Gesprek gehad, si.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt gesolliciteerd en je bent op gesprek geweest? Je moet wel heel erg retard zijn en hele slechte beschikbaarheid hebben opgegeven wil je niet zijn aangenomen. Anyhow, welkom bij het team, collega.
Je pakt het ook helemaal fout aan. Medewerkers zijn geen mensenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een half jaar shiftmanager geweest bij de Mc. Daarna ben ik er uitgegooid (contract niet verlengd). Ik stond niet genoeg boven het personeel. Het feit dat ik veel meer van het personeel gedaan kreeg omdat ik ze als mensen behandelde werkte daar in mijn nadeel.
Ik heb ook nooit gezegd dat PostNL leuk werk isquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Nou dan snap ik je haat op het werk niet, al het werk is kut, mijn buurman werkt bij de postnl en die loopt nu al 3 jaar lang te zeiken dat het zo fucking achterlijk kutwerk is en ja, hij zou iemand zijn die jou zijn kutste taakjes geeft
Materieel dat terugpraat.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je pakt het ook helemaal fout aan. Medewerkers zijn geen mensen.
Hee, collega, bereid je maar vast voor op immuniteit voor piepjes en gekanker op lauwe friet en bruine sla.quote:
Precies. Gebruiken en daarna weggooien als oud vuil.quote:
Genius.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef robdriessen het volgende:
Fun Fact: elke McDonalds ter wereld moet Amerikaanse dollars accepteren als geldig betaalmiddel. Je krijgt wel lokale valuta terug als wisselgeld.
Om een beetje frituurvet? Oh als postnl morgen bellen niets oplevert ga ik gewoon naar de macquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat PostNL leuk werk isHet is ongelofelijk grafwerk! Saai, repetitief, uitdagingsloos. Ik doe het omdat ik geld wil. En ik doe het veel liever dan dat ik ooit aan die kant van de toonbank van de Mac ga staan.
De grootste slavendrijvers bij ons stopten zelf. Lief he?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een half jaar shiftmanager geweest bij de Mc. Daarna ben ik er uitgegooid (contract niet verlengd). Ik stond niet genoeg boven het personeel. Het feit dat ik veel meer van het personeel gedaan kreeg omdat ik ze als mensen behandelde werkte daar in mijn nadeel.
Fuck man, ik heb nog dollars, volgende keer eens proberenquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef robdriessen het volgende:
Fun Fact: elke McDonalds ter wereld moet Amerikaanse dollars accepteren als geldig betaalmiddel. Je krijgt wel lokale valuta terug als wisselgeld.
Ze kunnen echt optyfen dan, hoe moet ik dat omrekenen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef robdriessen het volgende:
Je bent anders dan ik, moet ik nog maar eens zeggen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:55 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Om een beetje frituurvet? Oh als postnl morgen bellen niets oplevert ga ik gewoon naar de mac![]()
en ik ga proberen plezier te hebben in het werk, kijken of ik in de stad kan werken tot 12 uur ofzo, lekker aangeschoten mensen bedienen en bekenden
Op knopje drukken?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ze kunnen echt optyfen dan, hoe moet ik dat omrekenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |