Je gaat toch niet zeggen dat je Star Wars niet kent he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch benieuwd wat het origineel was
Je pic doet het nietquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Star Wars niet kent he?
Je plaatje is stuk, schatquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Star Wars niet kent he?
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Ik ben toch wel benieuwd naar je plaatje
Niettusquote:
Pijn in je nek van het omkijken omdat er teveel mooie vrouwen om je heen lopen.quote:
Dus het is niet zonde als ik een kaartje voor je vasthou, maar wel als je het zelf doet?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik dan zonde om te doen.. Goed t is gratis, maar toch..
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Pijn in je nek van het omkijken omdat er teveel mooie vrouwen om je heen lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaaa, dansen! dansen!
Grr.. *ik ga t roggollen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het staat in je cache, waarschijnlijk. Maar die site houdt niet van hotlinken blijkbaar.
Je moet je chocomelk ook niet te warm drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
Dat pálinka is lekkerder als de chocolademelk niet meer heet is. Stuk lekkerder nu Silk!
quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:31 schreef meowingtons het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Topic in je topic, topiceptionAltijd raar om mezelf niet groen te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat vergeet je inderdaadquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Altijd raar om mezelf niet groen te zien.
Ok Prinses Zijde.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je moet je chocomelk ook niet te warm drinken.
Was het origineel wel beter van gewordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hey, dit zat helemaal niet in het origineel..![]()
[ afbeelding ]
Nu wel?
Kom jij eigenlijk ook film kijken?quote:
Welke film?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk ook film kijken?
Beter, maar funnyjunk is een kutsitequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |