Kloptquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd wel een vorm van geldzorgen hebt. Hoe meer je verdient, hoe meer je ook uitgeeft in de regel.
Ik ook. Gelukkig kan ik gelukkig zijn met weinig.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
KloptIk wil dus een balans die zo uitvalt dat je veel over houdt
Tussen zevenaar en bommel, zo groot, zolang er maar een goed treinstation is en het niet in een uithoek ligt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jij droomvrouw jij! Maar wat is je definitie van een normale stad?
Ik niet ben ik bangquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ook. Gelukkig kan ik gelukkig zijn met weinig.
Ik gun je alle geluk en succes van de wereld, maar zorg voor een plan B. Elke scholier en student droomt net zo als jij. En 98% komt niet verder dan dromen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil zo veel verdienen dat ik me geen moment meer zorgen hoef te maken over geld
Ik wil het liefst in een stad wonen die er gewoon aantrekkelijk uitziet. Of ik wil wonen in de rustquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Utrecht. Maar daar kan je niet echt middenin wonen met lage maandlasten denk ik
.
Weet ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik gun je alle geluk en succes van de wereld, maar zorg voor een plan B. Elke scholier en student droomt net zo als jij. En 98% komt niet verder dan dromen.
Zaltbommel zou voor mij ideaal zijn, ware het niet dat het te dicht bij mijn ouders isquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tussen zevenaar en bommel, zo groot, zolang er maar een goed treinstation is en het niet in een uithoek ligt.
Handig, heb je een Mc én een BK om aan de slag te gaanquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zaltbommel zou voor mij ideaal zijn, ware het niet dat het te dicht bij mijn ouders is.
Ga naar Gorinchemquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zaltbommel zou voor mij ideaal zijn, ware het niet dat het te dicht bij mijn ouders is.
Ik ben ook wel een beetje verliefd op Bommel, een beetje erg. Een bommel aan het strand zou voor mij ideaal zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Moet ik wel fietsenquote:Op donderdag 23 februari 2012 23:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Handig, heb je een Mc én een BK om aan de slag te gaan
quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel een beetje verliefd op Bommel, een beetje erg. Een bommel aan het strand zou voor mij ideaal zijn.
Om natuurlijk ook allemaal meets met sleepovers te kunnen huisvesten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij als ik een VH samen zouden wonen, dan zouden we echt tigduizend kamers nodig hebben.Een slaapkamer, een kamer voor mij, een kamer voor hem..
En als je nog verder denkt, nog meer slaapkamers.
Biljartkamer, bioscoopkamer, zwembad, massagekamer, zen-tuin, SM kelder....quote:Op donderdag 23 februari 2012 23:29 schreef arachide. het volgende:
Volgens mij als ik een VH samen zouden wonen, dan zouden we echt tigduizend kamers nodig hebben.Een slaapkamer, een kamer voor mij, een kamer voor hem..
En als je nog verder denkt, nog meer slaapkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |