geen gezeik aan je hoofd, niemand die iets van je verwachtte, geen druk. Ik vond het heerlijk ja.
Dankje. Ik heb zo goed als alles verneukt in mijn leven, maar heb nog steeds plezier. En is dat niet het belangrijkst?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou, oké. Veel succes de rest van je leven
Als ze je niet neukt is ze trouw en dus perfectquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je bent bezet derhalve niet waar.
Ik bedoelde meer dat ik echt heel erg voor je hoop (en voor iedereen) dat je middelbare schooltijd niet de beste tijd van je leven isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb zo goed als alles verneukt in mijn leven, maar heb nog steeds plezier. En is dat niet het belangrijkst?
Hey THUT.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
"Valt hier nog wat te neuken?"
ToT hier; niet verder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Nu mag het ook wel. Nu ben ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
En nu ben ik er om aan je kop te zeiken en wat van je te verwachten en er druk achter te zetten als het moet. Lief he?
Waarom niet.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ik echt heel erg voor je hoop (en voor iedereen) dat je middelbare schooltijd niet de beste tijd van je leven is
De grootste kunst is om tijd te vinden om het te lezen. Ik denk dat ik vannacht maar eens eem ga beginnen erin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Prima, prima. Laat je niet wegjagen door de duizenden dezelfde namen.
Bedankt voor de bevestigingquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Als ze je niet neukt is ze trouw en dus perfect
Wat een schatje.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Ik heb zoveel narigheid gezien, dit kan ik wel hebben. even kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
reddit en dan /r/spacedicks. Ik heb er nooit durven kijken. Iedereen spreekt er gruwels van.
Ik denk dat ik vanaf mijn pensioen ook weer een bazentijd ga hebbenquote:
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf mijn pensioen ook weer een bazentijd ga hebben
Werken is niet aan me besteed.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halen
Je neemt iets meer verantwoordelijkheden enzo..quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nu mag het ook wel. Nu ben ikVOLWASSEN
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
reddit en dan /r/spacedicks. Ik heb er nooit durven kijken. Iedereen spreekt er gruwels van.
Ik ben benieuwdquote:je moet tenminste achttien zijn om deze reddit te zien
ben je boven de achttien en bereid om inhoud voor volwassenen te zien?
Jij wordt leraar en gaat kindjes pesten tot je 70ste.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanaf mijn pensioen ook weer een bazentijd ga hebben
Werken is niet aan me besteed.
Ik ook, daarom blijft mijn droom nog steeds om een fulltime schrijver te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat ik een baan krijg die leuk en uitdagend is, zodat ik ook uit het werk plezier kan halen
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik maak me niet druk.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens wel kut voor je VH, dat ze nu die banen in basisonderwijs gaan schrappen...
Mooi filmpjequote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef meowingtons het volgende:
Ah damn eerste die ik pakte een hond die kotst op een of ander japans naakt mokkel
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef meowingtons het volgende:
Ah damn eerste die ik pakte een hond die kotst op een of ander japans naakt mokkel
Zo hoort het.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik maak me niet druk.
Kun je wel lekker sarcastisch doen, maar sommige mensen hier lijken eerder de schade te willen beperken dan daadwerkelijk leuk werk vinden.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Waar de neuk heb JIJ het nou weer over???
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]Waar de neuk heb JIJ het nou weer over???
Ik heb sinds kort een baantje dat werkelijk KUT betaalt, maar het is gewoon de tofste baan die ik ooit heb gehad!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je wel lekker sarcastisch doen, maar sommige mensen hier lijken eerder de schade te willen beperken dan daadwerkelijk leuk werk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |