Crack liet laatst haar agenda's zien: in die uit de vmbo-tijd is letterlijk iedere vierkante centimeter ingekleurd met 8 pennen, die uit de havo-tijd zijn helemaal leegquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Moet een feest zijn geweest of niet? Hele dag snurken?
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klasquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helaas, dat is niet juist. Probeer je het volgende keer weer?
Meer talent, dat is een leuke. Talent is überhaupt niet meetbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klas
Dat zegt niets, bij ons waren ook mensen hun hele agenda pagina voor pagina aan het bekladdenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Crack liet laatst haar agenda's zien: in die uit de vmbo-tijd is letterlijk iedere vierkante centimeter ingekleurd met 8 pennen, die uit de havo-tijd zijn helemaal leeg
Dan hadden ze tijd overquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Dat zegt niets, bij ons waren ook mensen hun hele agenda pagina voor pagina aan het bekladden
Wat voor talent?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb me daar anders kostelijk vermaakt. En een klas waar meer talent in zat dan een gemiddelde vwo-klas
Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer talent, dat is een leuke. Talent is überhaupt niet meetbaar.
Mijn hemel, wat er in mijn klas zit.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Voormalig sletjes kunnen het nog beterquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Wat voor talent?Sletjes kunnen wel beter zuigen, dat is je gegeven
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voormalig sletjes kunnen het nog beter
Want? Ik denk dat sowieso de helft van mijn vmbo klas gewoon echt goed op weg is in het leven. Hbo opleidingen of eigen bedrijfjes waarvan ze rond kunnen komen. Opvallend weinig kantoorslaven, veel mensen in de creatievere sectoren. De vwo'ers die ik ken studeren op de uni, maar ze zijn wel bezig met studie nummertje 3. Of ze werken. Zonder iets te hebben afgemaakt.quote:
Studie 1 al mee gestoptquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Want? Ik denk dat sowieso de helft van mijn vmbo klas gewoon echt goed op weg is in het leven. Hbo opleidingen of eigen bedrijfjes waarvan ze rond kunnen komen. Opvallend weinig kantoorslaven, veel mensen in de creatievere sectoren. De vwo'ers die ik ken studeren op de uni, maar ze zijn wel bezig met studie nummertje 3. Of ze werken. Zonder iets te hebben afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |