Dé film. Op 6 maart.quote:
Klik eens gewoon op de banner dan ofzo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja mieters waar is dat dan?
Ja tjeemig. Oh, amsterdam. Ja, daar ben ik toch al hè. Ik heb alleen een hekel aan films, maar gezellig uit eten wil ik wel.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Klik eens gewoon op de banner dan ofzo.
Dan moet je hier zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja tjeemig. Oh, amsterdam. Ja, daar ben ik toch al hè. Ik heb alleen een hekel aan films, maar gezellig uit eten wil ik wel.
Gaan wel allemaal toffe mensen naar de film.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dan moet je hier zijn.
[pre-meet] 6 maart voorpremière John Carter #2
Tuurlijk. Ik ben er.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaan wel allemaal toffe mensen naar de film.
Iemand anders heeft nog een kaartje voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had je kaartjes toch teruggegeven
ahhhh, ik snapquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:47 schreef SiIk het volgende:
[..]
Iemand anders heeft nog een kaartje voor mij.
En dan krijg ik terug.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als het grammaticaal klopte was het nog steeds een negatieve parel van een zin.
quote:Ag nurdd hou je mond :p
Goede vriendenquote:
Ze is anders best een leuke meid hoor. Maar pfff. Het lijkt wel of alle vrouwen hier in het westen zoveel capaciteit hebben.quote:
Ik heb ook op het VMBO gezeten. Het verschil is dat ik me mijn ogen uit m'n kop schaam als ik iets fout schrijf.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Goede vrienden
Ik kan mijn vmbo'ers corrigeren en krijg dan hooguit terug: "jij weet echt alles hea?"
Verkeerde vrienden dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ze is anders best een leuke meid hoor. Maar pfff. Het lijkt wel of alle vrouwen hier in het westen zoveel capaciteit hebben.
Kijk dat zijn de goede, als ze jouw voorbeeld nou eens over zouden nemenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:54 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb ook op het VMBO gezeten. Het verschil is dat ik me mijn ogen uit m'n kop schaam als ik iets fout schrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |